• « Super Human »

    'Wacht,’ zei de wetenschapper, waarna ze nog wat vloeistof aan het drankje toevoegde. Ze deed er nog een haar in en roerde het goedje nog even flink door elkaar. De wetenschapper overhandigde haar levenswerk en veegde wat zweet van haar voorhoofd.
    ‘Het enige wat we nu nog kunnen doen, is hopen.’


    Een groep wetenschappers uit Amerika hebben een groep tieners nieuwe genen gegeven. Hierdoor hebben ze nu speciale krachten. Deze kinderen zijn door de wetenschappers zorgvuldig uitgekozen. Ze waren allemaal zes jaar oud wanneer elk lid van hun families tragisch stierf. En een speciaal weeshuis, opgericht door de wetenschappers, stond klaar om de kinderen op te vangen. Dit weeshuis is zorgvuldig midden in een reusachtig bos geplaatst, waardoor de kinderen geen contact hebben met de buitenwereld. Ze hebben geholpen hun krachten te ontwikkelen en ze opgevoedt als hun eigen kinderen.

    In de RPG zijn alle kinderen nu 18 jaar oud. Eigenlijk gebeurt er niets bijzonders dat hun levens beïnvloedt ofzo. We volgen gewoon hoe de personages om gaan met hun krachten en hoe het is om zover van de bewoonde wereld opgevoedt te worden,



    « Meisjes »
    • Rose Taylor Verjana - DeIevingne - 1.7
    • Emma Sarah Romanov - Yetti - 1.7
    • Chloe Isabelle Mellory - Waterhouse - 1.3
    • Yulianna Alisa Anna Vakrov - Saith - 1.10
    • Chevanna Elaine diAngelo - Aranyhid - 1.2
    • Thalia Woringthon - Lypophrenia - 1.3
    • Calyce Dirce Caia - Miyano - 1.10
    • Zepherine 'Zeph' Marinah Velarde - Awe - 1.5
    • Robin Emmaline Connor - LittleNinja - 1.8
    • Susanne 'Suus' Lily Leviathan - Meje - 1.7
    • Aurora Winters- Nereid - 1.8
    • Gereserveerd - Hecuba


    « Jongens »
    • Charles Aldertree - Colonel - 1.6
    • Romano Cédric Moriconi - Raccoon - 1.3
    • Thomas Raphael Johnson - Fortis - 1.14
    • Chester Christopher Crust - Xya - 1.5
    • Gereserveerd - Aire
    • Zachary Nikolas Romanov - Crucifix - 1.6
    • Gereserveerd - Hecuba





    « Wetenschappers »
    • Alice Grace Elenor - DeIevingne - 1.4
    • Gereserveerd - Hawking



