• Een nieuw forumspel!

    Spelverloop:

    A start met te zeggen 'Ik heb/ben nog nooit [eigen aanvulling]', wat A zegt, moet hij/zij écht nog nooit gedaan hebben.
    B reageert met 'Ik ook niet' of 'Ik wel' als hij/zij het gedaan heeft of niet. Als deze het wel gedaan heeft, mag hij/zij een nieuwe 'Ik heb nog nooit...' beginnen. Anders niet. Bij tien 'Ik ook niet', mag de elfde een nieuwe starten.

    Voorbeeldje:
    A: Ik ben nog nooit in Amerika geweest.
    B: Ik ook niet.
    C: Ik wel. Ik heb nog nooit gezoend.
    D: Ik wel. Ik heb nog nooit sushi gegeten.
    E: etc...

    Tip:
    ! Probeer het niet te ver te zoeken. Neen, ik ben nog nooit naar de maan geweest, en ik denk dat ik niet de enige ben.
    ! Het is altijd leuk als je wat meer uitleg geeft wanneer je wel iets gedaan hebt.

    Start!
    Ik ben nog nooit in Londen geweest.


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Ik niet.


    Why being a princess if you can be a king.

    Nvm

    [ bericht aangepast op 18 maart 2015 - 19:55 ]


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Ik ook niet


    Tell me about it, stud.

    Ik ook niet.


    Ik wil een tuin vol egels

    Misschien na zoveel "ik niet" antwoorden iets anders verzinnen en daarmee verder gaan?


    *Ik ga niet nog een keer reageren*

    Dotan schreef:
    Ik ook niet. En in de beginpost staat, dat de elfde een nieuwe mag starten. (: Dus nu degene achter mij.

    Hihi, mijn fout, dat is het enige waar ik overheen gelezen heb. (':

    [ bericht aangepast op 18 maart 2015 - 23:08 ]

    Ik ook niet. En in de beginpost staat, dat de elfde een nieuwe mag starten. (: Dus nu degene achter mij.


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Ik ook niet. Ik ben nog nooit gaan duiken.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Ik ook niet.='D (Wacht, TELT DUIKEN IN HET ZWEMBAD?=') Ik heb wel eens met duikapparatuur in een zwembad gedoken.x'D)

    [ bericht aangepast op 19 maart 2015 - 13:08 ]


    You were born original, don't die as a copy.

    For real of in zwembad?
    Nja voor real ik ook niet


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ik ook niet.


    Ik wil een tuin vol egels

    Ugh ik ook niet (wil ik wel eens gaan doen)

    Ik Wel, ik ben nog nooit naar Japan geweest


    ‘You must go on’. thrishanakru —> Gashina

    Ik ook niet.


    Life is a beautiful struggle

    Ik ook niet.

    Ik ook niet :c


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.