• New York, de perfecte stad om je dromen waar te maken. Maar het is ook een stad met veel voordelen voor de jongeren uit de bekende privéschool 'Upper East Side'. De jongeren zijn er heel rijk, en zijn tot alles in staat. Iedereen is anders en heeft zijn eigen gewoontes : de dealers, de queen bees, de badboys, de heartbreakers, de bitch, de daydreamers, de nerds ... Ze zijn er allemaal ! Hun leven draait alleen maar om hun status en de bekende site 'Gossip Girl'.
    Gossip girl is een anonieme vrouw of man die alles weet over iedereen. Alles wat zij/hij weet komt ook meteen op haar bekende site terecht. Je diepste geheimen worden aan heel de wereld verteld. Kan jij het aan ? Welke status heb jij ?

    Gebaseerd op de serie 'Gossip Girl' [Je hoeft de serie niet gezien te hebben].

    Invullijstje
    Naam :
    Leeftijd :
    Status : [Dealer, queen, hartbreaker,..]
    Innerlijk :
    Uiterlijk :
    Relatie's : [Bespreken]
    Extra :

    Rollen : [ hou jongens en meisjes een beetje gelijk !]
    Meisjes Tijdelijke stop
    • Arianna 'Aria'' Clower Manley ~ Recentia [queen, model]
    • Jacelyn Evalane Romanov ~ Crucifix [Hartbreaker]
    • Audrey "Rey" Cameron Beckham ~ Zamperini [It-girl]
    • Gereserveerd ~ Balloo
    • Emma Cassidy Depp ~ Aranyhid [Outsider, dancer]
    • Olivia Lillian Clarke ~ Mendez [Middle class; artist, singer]
    • Colleen Juliette Prescott ~ Conaway [Party animal, old money]
    • Amelia Cara Beckham ~ Alate [Popular bitch, icequeen]

    Jongens
    • Tyler Jay Lopez ~ Zamperini [Criminal, bad boy]
    • Josh Moore ~ Balloo
    • Caleb Peter Grant ~ RAB [Outsider]
    • Aaron James Carter ~ Mendez [Spoiled rich boy, jock; golden boy]
    • Jake Thomas diLaurentis ~ Aranyhid [rich, sportif]
    • Miles Damien Prescott ~ Conaway [Good guy, old money]
    • Connor Brenton Middleton ~ Melville



    Regels
    • Er is geen minimum aan woorden
    • 16+ is toegestaan
    • Niemand buitensluiten !
    • Geen perfecte personnages
    • Hou jongens en meisjes een beetje gelijk

    [ bericht aangepast op 9 april 2015 - 8:33 ]


    “We should consider every day lost on which we have not danced at least once.”

    Recentia schreef:
    (...)

    Misschien jeugdvriendinnen ?


    Prima. En dan gebeurde er wat ? ..


    "Satan's friendship reaches to the prison door."

    Alate schreef:
    (...)

    Prima. En dan gebeurde er wat ? ..



    Weet ik niet heb jij een idee ? '


    “We should consider every day lost on which we have not danced at least once.”

    Constellation schreef:
    (...)

    Een paar pagina's terug had ik dit geplaatst maar ik heb niet echt het idee dat iemand het las.


    Sorry, ik had het inderdaad niet gelezen.


    “We should consider every day lost on which we have not danced at least once.”

    Mag ik een jongen?

    [ bericht aangepast op 6 april 2015 - 22:07 ]


    don't believe me, I'm a liar

    Speeltopic


    “We should consider every day lost on which we have not danced at least once.”

    Melville schreef:
    Mag ik een jongen?


    Ja.


    “We should consider every day lost on which we have not danced at least once.”

    Zijn we echt verplicht in derde persoon te schrijven? Want dan ga ik daar echt op moeten letten :'3