    « Krachten »
    De kinderen hebben elk twee krachten, de wetenschappers niet.
    De krachten hieronder zijn ideeën, je mag natuurlijk ook zelf een kracht verzinnen.
    = gereserveerd/bezet.
    • Terrakinesis - het element aarde beheersen. Awe
    • Pyrokinesis - het element vuur beheersen. Yetti
    • Cryokinesis - het element water beheersen.Lypophrenia
    • Aerokinesis - het element wind beheersen.
    • Telekinesis - voorwerpen manipuleren met je gedachten. Saith
    • Chronoprohiberis - de tijd kunnen stoppen maar zelf kunnen bewegen. Crucifix
    • Weather Manipulation - het weer manipuleren. LittleNinja
    • Herbaphony - met planten kunnen communiceren.
    • Ecokinesis - de natuur kunnen manipuleren. Xya
    • Size Enhancement - de grootte van voorwerpen kunnen veranderen.
    • Electrokinesis - electriciteit beheersen. Aranyhid
    • Healing - personen helen. Lypophrenia
    • Teleport - teleporten. Waterhouse
    • Typhokinesis - rook manipulatie.
    • Invisibility - onzichtbaarheid.
    • Intangibility - door solide voorwerpen kunnen bewegen. Awe
    • Gyrokinesis - zwaartekracht manipulatie.
    • Voodoo - levende voodoo pop zijn. Miyano
    • Shapeshifting - in een dier of voorwerp veranderen. Aire
    • Biokinese - je lichaam manipuleren.
    • Ferrikinesis - ijzer manipuleren.
    • Conjuration - voorwerpen en dergelijke creëeren.
    • Shared Vision - andermans zintuigen gebruiken.
    • Astral Projection - geest en lichaam scheiden. Aire
    • Shattering - voorwerpen exploderen. Meje
    • Erobokinesis - schaduwen manipuleren. Tadashi
    • Oneirokinesis - dromen binnenkomen en manipuleren. Raccoon
    • Levitation - zweven of vliegen. Miyano
    • Super Strength - erg sterk.
    • Fast - sneller zijn. DeIevingne
    • Endurence - nooit moe worden van activiteiten.
    • Night Vision - in het donker kunnen zien.
    • Mind Manipulation - gedachten en herrineringen manipuleren. Saith
    • Illusion - mensen laten geloven dat ze zich in een compleet andere omgeving begeven. Fortis
    • Pain Illusion - brandende mentale pijn creëren.
    • Animal Communication - met dieren communiceren. Hecuba
    • Flexibility - onmogelijke lenigheid. Waterhouse
    • Enhanced Hearing - bovenmenselijk gehoor.
    • Enhanced Smell - bovenmenselijke reuk.
    • Enhanced Touch - bovenmenselijke aanraking.
    • Enhanced Vision - bovenmenselijk zicht.
    • Telepathy - communicatie of gedachten horen. DeIevingne
    • Pathokinesis - gevoelens manipuleren. Crucifix
    • Lie detection - weten wanneer er wordt gelogen. Xya
    • Laser Projection - licht en lasers creëren.
    • Microwave protection - iemand hersenen verbranden. Meje
    • Siren - magische stem. Yetti
    • Pain Dissapearance - pijn verwijderen. LittleNinja
    • Mental shield - een mentaal schild, waardoor mentale krachten niet bij jou werken. Raccoon
    • Shield - een magisch schild om je heen produceren. Fortis
    • Mirror - krachten kaatsen af en werken op je tegenstander. Colonel
    • Prehensile - haar manipuleren.
    • Freeze vision - objecten laten bevriezen met je blik. Hecuba
    • Mediumship - met doden communiceren. Colonel
    • Necromantie - doden tot leven wekken. Tadashi
    • Possesion - iemands lichaam betreden.
    • Density Control - objecten/personen lichter of zwaarder maken.
    • Portal Creation - portalen naar een andere plaats creëeren.
    • Sublimation - veranderen in mist. Aranyhid


    « Invullijstje »
    Minimaal 700 woorden.
    Naam: (volledige naam)
    Bijnaam: (dit kan te maken hebben met krachten die ze hebben)
    Leeftijd: (alleen voor wetenschappers; de kinderen zijn allemaal 18)
    Innerlijk: (uitgebreid)
    Uiterlijk: (omschrijving + foto)
    Gaves: (2 gaves, omschrijf ze ook)
    Zwaktes: (elke gave moet natuurlijk ook zwaktes hebben)
    Geschiedenis: (wat hebben ze gedaan in het huis? Enige gebeurtenissen)
    Relaties: (wat voor relaties heeft je personage met anderen)
    Extra:(extra info dat niet in de andere kopjes past)


    « Faceclaims »
    Cara Delevingne - DeIevingne
    Lucy Hale - Aranyhid
    Sasha Pieterse - Yetti
    Jamie Bower Campbell - Markey
    Ashley Benson - Lyphrophenia
    Torrey DeVitto - DeIevingne
    Shailene Woodley - Awe
    Kaya Scodelario - Meje
    Julian Morris - Aranyid
    George Shelley - Aire
    Logan Lerman - [/q]Colonel[/q]
    Megan Fox - LittleNinja
    Dylan O'Brien - Tadashi


    Geen inspiratie voor een FC? Klik.
    Geen inspiratie voor een naam? Klik.

