• Ik ben aan het trainen voor de ten miles dit jaar (26 april).
    Maar het probleem is dat ik last heb van een blein.
    Ik heb normaal nooit echt snel last van bleinen, maar nu kan ik dit echt wel missen.
    Mijn vraag is dus: Hoe voorkom ik bleien bij het lopen?
    En hoe krijg ik ze zo snel mogelijk weer weg?
    Jullie tips zouden me enorm hard kunnen helpen, dus alvast bedankt (:

    ps.: een blein is hetzelfde als een blaar denk ik

    [ bericht aangepast op 16 maart 2015 - 21:41 ]


    Ik wil vrij zijn zoals de wind

    Ik moest dat dus serieus Googlen, want ik wist megod niet wat een blein was. Weer wat geleerd. :'D

    Mijn vader gebruikt altijd blarenpleisters tijdens wandelvakanties en voor hem werken ze perfect. Aan de andere kant heb ik ook de theorie dat hij gewoon geen pijn voelt in zijn voeten, want hij kan met een gerust hart doorlopen tot ze bloeden, dus ik weet niet hoeveel je daaraan hebt. (cat)


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Wat is blein? :x


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Padeladelalala schreef:
    Wat is blein? :x


    Sorry een blein is hetzelfde als een blaar denk ik


    Ik wil vrij zijn zoals de wind

    GusWaters schreef:
    (...)

    Sorry een blein is hetzelfde als een blaar denk ik


    Owh, hahah. Vlaams?

    Maar uh... blarenpleisters willen wel eens helpen, of gewone pleisters en deze dan best groot erop doen (:


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Haha alle Nederlanders zitten hier weer vreemd naar hun scherm te staren.='D Inclusive me.x)
    Maar eh ik draag altijd gewone sokken en een paar lange sportsokken over elkaar heen, dat werkt best goed voor mij. Daarnaast kun je altijd blarenpleister gebruiken, al gebruik ik zelf altijd deze leukoplast tape (de stevige variant die niet net als een pleister is en dus loslaat)


    You were born original, don't die as a copy.

    Van die blarenpleisters ga ik zeker eens proberen.
    Ik las hier net ook iets over talkpoeder in je sokken doen, geen idee of dat helpt, maar misschien wel het proberen waard


    Ik wil vrij zijn zoals de wind

    GusWaters schreef:
    Van die blarenpleisters ga ik zeker eens proberen.
    Ik las hier net ook iets over talkpoeder in je sokken doen, geen idee of dat helpt, maar misschien wel het proberen waard


    Dat is tegen het zweten geloof ik ?


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Padeladelalala schreef:
    (...)

    Dat is tegen het zweten geloof ik ?


    Ja klopt, geen idee of het zweten iets te maken heeft met de blaren maar kwaad kan het niet denk ik


    Ik wil vrij zijn zoals de wind

    GusWaters schreef:
    (...)

    Ja klopt, geen idee of het zweten iets te maken heeft met de blaren maar kwaad kan het niet denk ik


    Nee klopt. Uhm, op je hiel geloof ik niet, maar onder je voeten wel, als het vochtig wordt is je huid week en dan is het ook makkelijker om blaren te krijgen.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Een blein is een blaar. Het is inderdaad Vlaams, meer bepaald Antwerps. :')

    Draag je comfortabele sportschoenen? Die vanbinnen zacht zijn? :P


    Ik wil een tuin vol egels

    FoxAngel schreef:
    Een blein is een blaar. Het is inderdaad Vlaams, meer bepaald Antwerps. :')

    Draag je comfortabele sportschoenen? Die vanbinnen zacht zijn? :P


    Ja mijn sportschoenen zijn zacht vanbinnen.
    En ze zitten heerlijk vind ik.

    @padeladeelalala mijn blaar is onderaan mijn voet dus ik ga dat talkpoeder toch eens proberen denk ik


    Ik wil vrij zijn zoals de wind

    Goede schoenen en sokken. Als je blaren hebt, zijn je schoenen te groot of te wijd, dus ik zou voor anderen gaan kijken.


    Your make-up is terrible