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Leeftijd : 17 jaar, geboren op 25 april
    Status : Ik weet niet zo goed hoe ik hem kan benoemen.
    Innerlijk : Connor is een vriendelijke jongen, waarmee de meeste mensen wel zullen kunnen opschieten. Zelf zal hij ook altijd het beste in mensen zien en ze snel vertrouwen. Hij gelooft dat iedereen wel iets goeds heeft en dat mensen waarbij dit op het eerste gezicht niet zo lijkt, kunnen veranderen. Hij zal iedereen een kans geven.
    Dit is dan ook wel weer een nadeel. Sommige mensen zijn gewoon echt niet te vertrouwen. Zo komt hij soms wel eens in de moeilijkheden. Mensen kunnen hem misleiden en bedriegen voor zijn geld; het geld van zijn familie.
    Toch weet hij deze problemen meestal zelf op te lossen. Connor is een slimme jongen. Hij begrijpt goed hoe mensen in elkaar steken, al probeert hij het beste in ze te zien. Op het moment dat jij hem of een dierbare iets aandoet, wordt hij één van de valste dudes die je ooit gezien hebt. Hij misleidt en bedriegt je drie keer zo slim, waardoor hij er meestal positief uitkomt.
    Connor is niet een jongen die te koop zal lopen met zijn geheimen en problemen. Hulp is niet iets wat hij snel zal vragen; hij wil alles zelf oplossen. Hij wil niet dat mensen van hem denken dat hij een luiwammes is, een rijke jongen die zelf niets kan. Hierdoor doet hij ook goed zijn best op school, maar ook omdat hij later zijn ouders werkzaamheden graag zou willen opvolgen om hun fortuin te onderhouden.
    Al doet hij aardig tegen de meeste mensen, echt aardig zal hij pas worden als je een plekje in zijn hart gewonnen hebt. Wanneer je tot zijn dierbaren behoort, zal hij veel om je geven en koste wat het kost je willen helpen. Het zal hem niet uitmaken wie hij hiervoor moet vragen of wat hij hiervoor moet doen; als deze mensen maar in orde zijn.
    Connor zal er alles aan doen om zijn doel te bereiken. Hij is een enorme doorzetter. Hij houdt er niet van in het midden van een bepaald project te stoppen of om een zijweg in te slaan waarvoor zijn eerdere werk onzinnig wordt. Hij zal het zien als tijdsverspilling; iets waar hij meestal echt een hekel aan heeft.
    Uiterlijk : Connor is een lange jongen. Met zijn 1.88 is hij dan niet het langste van alles en iedereen, maar toch zal hij meestal tot één van de langsten behoren. Hij heeft een slank postuur met af en toe een paar lichtelijk gespierde lichaamsdelen. Hij sport best vaak, maar dit is omdat hij er zelf van geniet. Het is dus niet het geval dat hij het doet voor zijn postuur en spieren.
    Connor heeft een blanke huid die heel lichtjes is getint door de zon. In zijn gezicht bevinden zich geen sproeten of pigmentvlekken, maar op de rest van zijn lichaam zijn wel een aantal moedervlekken te vinden. Zo heeft hij een opvallende moedervlek op zijn rechterschouder. Deze is opmerkelijk groot in vergelijking tot de rest van de moedervlekken op zijn lichaam.
    Zijn haar heeft een bruinige kleur en een middelmatige lengte voor een jongen. Het is niet dat hij stoppels van haren op zijn hoofd heeft, maar het is ook niet zo dat zijn haar bijvoorbeeld tot zijn schouder reikt. De lengte zit er gewoon tussenin; een niet erg opvallende lengte voor een jongen. Hij besteedt niet echt veel tijd aan zijn kapsel, maar toch ziet het er niet vaak raar of lelijk uit.
    Zijn ogen hebben een groene kleur. Zijn middelmatig grote ogen zijn niet echt opvallend; ze zijn normaal te noemen.
    Connor heeft een soort casual, maar toch nette kledingstijl. Hij is niet heel ijdel, maar toch let hij er wel op dat hij er een beetje netjes en goed uitziet.
    Relatie's :
    Extra :


    CONNOR BRENTON MIDDLETON

    [ bericht aangepast op 7 april 2015 - 19:05 ]


    don't believe me, I'm a liar

    Mendez schreef:
    Zijn we echt verplicht in derde persoon te schrijven? Want dan ga ik daar echt op moeten letten :'3


    Normaal gezien wel, maar als je denkt dat dat echt niet lukt mag je wel in de eerste persoon schrijven.


    “We should consider every day lost on which we have not danced at least once.”

    Is Connor afgezien van zijn status en relaties goed?

    [ bericht aangepast op 7 april 2015 - 15:49 ]


    don't believe me, I'm a liar

    Coachella is nu Calix ^^


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Aranyhid - > 901FreeAtLast
    Niet dat ik denk dat dit nog ooit open gaat...


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Ik zou wel willen overwegen deze MSV over te nemen mocht dat nodig zijn, maar ik heb totaal geen ervaring met MSV's :').

    [ bericht aangepast op 6 mei 2015 - 21:00 ]


    I just caught the wave in your eyes

    Mag ik een jongen en een meisje? Zo niet dan alleen een jongen :-)


    "I would have followed you, my brother... my captain... my king."

    Cissy schreef:
    Mag ik een jongen en een meisje? Zo niet dan alleen een jongen :-)


    Dit is al heel lang inactief hoor...ik denk niet dat het open gaat.


    The monsters running wild inside of me. I'm faded