    « Het Weeshuis »
    Het weeshuis bevind zich midden in een enorm bos, afgelegen van de bewoonde wereld. De wetenschappers laten af en toe een helikopter komen met alle benodigheden voor het leven. De kinderen worden aardig vrijgelaten en hebben een redelijk goed leven. De wetenschappers geven ze les, niet alleen in de normale school dingen maar ook in het ontwikkelen van hun krachten. De kinderen zijn gek op de wetenschappers en zien hun als hun echte ouders.
    « Indeling Weeshuis »
    Op de begane grond zijn de aankomsthal, eetzaal en leefkamer - een soort reusachtige woonkamer - te vinden. De aankomsthal is redelijk groot en geeft doorgang tot de andere verdiepingen. De eetzaal is ook erg groot, met ronde tafels gevuld en een lange buffettafel loopt langs de muur met het eten. Op de eerste verdieping gewone klaslokalen en de vertrekken van de professors. Op de tweede en derde verdieping zijn de slaapkamers van de kinderen te vinden. Elke slaapkamer bestaat standaard uit een bed, bureau, kast en wasbak. Voor de rest zijn de leerlingen vrij ze zelf te decoreren. Op beide verdiepingen zijn ook douches en wc's te vinden. Vuile was wordt in de wasbakken bij de douches gegooit.
    Er staat op hun gebied nog een apart gebouw voor het trainen met gaves. Dit gebouw is enorm bijzonder en practisch gezien zou het eigenlijk onmogelijk moeten zijn. Het bestaat uit een simpele kamer, maar de inhoud ervan verandert naar wat degene die erin komt trainen nodig heeft. Stel, iemand met watergaves komt binnen, er zal misschien wel een riviertje gecreërd worden.
    « Gang van Zaken »
    In de weekends zijn de kinderen vrij en kunnen ze doen waar ze zelf zin in hebben.
    De eetzaal is in het weekend altijd open. Doordeweeks alleen tijdens de afgesproken lunchtijden.
    Lesrooster:
    7:00 - 8:30 » ontbijt.
    8:45 - 12:00 » basis lessen, waarin normale dingen zoals lezen en schrijven behandeld worden.
    12:00 - 13:15 » lunch.
    Daarna ben je in principe vrij om je eigen gaves te beoefenen tot 15:00. 1 keer per week krijg je een uur privéles in het Traingebouw.
    Hierna is iedereen vrij te doen wat ze willen.
    17:30 - 19:00 » avondeten.
    23:00 » lichten uit.
    « Gebied »
    Het weeshuis staat op een grote open plek, met een grasveld en een redelijk groot meer. Voor de rest alleen maar bos. Iedereen mag het bos in, maar als ze verdwalen is het hun eigen schuld. De kinderen hebben zelf schommels en andere speeltoestellen gebouwd toen ze klein waren. Ook staan er genoeg bankjes en klimbomen.


    « Regels »
    • Minimaal 100 woorden per post.
    • Alleen ik maak nieuwe topics aan.
    • Geen ruzie.
    • ABN is verplicht.
    • Geen OOC in het speeltopic. Daar is het praattopic voor.
    • Maximaal 2 personages.
    • Houdt de jongens en de meisjes een beetje gelijk.
    • Het zou fijn zijn als de reservaties meteen / z.s.m. ingevuld worden.
    • Maar het belangrijkste: have fun (:
    Praattopic.
    [q][/q]

    [ bericht aangepast op 3 april 2015 - 12:15 ]


    “A queen will always turn pain into power.”

    Misschien een stomme opmerking — maar ik heb er echt een schijthekel aan als dadelijk allemaal stelletjes al vóór het begin van de RPG zijn afgesproken. Dus ik hoop eigenlijk dat niemand al een hele verhaallijn voor zichzelf met iemand anders uit gaat werken of dat iedereen dadelijk al een crush op iemand anders heeft (':


    Colonel schreef:
    Ik FC Logan Lerman :Y)

    + en in plaats van Mediumship graag Shattering.


    Ik weet niet of je het hebt gelezen maar ik had een meid gereserveerd met Shattering


    all because i liked a girl

    Colonel schreef:
    (...)

