• New York, de perfecte stad om je dromen waar te maken. Maar het is ook een stad met veel voordelen voor de jongeren uit de bekende privéschool 'Upper East Side'. De jongeren zijn er heel rijk, en zijn tot alles in staat. Iedereen is anders en heeft zijn eigen gewoontes : de dealers, de queen bees, de badboys, de heartbreakers, de bitch, de daydreamers, de nerds ... Ze zijn er allemaal ! Hun leven draait alleen maar om hun status en de bekende site 'Gossip Girl'.
    Gossip girl is een anonieme vrouw of man die alles weet over iedereen. Alles wat zij/hij weet komt ook meteen op haar bekende site terecht. Je diepste geheimen worden aan heel de wereld verteld. Kan jij het aan ? Welke status heb jij ?

    Gebaseerd op de serie 'Gossip Girl' [Je hoeft de serie niet gezien te hebben].

    Invullijstje
    Naam :
    Leeftijd :
    Status : [Dealer, queen, hartbreaker,..]
    Innerlijk :
    Uiterlijk :
    Relatie's : [Bespreken]
    Extra :

    Rollen : [ hou jongens en meisjes een beetje gelijk !]
    Meisjes Tijdelijke stop
    • Arianna 'Aria'' Clower Manley ~ Recentia [queen, model]
    • Jacelyn Evalane Romanov ~ Crucifix [Hartbreaker]
    • Audrey "Rey" Cameron Beckham ~ Zamperini [It-girl]
    • Gereserveerd ~ Balloo
    • Emma Cassidy Depp ~ Aranyhid [Outsider, dancer]
    • Olivia Lillian Clarke ~ Mendez [Middle class; artist, singer]
    • Colleen Juliette Prescott ~ Conaway [Party animal, old money]
    • Amelia Cara Beckham ~ Alate [Popular bitch, icequeen]

    Jongens
    • Tyler Jay Lopez ~ Zamperini [Criminal, bad boy]
    • Josh Moore ~ Balloo
    • Caleb Peter Grant ~ RAB [Outsider]
    • Aaron James Carter ~ Mendez [Spoiled rich boy, jock; golden boy]
    • Jake Thomas diLaurentis ~ Aranyhid [rich, sportif]
    • Miles Damien Prescott ~ Conaway [Good guy, old money]
    • Connor Brenton Middleton ~ Melville



    Regels
    • Er is geen minimum aan woorden
    • 16+ is toegestaan
    • Niemand buitensluiten !
    • Geen perfecte personnages
    • Hou jongens en meisjes een beetje gelijk

    [ bericht aangepast op 9 april 2015 - 8:33 ]


    “We should consider every day lost on which we have not danced at least once.”

    Mendez schreef:
    (...)

    Zeer prima ^^
    Gewoon vriendinnen of beste? Jij mag kiezen ^^


    Beste gaat wel leuk zijn denk ik.. :')


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Aranyhid schreef:
    (...)

    Ja is goed! :')


    Oké, dan zet ik het erbij (:


    El Diablo.

    Aranyhid schreef:
    (...)

    Beste gaat wel leuk zijn denk ik.. :')


    Vind ik goed ^^

    [ bericht aangepast op 29 maart 2015 - 21:04 ]


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Is er nog iemand die iets met Amelia wil?


    "Satan's friendship reaches to the prison door."

    Naam : Colleen Juliette Prescott
    Leeftijd : 18 jaar
    Status : Party animal, old money
    Innerlijk : Colleen is een pittige tante. Zij heeft haar bekkie wel bij. Colleen heeft overal een mening over en is niet bang deze onder stoelen of banken te steken. Ook is ze het type dat iedereen advies geeft, of dat nou gevraagd of ongevraagd is. Toch zorgt ze er altijd voor dat ze niemand kwetst. Doordat ze altijd eerlijk wilt zijn, is dat soms moeilijk, maar het lukt haar wel. Als iemand haar bijvoorbeeld vraagt wat ze van hun outfit vindt en Colleen vindt het niet mooi, dan zal ze dat ook eerlijk zeggen. Máár, ze zal ook zeggen dat diegene zich daar niks van aan moet trekken, omdat ze het juist goed vindt dat diegene dat gewoon lekker draagt wat die wilt.


