• Nu dat de winter bijna echt is afgelopen, we meer zonnen-uren hebben en het warmer word, vond ik het weer nodig om de vetjes die ik afgelopen wintermaanden heb opgespaard, eraf te trainen.
    ik wil dus vanaf vandaag meer gaan sporten, ik heb dus besloten om op maandag middag te gaan sporten en donderdag ochtend. Dit doe ik met behulp van een app '7 minute work-out'.
    Ook wil ik gezonder gaan eten en drinken.
    Hebben jullie misschien nog tips?


    There's nothing the matter with my face! I got character! ~ Hatchet-face

    hardlopen, fitnessen...? :')


    Not every fairy tales ends with: and they lived happily ever after - Prince Harry of Wales

    Ik volg verschillende fitness accounts op instagram waar je korte en effectieve workouts kan vinden. Ook vind je hier gezonde recepten. Ik heb via instagram pas dit recept gevonden voor gezonde koekjes van 13 calorieën per koekje. https://instagram.com/p/zFoF8SQAjT


    You were born original, don't die as a copy.

    SPECS schreef:
    Ik volg verschillende fitness accounts op instagram waar je korte en effectieve workouts kan vinden. Ook vind je hier gezonde recepten. Ik heb via instagram pas dit recept gevonden voor gezonde koekjes van 13 calorieën per koekje. https://instagram.com/p/zFoF8SQAjT

    Verder is water drinken ipv (light) frisdranken ook een goede tip.


    You were born original, don't die as a copy.

    Altijd de trap pakken als het kan, vaker de fiets pakken en 3 uur voor je naar bed gaat niet meer eten :')

    [ bericht aangepast op 16 maart 2015 - 13:23 ]


    Tell me about it, stud.

    Conaway schreef:
    Altijd de trap pakken als het kan, vaker de fiets pakken en 3 uur voor je naar bed gaat niet meer eten :')


    Fietsen doe ik al dus dat scheelt :') en de trappen op school zijn ook best zwaar xd


    There's nothing the matter with my face! I got character! ~ Hatchet-face

    Rewritten schreef:
    (...)

    Fietsen doe ik al dus dat scheelt :') en de trappen op school zijn ook best zwaar xd


    Know your pain ^^
    Ik ga dit topic in de gaten houden, misschien komen er nog leuke tips voorbij

    Niet teveel dikmakers (koolhydraten) eten zoals pasta, rijst en aardappel. Meer groenten en fruit!

    Zelf ben ik nu bezig met koolhydraatarm eten, dat is wel wat extreem. Merk wel dat het verschil maakt!


    Whatever you do in life will be insignificant, but it's very important that you do it because nobody else will.

    Minstens twee liter water per dag drinken, zodat alle afvalstoffen uit je lichaam verdwijnen.


    Deep inside, I've never felt alive

    Ik zit te kijken voor een infuser waterfles. Weet iemand waar ik die kan kopen voor een redelijke prijs?


    There's nothing the matter with my face! I got character! ~ Hatchet-face

    Alleen workouten is niet goed genoeg. Je moet ook hardlopen of andere cardio doen anders wordt je niet dunner. Workouts zorgen er alleen voor dat je lichaam iets strakker wordt (maar ook dat gaat alleen met afvallen)
    Wat tips qua eten en drinken:
    - drink veel water
    - geen frisdrank of ongezonde dingen tussendoor
    - niet teveel kaas (daar zitten erg veel kcal in)
    - geen volle melk
    - eet niet teveel koolhydraten
    - eet geen suikers
    - eet meer groenten en fruit (en gezonde vetten)

    Hoop dat je hier wat aan hebt (:

    [ bericht aangepast op 20 maart 2015 - 17:55 ]