    Krachten van Weather zijn hierboven al door iemand geclaimd Sammie D:


    Man, ik had ze in het begin geclaimed. Maar toen was er een stop op de meisjes D: Meh dan ga ik voor Possesion Het maakt eigelijk niet zo veel uit :'D

    + Als iemand zijn krachten claimed. Kunnen ze dan alsjeblieft even gewoon een nieuwe post aanmaken? En niet een post editen. Nu zie ik krachten over het hoofd die geclaimed zijn namenlijk (;

    [ bericht aangepast op 22 maart 2015 - 13:27 ]


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Meje schreef:
    (...)

    Ik weet niet of je het hebt gelezen maar ik had een meid gereserveerd met Shattering


    Oh! Het spijt me! Dan ga ik wel voor Endurance (mocht niemand die al hebben).


    Colonel schreef:
    Misschien een stomme opmerking — maar ik heb er echt een schijthekel aan als dadelijk allemaal stelletjes al vóór het begin van de RPG zijn afgesproken. Dus ik hoop eigenlijk dat niemand al een hele verhaallijn voor zichzelf met iemand anders uit gaat werken of dat iedereen dadelijk al een crush op iemand anders heeft (':


    Ik vindt het zelf juist fijn om dingen af te spreken voordat de RPG begint, want anders weet ik nooit zo goed waar ik heen moet met mijn personage. Maar dat zou vast wel iedereens eigen keuze zijn.


    She was always looking for more..

    Xya schreef:
    (...)

    Ik vindt het zelf juist fijn om dingen af te spreken voordat de RPG begint, want anders weet ik nooit zo goed waar ik heen moet met mijn personage. Maar dat zou vast wel iedereens eigen keuze zijn.


    Ik zeg ook niet dat je niets af mag spreken — maar sommige personen hebben vooraf aan de RPG al uitgedacht: oh wij hebben een crush op elkaar en wij krijgen een relatie en dan RPG'en ze vervolgens met niemand anders. Dan kan je net zo goed een ORPG beginnen.


    Colonel schreef:
    Misschien een stomme opmerking — maar ik heb er echt een schijthekel aan als dadelijk allemaal stelletjes al vóór het begin van de RPG zijn afgesproken. Dus ik hoop eigenlijk dat niemand al een hele verhaallijn voor zichzelf met iemand anders uit gaat werken of dat iedereen dadelijk al een crush op iemand anders heeft (':


    Soms vind ik het fijn en soms niet. Vriendschappen en haat heb ik nooit problemen mee, alleen doen velen erg overdreven qua koppel-relaties en blijven ze enkel daar; dat is irritant.


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Aranyhid schreef:
    (...)

    Soms vind ik het fijn en soms niet. Vriendschappen en haat heb ik nooit problemen mee, alleen doen velen erg overdreven qua koppel-relaties en blijven ze enkel daar; dat is irritant.
    Exactly what I was thinking, al weet ik wel dat ik het vroeger non-stop deed :')
    No worries, I stopped doing it :')


    I don't know if life is greater than death — but love was more than either

    Colonel schreef:
    (...)

    Oh! Het spijt me! Dan ga ik wel voor Endurance (mocht niemand die al hebben).


    Geeft niet, ik zeg het alleen want anders ontstaan er problemen


    all because i liked a girl

    Meje schreef:
    (...)

    Ik weet niet of je het hebt gelezen maar ik had een meid gereserveerd met Shattering
    Ik wil echt niet de moraalridder of iets dergelijks spelen hoor, maar Ilona heeft jouw rol in principe nog niet "geaccepteerd", om het zo maar even te zeggen, wat betekent dat het nog niet vast staat dat je een rol hebt in dit RPG. Mirte (Colonel) heeft al wel een rol gekregen, wat haar eigenlijk meer het recht geeft op die kracht dan dat het jou het recht geeft.
    But, ik wil me nergens mee bemoeien, dit is alleen hoe ik erover denk ^^


    I don't know if life is greater than death — but love was more than either

    ZACHARY NIKOLAS ROMANOV



    ''There's a slight chance that I'm a psycho, I hope that didn't scare you.''