    Ook is Colleen een goede luisteraar. Hoewel ze best graag zichzelf hoort praten, kan ze wel goed luisteren. Er zijn ook veel mensen die graag bij Colleen komen met hun problemen of verhalen, omdat Colleen er zo goed naar luistert. En ook altijd eerlijk commentaar en advies zal geven als je daar om vraagt.
    Verder is Colleen extreem feministisch. Ze vindt absoluut niet dat vrouwen onder mannen horen te staan en slaat daar soms wel een beetje in door. In een relatie is ze absoluut de dominantste en bepaalt zij de regels. Als ze toch eens een keer iets moet doen roept ze al gauw: "Oh, omdat ik een vrouw ben zeker?"
    Colleen is oppervlakkig en verwend, maar kan hier verder vrij weinig aan doen. Ze is een afstammeling van oud geld en is dus niets anders gewend dan luxe, net als haar voorouders. Haar familie heeft ontzettend veel geld geërfd. Hard werken kent Colleen niet. Ze gaat liever feesten. Daar is Colleen heel goed in. Haar familie is er wat minder blij mee, want als Colleen losgaat, gaat ze ook echt los. Dan drinkt ze tot ze er bij neervalt en kan ze erg ordinair worden. Ook een pilletje hier en daar is ze niet vies van. Dit weten haar ouders niet, want dat zou voor grote problemen zorgen. Haar ouders zijn toch al niet zo blij met het gedrag van hun dochter.

    Uiterlijk:


    Colleen is een meisje dat niet persé opvalt, maar er wel altijd verzorgd uitziet. Ze heeft een gemiddelde lengte van 1.70 meter en is ontzettend slank. Van vrouwelijke vormen is niet echt sprake, maar hé, een push up bh doet veel. Haar haarkleur is rossig, maar ook dat valt weer niet heel erg op. Haar ogen zijn grijs. Colleens gezicht staat van zichzelf wat chagrijnig, al kan zij daar niets aan doen. In de zomer gaat Colleen graag onder de zonnebank, want van zichzelf krijgt ze geen kleurtje. Daar baalt Colleen wel eens van, wat er ook nog tot kan leiden dat ze wel eens aan de haal gaat met verschillende bruiningscrèmes. Echter eindigt dit altijd in spijt, omdat ze nooit goed uitvallen. Verder smeert Colleen, vooral in de winter, een goede foundation op haar gezicht met een net iets donkerder tintje dan haar eigen huid, zodat ze er een frisse look van krijgt. Verder is Colleens make-up eenvoudig. Een beetje lipgloss, mascara en een grijze oogschaduw is genoeg.
    Ook qua kleding is Colleen dol op grijstinten. Zwart en wit draagt ze ook veel. Ze probeert wel eens een andere kleur uit, maar valt toch altijd weer terug bij haar basiskleuren. Een echt felle kleur zal hooguit een detail van haar outfit zijn. Colleen is dol op sieraden en maakt elk outfit af met een leuk exemplaar. Haar favoriete item is een echte parelketting, die ze geërfd heeft van haar grootmoeder. Colleens kledingstijl is erg degelijk en misschien iets te veel aan de veilige kant, maar ze zal hierdoor niet snel een misser begaan. Colleen zwicht bij dure merken, want ze vindt kwaliteit ontzettend belangrijk.


    Relatie's : Miles is haar jongere broer. De twee hebben een haat-liefde relatie. Hoewel Colleen zich verantwoordelijk voelt voor haar broertje, kan ze ook ontzettend jaloers op hem zijn. Miles is namelijk het lievelingetje van hun ouders, terwijl Colleen altijd ruzie heeft met haar ouders.
    Colleen en Audrey zijn typische frenemies. Soms is Colleen de beste vriendin van Audrey en op andere momenten kan ze haar weer niet uitstaan.
    Extra : Colleens familie bestond vroeger uit succesvolle politici. Haar familie bestond ooit uit de invloedrijkste personen van New York. Deze hoogtijdagen zijn voorbij, maar het geld is er nog steeds. De familie heeft ontzettend veel geërfd en ook Colleen bezit aardig wat.

    [ bericht aangepast op 31 maart 2015 - 21:55 ]


    Tell me about it, stud.

    Naam : Miles Damien Prescott
    Leeftijd : 17 jaar
    Status : Good guy, old money
    Innerlijk: Miles is een hele gevoelige jongen. Hij is een echte good guy en doet alles heel weloverwogen. Hij is een van de weinigen die nadenkt voordat hij iets zegt. Hij komt hierdoor charmant over, maar soms ook wat gemaakt. Niemand gelooft dat een jongen zó keurig kan zijn. Toch lukt het hem, met weinig moeite ook. Hij is heel netjes opgevoed en heeft niet het gevoel dat hij zich daar van af moet zetten. Rebels gedrag komt niet voor bij Miles. Miles is gelukkig en heeft niet het gevoel dat hij echt op moet vallen of uit de band moet springen. "Doe maar normaal, dan doe je al gek genoeg" is zijn motto. Hij leeft naar bepaalde normen en waarden. Ook naar meisjes toe is hij een heuse gentleman en nog erg ouderwets ingesteld. Hij houdt de deuren nog open voor meisjes en is dol op het ouderwets romantische.


