• Het Grote Harry Potter Fan Topic •


    Q's Potterheads
    Naamsverandering doorgeven, aub.


    Harry Potter Quizzes
    Opgeven met link en titel.

    Harry Potter Stories
    Opgeven met link en titel.
    Sirius Black
    Crazy door BIack.

    Wolfstar
    Birthday Wishes [4-shot] door BIack.
    I'm not stupid! door BIack.

    Dramione
    All was well... [4-shot] door BIack.

    Fred and George Weasley/Draco Malfoy
    Gezworen Vijanden door Lothbrok.

    Draco Malfoy
    Hersenspinsels door Lothbrok.

    Marauders
    Just say "yes" door BIack.

    Voldemort/Tom Riddle
    Choices door Voiles.

    Overig
    A darkened heart door Laleah.
    I'm a witch? door glitterdonut.


    Harry Potter Fanart

    Harry Potter Polls
    Opgeven met link en titel.

    Harry Potter Topics
    Opgeven met link en titel.


    Harry Potter RPGs en MSVs
    Opgeven met link en titel.


    Harry Potter Overig/Buiten Q
    Opgeven met link en titel.
    Snatchersunite [HP Blog] door BIack.




    [ bericht aangepast op 10 jan 2016 - 12:34 ]


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    serein schreef:
    Heyy!
    Ik heb toen ik nog heel klein was de eerste 2 films ofzo gezien, maar toen vond ik ze nog wat te eng haha. Maar ik heb nooit echt de vervolgen gezien. Daarom vroeg ik me af of de boeken mooi zijn voor iemand van 17 jaar? Of zijn ze wat kinderachtig?

    Je moet de boeken echt lezen en ook de vervolg films kijken, want ze zijn geweldig :')
    Ik als 18 jarige kijk nog steeds elke maand alle films en het begint nooit te vervelen haha


    Life is a beautiful struggle

    Benzo schreef:
    (...)
    Je moet de boeken echt lezen en ook de vervolg films kijken, want ze zijn geweldig :')
    Ik als 18 jarige kijk nog steeds elke maand alle films en het begint nooit te vervelen haha

    Dan zal ik dat zeker doen :D!


    You save everyone, but who saves you?

    serein schreef:
    (...)
    Dan zal ik dat zeker doen :D!


    De boeken groeien ook echt mee met de lezers, dus deel 1 is nog wel redelijk duidelijk te merken dat het ook zeer geschikt is voor kinderen, ook al blijft het prachtig voor elke leeftijd (mijn vader heeft alle boeken trouwens ook gelezen en doordat hij heel erg dyslectisch is leest hij bijna niks, maar HP vindt hij zo goed, dat hij ze wel gelezen heeft en mijn zus (23) is nu ook bezig in de boeken, dus dat bewijst maar weer dat het echt niet alleen voor kinderen is). Deel 7 is gewoon geen kinderboek meer te noemen vind ik.


    Happy Birthday my Potter!

    En hebben jullie ze in het Nederlands of in het Engels gelezen? En wat vond je het best?


    You save everyone, but who saves you?

    serein schreef:
    En hebben jullie ze in het Nederlands of in het Engels gelezen? En wat vond je het best?


    Ik heb ze in het Nederlands gelezen.


    16 - 09 - '17

    Omg ik heb net een prachtige boxset gevonden (H)

    [ bericht aangepast op 11 juli 2015 - 12:55 ]


    You save everyone, but who saves you?

    Soundgarden > nog wat usernames die ik in de tussentijd vergeten ben > Eigengrau. ;3


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    serein schreef:
    En hebben jullie ze in het Nederlands of in het Engels gelezen? En wat vond je het best?


    Nederlands want ik kon toen ik begon nog niet zo goed Engels lol. Maar ik zou nu voor UK engels gaan. Ik ben van plan om ze ook nog in het engels te kopen.


    Happy Birthday my Potter!

    Starlord schreef:
    (...)

    Nederlands want ik kon toen ik begon nog niet zo goed Engels lol. Maar ik zou nu voor UK engels gaan. Ik ben van plan om ze ook nog in het engels te kopen.

    Ik twijfel nog, ik ben wel goed in Engels, maar om een heel boek te lezen...


    You save everyone, but who saves you?

    Btw mag ik ook in het lijstje :p! - ook al heb ik ze nog niet gelezen, ik ben het wel van plan.-


    You save everyone, but who saves you?

    serein schreef:
    (...)
    Ik twijfel nog, ik ben wel goed in Engels, maar om een heel boek te lezen...

    De Engelse boeken van Harry Potter zijn niet zo moeilijk, het zijn vooral de Engelse basiswoorden die worden gebruikt, al zou ik wel eerst de films kijken of de boeken in het Nederlands lezen aangezien er veel verzonnen woorden in staan die wel moeilijk kunnen zijn in het Engels (krul)


    Life is a beautiful struggle

    De lijst is bijgewerkt (:


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Benzo schreef:
    (...)
    De Engelse boeken van Harry Potter zijn niet zo moeilijk, het zijn vooral de Engelse basiswoorden die worden gebruikt, al zou ik wel eerst de films kijken of de boeken in het Nederlands lezen aangezien er veel verzonnen woorden in staan die wel moeilijk kunnen zijn in het Engels (krul)
    En zijn de Engelse boeken leuker om te lezen?


    You save everyone, but who saves you?

    BIack schreef:
    De lijst is bijgewerkt (:
    Dankje ^^!


    You save everyone, but who saves you?

    serein schreef:
    (...) En zijn de Engelse boeken leuker om te lezen?

    Ja, want dat is de officieel geschreven taal c: dus alle namen kloppen en zo en het is niet vertaald - moet je wel de Britse versie lezen


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.