    Naam • 
          Zachary – Hebreeuws • ''The lord has remembered''
          Nikolas – Stamt af van Grieks • ''Victory of the people''

    Bijnaam •
          Hij wordt het liefst gewoon Zach genoemd. Zachary gebruikt hij alleen als het echt van belang is dat hij zijn volledige naam gebruikt.

    Leeftijd •
          Achttien, geboren op een zonnige lentedag – 2 juni.

    Gaves •
          • Pathokinesis
    Deze kracht biedt hem volledige controle over de emoties van iedereen. Hij heeft deze kracht nog niet volledig onder de controle, maar als hij deze wel onder controle heeft vindt hij het maar al te leuk om er gebruik van te maken. Hij hoeft alleen maar zich goed te concentreren en kan daarna de emoties manipuleren. Het probleem is meestal alleen dat hij zich niet goed kan concentreren – hij raakt veel te makkelijk afgeleid.
          • Haemokinesis
    Met deze kracht kan hij andermans bloed besturen en ook zo zijn eigen. Zo is dit soms handig als hij kwaad op iemand is, en zo door middel van een paar handbewegingen een ader kan laten spatten. Deze kracht heeft hij vrij goed onder controle, maar gebruikt die niet vaak – meestal alleen als hij er zin in heeft of het gebeurt gewoonweg per ongeluk.. Door middel van Haemokinese kan hij ook mensen gebruiken als een pop, waar hij dan wel gebruik van maakt als hij zich verveelt en een persoon buitengewoon irritant is.

    Zwaktes •
          • Claustrofobie
    Zac heeft een vrij ernstige vorm van claustrofobie. Hij flipt als hij in een kleine ruimte zit en kan daardoor ongewillig zijn krachten defensief gebruiken. Zo kan hij ook niet goed tegen de donker, want hij weet nooit hoe groot de ruimte waar hij in zit is. Bijna niemand weet hiervan, alleen zijn goede vrienden en familie.
          • Beschermend over familie
    Daarbij is Zac ook beschermend over zijn zusje. Waardoor hij zich meestal in het vuur gooit voor zijn zusje die voor hem erg dierbaar is.
          • Geen concentratie
    Zach heeft haast geen concentratie, wat te merken is. Hij is een persoon die niet kan stoppen met praten en heeft daarom acht van de tien keer geen concentratievermogen. Tenzij hij alleen in een ruimte is en hij zich wel moet concentreren, lukt het meestal wel. Van zichzelf moet hij af en toe wel serieuzer zijn om zijn Pathokinese beter onder controle te krijgen.

    Innerlijk •
          Over het algemeen is Zach een vrij out-going persoon om mee om te gaan, maar hij gedraagt zich toch meestal anders dan dat hij eigenlijk is. Mensen noemen hem een psychopaat omdat hij gebruik maakt van de krachten die hij heeft en nogal een sadist is – hij geniet wonderlijk van andermans pijn. Hij kan zich daarbij ook moeilijk stilhouden, het liefst praat hij door over de meest zinloze onderwerpen op aarde, maar aan de andere kant kan hij dus een goede gesprekspartner zijn sinds hij het nooit gênant zal maken voor je. Zach is ook niet bang om zijn mening te uiten aan de wereld, dus hij beledigt mensen klakkeloos zonder er even over na te denken.
          Zach is iemand die een oprechte sadist is, hij geniet van andermans pijn en vindt het uiterst amusant om hun pijn te doen met zijn krachten. Hij weet dat zijn krachten niet voor zijn eigen plezier zijn, maar toch doet hij dat. Het kan hem werkelijk niets schelen wat anderen voelen en wat hun emotionele staat op het moment is, hij doet alles graag met zijn plezier en niet denkend om andere mensen om zich heen. Daarbij vindt hij het ook uiterst amusant om sarcastisch te reageren op elke opmerking die iemand maakt, hij antwoordt haast niet normaal – niet in een normale toon tenminste. Hij zou geen spijt hebben van zijn daden en daarom doet hij alles impulsief – hij neemt niet de tijd om goed na te denken over zijn daden. Zo is hij ook niet echt bepaald iemand die graag denkt, hij is meer een doener dan een denker in dat opzicht.
          Voor de buitenwereld zal hij door het leven gaan als een harde jongeman die niets te vrezen heeft, maar eigenlijk heeft hij toch gevoelens. Gevoelens die hij niet graag aan anderen laat zien. Na al die jaren heeft hij een schild om zich heen gebouwd waardoor haast niemand erdoorheen kan. Als je close met hem bent, zal hij door het vuur voor je gaan, maar dat gebeurt haast nooit. Zach heeft zo zijn momenten wanneer hij dierbare mensen per ongeluk pijn doet en dan kan hij zichzelf niet vergeven.




