• Hee,
    Ik heb echt even iemand nodig om mee te praten. Het gaat wel over een onderwerp waarvan ik denk dat niet heel veel quizletters iets van weten, maar het is eigenlijk niet precies nodig. Ik wil advies en dat is het gewoon denk ik.
    Ik voel me gewoon even niet zo fijn en ik wil het echt even kwijt.

    [ bericht aangepast op 18 maart 2015 - 12:38 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ik zou je graag advies geven, maar ik weet niet of ik je kan helpen. Wat is het onderwerp, als ik het vragen mag?

    Je kan altijd bij mij terecht, maar ik weet alleen niet of ik het juiste advies kan geven, aangezien ik het onderwerp niet weet. Maar aarzel zeker niet om eens bij mij aan te kloppen (:


    <3

    Je kan gewoon bij mij aankloppen. Ik zal proberen om je advies te geven. Ik weet natuurlijk niet het onderwerp. Maar ik zal het gewoon proberen.


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Ook bij mij kun je aankloppen. c:


    I'm your little ray of pitch black.

    Bij mij kun je terecht. Ik zou proberen je te helpen en advies te geven.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Blackthorn schreef:
    Bij mij kun je terecht. Ik zou proberen je te helpen en advies te geven.


    wat was dit ookalweer

    Ik kan iig proberen je te helpen :]


    If a writer falls in love with you, you can never die

    Je kan ook gerust wat tegen mij zeggen.
    Ik zou proberen je zo goed mogelijk te helpen
    Zelf heb ik namelijk ook veel meegemaakt dus..


    you said "plese don't ever change" but you don't like me they way i am

    Hier is het verhaal. Sorry voor typfouten, dit stuurde ik naar mijn vriend terwijl ik huilde. Ik doe het even zo omdat het anders veel pbs worden..

    Ik heb met mijn ouders gepraat, dat ik me geen meisje maar ook geen jongen voel, er tussenin dus, maar dat ij altijd nog kan veranderen van gedachten. Weet je wat me vader keihard zegt, weet je wat hij zegt! " Ik zou er niet achter staan als je geslachtsverandering wilt!" Fucking dat!
    En ik mag daar niet boos om worden omdat ik dat niet voel? Dat ik dat niet wil omdat ik me geen van beiden voel?! Ik heb het recht niet om boos te wordeb omdat ik geen jongen wil worden? Maar omdat ik tussen beiden in zit? Ik trek dit niet meer... ik kan dit niet. Weet je wat hij nog meer zei. Dat ik altijd alles wil dat andere doen en hebben; een bril etc. Hij zei zegt ; "Ja bi dat ben je daar kan je niks aan doen" alsof hij me niet gelooft dat ik dat ook ben! Ik wordt uitgemaakt voor leugenaar en meeloper door me eigen vader...

    [ bericht aangepast op 18 maart 2015 - 14:17 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Sorry dat ik het zeg, maar wat heb je een kut vader! Zo iets zeg je toch niet tegen je kind?

    Het is toch zo vreselijk simpel om zo te reageren op iets dat je zelf niet kunt begrijpen. Ik snap best dat het even schrikken is als ouder zijnde, maar dit is wel een erg heftige reactie. Bah. Onwetendheid laat mensen soms zulke domme dingen uitspreken, maar ze beseffen geloof ik niet hoe het een ander kan kwetsen, omdat zij te egoïstisch zijn zich even een klein moment in te leven.


    I'm your little ray of pitch black.

    « Ja bi dat ben je daar kan je niks aan doen », pardon me? Het gehele stuk staat me al niet aan, maar hij kan je niet vertellen wat wel en niet te doen. Het is voor jou om erachter te komen wat je - je dan wel voelt en op basis daarvan een keuze te maken. Het is lastig om te zeggen: Ja, luister gewoonweg niet naar hem en doe je eigen ding, want het is nog altijd je vader. Het is natuurlijk veel fijner om geaccepteerd te worden door je ouders, en wanneer dat niet het geval is, voel je - je ronduit klote (ervaring hier.)
    Er zullen altijd wel personen zijn die "meelopen", maar dat betekent niet dat jij er één bent. Ik weet niet hoe je vader verder in elkaar zit, maar hij laat zich niet precies van zijn beste kant zien.
    Wat antwoordde je vriend erop, if I may ask?


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Ik heb dit net gemaakt Van random stuff in mijn kamer. Ik hoop dat dit me sterker gaat maken


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Sacramental schreef:
    « Ja bi dat ben je daar kan je niks aan doen », pardon me? Het gehele stuk staat me al niet aan, maar hij kan je niet vertellen wat wel en niet te doen. Het is voor jou om erachter te komen wat je - je dan wel voelt en op basis daarvan een keuze te maken. Het is lastig om te zeggen: Ja, luister gewoonweg niet naar hem en doe je eigen ding, want het is nog altijd je vader. Het is natuurlijk veel fijner om geaccepteerd te worden door je ouders, en wanneer dat niet het geval is, voel je - je ronduit klote (ervaring hier.)
    Er zullen altijd wel personen zijn die "meelopen", maar dat betekent niet dat jij er één bent. Ik weet niet hoe je vader verder in elkaar zit, maar hij laat zich niet precies van zijn beste kant zien.
    Wat antwoordde je vriend erop, if I may ask?


    Nou ja, mijn vader is zelf ook bi , dus zijn reactie snap ik dan al helemaal niet.
    Mijn vriend wist het al lang van mij, is zelf namelijk transgender en daardoor zegt mijn vader dus ook dat ik mijn eigen keuzes niet kan maken. Mijn vriend is ook boos om hoe hij gereageerd heeft en wil met hem praten om te kijken of hij hem kan bedaren. Ik hoop het...

    [ bericht aangepast op 18 maart 2015 - 14:29 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Wat jammer dat je dat mee hebt moeten maken! Vandaag de dag komen zoveel mensen er voor uit dat ze zich niet mannelijk en niet vrouwelijk voelen. Als jij je het best, mooist, comfortabelst, ... voelt als je geen geslacht aanneemt, moeten je ouders dat accepteren! Ik begrijp dat het voor hen misschien moeilijk is om dit te begrijpen als ze niet geïnformeerd zijn over genderidentiteit, maar dit is geen reden om zo te reageren. Dat je nu niet van plan bent om een operatie te ondergaan betekent niet dat men er zo negatief over mag doen. Je bent jong, toch, dus je verandert nog iedere dag en het is zeer goed mogelijk dat je vroeg of laat ontdekt of je je het fijnst voelt als man of als vrouw. Maar of je nu beslist om een operatie te nemen of liever tussen beide geslachten in blijft: je verdient respect. Niemand zou je aan het huilen moeten maken hierover. Het is jouw lichaam, jouw leven en jouw identiteit. Je vader kan zijn mening delen, maar jij bent degene die uiteindelijk beslist wat er moet gebeuren.
    Droog je tranen, dit soort dingen worden altijd duidelijker met tijd. Zowel voor jou als voor je vader.
    Kan je bij je moeder beter terecht met dit soort problemen? Een goed gesprek lucht op. Mijn privé berichten staan ook altijd open, ik ben hier als je wilt praten.
    x Nina


    I'm living a charmed life. ~ Rainbow Rowell