    Echter is het ook wel eens anders geweest. Twee jaar geleden was Miles depressief en deed hij aan automutilatie. Hij sneed zichzelf om zich goed te voelen. Toen zijn ouders hier achterkwamen, dacht Miles dat het niet meer slechter kon. Gelukkig is hij er bovenop gekomen met behulp van een psycholoog en de hulp van geliefden om zich heen. Hij heeft het licht gezien en is nu heel positief ingesteld. Hij ziet overal het mooie van in. Af en toe heeft hij nog een terugval. Dan is hij teruggetrokken.
    Miles is verder behoorlijk verwend en houdt er niet echt van om hard te werken. Dit komt omdat hij dit ook niet gewend is. Hij groeide op in pracht en praal en is gewend dat hij alles krijgt en er zelf niets voor hoeft te doen.[/left]
    Uiterlijk:
    Miles is een gemiddelde jongen. Knap, maar niet speciaal. Je zou hem zelfs doorsnee kunnen noemen. Hij heeft blauwe ogen en donkerblonde haren. Daar zit altijd wat gel in, omdat het anders plat op zijn hoofd van. Miles heeft witte tanden, die niet helemaal recht staan. Hij stoort zichzelf hier echter niet aan. Hij heeft een gemiddelde lengte van 1.80 meter en is gespierd, maar niet overdreven.
    Zijn kledinsstijl is vrij basic. In zijn vrije tijd draagt hij het liefst een jeans met een simpel t-shirt en jasje. Op een feestje draagt hij een overhemd. Wanneer hij op een chique aangelegenheid is, draagt hij een mooi strak pak. Verder is zijn leren jack zijn handelsmerk.


    Relatie's : Colleen is zijn oudere zus. Waar Colleen een beetje de 'rotte appel' van de familie is, is Miles juist het lievelingetje. Soms voelt hij zich hier opgelaten bij, maar aan de andere kant vind hij ook dat zijn zus wat minder losbandig mag zijn.
    Extra : Miles is oud geld. Hij stamt af van belangrijke politici. De Prescotts waren vroeger heel belangrijk voor New York. Dit is inmiddels niet meer zo, maar het geld is er nog wel. Stiekem luistert Miles naar specifieke muziek, zoals deathmetal en folk.

    [ bericht aangepast op 7 april 2015 - 20:47 ]


    Tell me about it, stud.

    Conaway schreef:
    Naam : Miles Damien Prescott
    Leeftijd : 17 jaar
    Status : Good guy, old money
    Innerlijk :



    Uiterlijk :
    Relatie's : [Bespreken]
    Extra :

    Ik maak hem straks of morgen af.
    Vind je het goed als Miles en Colleen broer en zus zijn of liever niet?


    Ja hoor.


    “We should consider every day lost on which we have not danced at least once.”

    Alate schreef:
    Is er nog iemand die iets met Amelia wil?


    Ik heb Arianna voor haar ?


    “We should consider every day lost on which we have not danced at least once.”

    Recentia schreef:
    (...)

    Ik heb Arianna voor haar ?


    Wat voor vorm van relatie?


    "Satan's friendship reaches to the prison door."

    Iemand een relatie met Audrey? [Pagina 8]


    El Diablo.

    Wanneer gaat het speeltopic open? ^^


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Ik denk dat ik Jake laat vallen. Heb niet genoeg inspiratie voor hem. Sorry guys. Emma behoud ik wel.
    Het spijt me vooral voor de genen met wie ik een relatie met Jake had afgesproken. But, yeah, I just don't can do it...


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Crucifix schreef:
    Wanneer gaat het speeltopic open? ^^



    Waarschijnlijk deze vrijdag ^^,


    “We should consider every day lost on which we have not danced at least once.”

    Aranyhid schreef:
    Ik denk dat ik Jake laat vallen. Heb niet genoeg inspiratie voor hem. Sorry guys. Emma behoud ik wel.
    Het spijt me vooral voor de genen met wie ik een relatie met Jake had afgesproken. But, yeah, I just don't can do it...


    No problem.


    “We should consider every day lost on which we have not danced at least once.”

    Zamperini schreef:
    Iemand een relatie met Audrey? [Pagina 8]


    Ik heb Miles en Colleen nog in de aanbieding voor iets.


    Tell me about it, stud.