    ''Liking yourself is the most important thing.
    And I like me.''



    Uiterlijk • 
          Zach's haren zijn van nature donkerbruin in combinatie met zijn donkerblauwe kijkers is hij niet bepaald lelijk te noemen. Zijn ogen spreken boekdelen, je kan makkelijk zien als hij woedend is of als hij juist in een goede bui is. Zach's lippen zijn zachtroze en een strakke kaaklijn. Zac heeft een iets romige huidskleur, waar hij vrij blij mee is sinds hij niet al te bleek is. Met een lengte van 1.85 heeft hij een gemiddelde lengte voor de mannen en met zijn iets bredere bouw valt hij niet bepaald buiten. Over zijn kleding doet hij niet moeilijk, maar hij heeft wel altijd zijn leren jasje aan.

    Geschiedenis •
          Zach had niet bepaald een makkelijke jeugd jaren geleden. Zijn ouders waren machtige rijke zakenmensen waardoor ze elf van de tien maanden ook niet thuis waren. In de tijd dat zijn ouders niet thuis waren, was hij alleen thuis met zijn zusje – Emma en de nanny die hun twenty-four seven in de gaten hield. Zelf vond hij de roem en rijkdom van zijn ouders nooit leuk en had hij veel liever zijn ouders gewoon thuis dan de nanny die hij haast niet kende. Hij verlangde naar de aandacht die hij nooit had gekregen en wanneer zijn ouders wel thuis waren, gedroeg hij zich formeel – bang dat ze niets anders gewend waren.
          Een paar jaar later werden de ouders van Emma en Zach vermoord tijdens een moordaanslag, waarschijnlijk hadden ze gedoeld op het geld dat ze in hun bezit hadden. Hij was er kapot van en alhoewel ze nooit een goede band hadden, voelde hij toch een leeg gat. Dit is ook de voornamelijke reden dat hij beschermd is over zijn geliefden, hij wilt niet dat hij ze weer kwijt raakt.

    Relaties •
          • Emma Romanov –– tweelingzus
          • Aurora Winters ––

    Extra •

    [ bericht aangepast op 25 maart 2015 - 18:33 ]


    I don't want you to die, I want you to suffer.


    Charles Aldertree

    Naam
    Charles Aldertree

    Bijnaam
    • Chick
    • Charlie

    Gaves / Krachten
    • Mirror — wanneer een andere persoon mentale krachten op Charles uit zal werken worden deze weerspiegeld op de desbetreffende persoon en zal deze de krachten daarom zelf voelen. Nadat een persoon langer dan een minuut zal proberen om door Charles' schild te komen zal Charles bloedneuzen krijgen welke uiteindelijk kunnen leiden tot het verliezen van zijn bewustzijn voor enkele minuten.
    • Endurance — nooit ofte nimmer zal Charles vermoeidheid ondervinden bij wat voor activiteiten hij dan ook zal uitvoeren. Hierdoor zal hij vele malen minder slaap benodigd hebben dan "normale" personen. Echter, eenmaal in de maand moet Charles voor minstens twaalf uur achtereen slapen om reserves op te bouwen voor zijn geest.

    Extra
    • Charles heeft een ernstige vorm van dyslexie maar vindt het ondanks alles ontzettend leuk om boeken te lezen gedurende zijn vrije tijd.
    • 's Nachts is Charles vaak te vinden bij een raam of zelfs op het dak van het Weeshuis om te sterren te bekijken aangezien hij een grote voorliefde heeft voor astronomie (sterrenkunde). Deze houdt hij bij in zijn schetsboek door iedere nacht de verschillende sterrenbeelden te tekenen.

    Persoonlijkheid
    Alleen personen welke Charles daadwerkelijk kennen kunnen een beeld schetsen van zijn persoonlijkheid. Andere personen herkennen hem vaak alleen als de stille jongeman die zich op de achtergrond bevindt — een observator die niets van zich zal laten horen. Algemeen genomen is dit ook hetgeen hoe Charles zich zal voorhouden binnen een groot gezelschap: hij zal nooit ofte nimmer de hoogste toon voeren binnen gesprekken en is afwachtend jegens het contact met andere personen. Vaak nemen andere personen de kans om hun verhaal te doen bij Charles aangezien hij goed kan luisteren en goede adviezen kan schenken. Zowel grote als kleine onderwerpen zal Charles voor zich houden en meenemen in zijn graf waardoor hij een betrouwbaar persoon is die onbewust veel geheimen van andere personen met zich mee rond weet te zeulen in zijn gedachten.
    Alhoewel Charles vrijwel alle personen binnen het Weeshuis kan waarderen geeft hij de voorkeur aan de wat "normale" personen die geen extravagante persoonlijkheid hebben aangezien hij de waarde hiervan niet kan begrijpen. Drama is dan ook iets waar hij zich nooit ofte nimmer in zal bevinden en waar hij letterlijk simpelweg van weg kan lopen.
          Vanaf zeer jonge leeftijd is Charles onderzoekend ingesteld en wil hij graag alle beschikbare kennis rondom zich tot zich nemen — een gegeven wat niet altijd gerealiseerd kan worden door zijn dyslexie. Ondanks alles tracht hij toch door te zetten en weet hij doortastend uit de hoek te komen door exact de juiste vragen te stellen. Hetgeen waar dit niet in terug weet te komen is flirtende interactie aangezien hij deze signalen absoluut niet op kan vangen en hier dan ook geen enkele vorm van ervaring meer heeft. Charles heeft nog nooit ofte nimmer een relatie gehad en heeft zelfs nog geen liefdesgevoelens voor een jongedame weten te ontwikkelen binnen zijn leven.
          Ondanks het gegeven dat Charles dondersgoed weet wat hij kan en waar hij toe in staat is heeft hij geen hoog beeld van zijn eigenwaarde en is op sommige momenten zelfs ontzettend onzeker te benoemen. Charles heeft het idee dat alle andere kinderen binnen het Weeshuis vele belangrijkere krachten hebben dan hij en dat hun persoonlijkheid meer waarde kan hebben voor de samenleving. Hierdoor heeft hij de gedachten weten te ontwikkelen dat hij altijd voor de andere kinderen klaar moet staan en kan daarom ook nooit ofte nimmer "nee" zeggen wanneer hem iets wordt gevraagd. Hier wordt door sommige kinderen in het Weeshuis ontzettend graag gebruik van gemaakt en staat Charles dus regelmatig klussen van andere kinderen te doen.

    Uiterlijk
    Eveneens als met zijn persoonlijkheid weet Charles ook met zijn uiterlijke karakteristieken op de achtergrond te treden — onder andere door zijn gemiddelde lengte van zo'n een meter tachtig. Charles heeft geen overdreven gespierd lichaam aangezien hij het verschrikkelijk vindt om lang te sporten binnen de sportzalen (hij geeft de voorkeur aan zwemmen). Ondanks alles heeft Charles wel een zekere kracht binnen zijn lichaam zitten door het gegeven dat hij nooit ofte nimmer vermoeid zal raken en kan hij elementen altijd langer volhouden dan andere jongemannen.
    Daarnaast zal Charles zich iedere dag kleden in comfortabele kleding die niets speciaals laat zien: vesten met t—shirts in neutrale kleuren zoals wit, grijs, zwart en donkerblauw komen daardoor voornamelijk voorbij. Hetgeen Charles wel elke dag zal dragen zijn— zijn felrode All Stars die onderhand dusdanig versleten zijn dat ze verschillende gaten en scheuren vertonen.
          Contrasterend met de roomkleurige huid van Charles staan zijn donkerbruine lokken waar hij vrij weinig aandacht aan zal besteden. Hierdoor kan hij het ene moment met platte haren verschijnen terwijl ze op een ander moment recht omhoog staan — het ligt er maar net aan op welke manier Charles zijn handen er doorheen of er overheen heeft weten te halen gedurende de dag of de activiteit die hij heeft uit weten te voeren (wat meestal zwemmen zal zijn of op zeldzame momenten yoga).
          Hetgeen waar personen hun aandacht op zullen richten op het moment dat ze hun concentratie daadwerkelijk op Charles richten zijn— zijn kijkers: die helderblauw zijn en op sommige plaatsen vlekken groen vertonen alsof ze een wilde zee weerspiegelen. Charles' kijkers schijnen op bepaalde momenten zelfs licht te geven en hierdoor zijn het de onderdelen van zijn lichaam waar de aandacht direct naartoe wordt getrokken. Hierbij kunnen andere personen alle emoties en gevoelens van Charles' in zijn kijkers terug vinden die constant heen en weer flitsen — als een wilde orkaan waar geen uiteindelijk einde aan te pas zal komen.

    Geschiedenis
    Naar mening van Charles heeft hij geen bijzondere geschiedenis aangezien het enige wat hij kan herinneren zijn periode binnen het Weeshuis is — een gegeven waar hij wel in kan verschillen met de andere kinderen. Doordat Charles' moeder is overleden gedurende zijn geboorte en zijn vader er voorheen al vandoor was gegaan met een jongere vrouw werd Charles direct opgenomen binnen het Weeshuis en heeft hij nooit ofte nimmer een andere omgeving gekend dan het huis met de Wetenschappers.
          Alhoewel Charles niet van mening is dat zijn krachten speciaal zijn wordt hij wel vaak gehanteerd gedurende experimenten van de Wetenschappers om de mentale krachten van de andere kinderen te testen. Hierdoor ziet Charles zich alsmaar meer als een "proefkonijn" dat pijnlijke momenten moet beleven om de krachten van andere kinderen alsmaar sterker te laten worden — wat hij na jarenlange pijn heeft weten te aanvaarden en waar hij nu zonder mokken aan mee zal werken. Hierdoor is het al verschillende malen voorgekomen dat Charles het bewustzijn heeft verloren gedurende een experimenten en eens gedurende zijn twaalfde levensjaar is hij bijna in een coma geraakt aangezien een Wetenschapper niet wilde stoppen.


    ISOBEL KATERINA DEVERAUX
    ''Passion is the only thing that thrives me.''




    Naam • 
    Bijnaam •
    Leeftijd •
    Innerlijk •
    Uiterlijk • 
    Gaves •
          • Chronoprehebris
          • Freeze vision
    Zwaktes •
    Geschiedenis •
    Relaties •
    Extra •

    [ bericht aangepast op 23 maart 2015 - 19:02 ]


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Awe schreef:
    (...) Ik wil echt niet de moraalridder of iets dergelijks spelen hoor, maar Ilona heeft jouw rol in principe nog niet "geaccepteerd", om het zo maar even te zeggen, wat betekent dat het nog niet vast staat dat je een rol hebt in dit RPG. Mirte (Colonel) heeft al wel een rol gekregen, wat haar eigenlijk meer het recht geeft op die kracht dan dat het jou het recht geeft.
    But, ik wil me nergens mee bemoeien, dit is alleen hoe ik erover denk ^^

    Ik ben het hier eerlijk gezegd persoonlijk wel mee eens, maar als Mirte het geen probleem vindt om dan Endurance te nemen is het zo ook wel goed (:


    “A queen will always turn pain into power.”

    Praattopic.


    “A queen will always turn pain into power.”