• [ bericht aangepast op 22 maart 2015 - 12:22 ]


    -

    Desiderium schreef:
    Kennen... Eerder van na twee jaar wilde Wendy een keertje komen stalken en inmiddels is ze echt minstens een keer in de zoveel tijd hier te vinden onder m'n bed x) Letterlijk x)

    En zoiets ja.. Dacht ik. Denk ik.
    Ik ben slecht met data.


    Oh wauw, het was ook niet anders te verwachten :'))


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Het maakt mij eerlijk gezegd niet uit of ik bij 'de originele spammers' zit of wat dan ook. Ik deed ook mee aan oxford en ben ook op de eerste dag in het eerste topic gekomen, maar daar gaat het mij niet op. Het gaat mij er niet om sinds wanneer je een spammer bent, maar dat je het nog steeds bent en dat je er altijd zal zijn voor de anderen. Dus originele spammer of niet, ik zal me eerlijk gezegd geen leven zonder jullie kunnen voorstellen. Ik voer stiekem niet zoveel meer uit op Q, behalve een beetje lummelen in het spamtopic en af en toe meedoen aan een rpg. Als het spamtopic er niet was geweest, had ik Q denk ik allang verlaten.

    Ik ben ook klein; 1.60 ^^


    you don't love me the way that i love you // Heizer is nu Fagerman

    Oh Wen hoor je dat we worden voorspelbaar,
          @Floor, dankje voor het zeggen waarvan ik niet wist hoe het gezegd moest worden.

    [ bericht aangepast op 21 maart 2015 - 21:38 ]


    And I'm nothing. You've always said you want nothing.

    Desiderium schreef:
    Ik heb er een foto van dacht ik... * Gaat fotoalbum even door. *

    Meeenseeeeen, Wendy doet gemeen :c Ze zegt dat ik niet lief ben :c


    :o No foto :o Mensen hier hoeven mn hoofd niet te zien :o

    Nope. Je bent niet lief. Je bent een schat ^^
    ofzo Idunno lol


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Desiderium schreef:
    Oh Wen hoor je dat we worden voorspelbaar,
          @Floor, dankje voor het zeggen waarvan ik niet wist hoe het gezegd moest worden.


    Oh help. Ik ben niet voorspelbaar D:


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Waterhouse schreef:
    Het maakt mij eerlijk gezegd niet uit of ik bij 'de originele spammers' zit of wat dan ook. Ik deed ook mee aan oxford en ben ook op de eerste dag in het eerste topic gekomen, maar daar gaat het mij niet op. Het gaat mij er niet om sinds wanneer je een spammer bent, maar dat je het nog steeds bent en dat je er altijd zal zijn voor de anderen. Dus originele spammer of niet, ik zal me eerlijk gezegd geen leven zonder jullie kunnen voorstellen. Ik voer stiekem niet zoveel meer uit op Q, behalve een beetje lummelen in het spamtopic en af en toe meedoen aan een rpg. Als het spamtopic er niet was geweest, had ik Q denk ik allang verlaten.

    Ik ben ook klein; 1.60 ^^


    Ik kan Q niet verlaten, too addicted tho.
          Maar eh, sinds ik heel slecht ben in het verwoorden van mijn gedachten, quote ik Floor maar even c:


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Same Flo


    I just caught the wave in your eyes

    Well, ik kan niet echt zo'n emotionele speech geven. Ik bedoel, de meesten van jullie ken ik nauwelijks tot helemaal niet dus ik weet niet wat ik moet zeggen :/ En ik wil niet bepaalde personen aanspreken, want ik wil geen voorkeuren geven in zo'n speech. Dat is oneerlijk, gezien de Spammers like een grote familie zijn en daar zou je eigenlijk geen onderscheid in moeten maken vind ik..


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    EgoTerreo schreef:
    Well, ik kan niet echt zo'n emotionele speech geven. Ik bedoel, de meesten van jullie ken ik nauwelijks tot helemaal niet dus ik weet niet wat ik moet zeggen :/ En ik wil niet bepaalde personen aanspreken, want ik wil geen voorkeuren geven in zo'n speech. Dat is oneerlijk, gezien de Spammers like een grote familie zijn en daar zou je eigenlijk geen onderscheid in moeten maken vind ik..


    And I'm nothing. You've always said you want nothing.

    EgoTerreo schreef:
    Well, ik kan niet echt zo'n emotionele speech geven. Ik bedoel, de meesten van jullie ken ik nauwelijks tot helemaal niet dus ik weet niet wat ik moet zeggen :/ En ik wil niet bepaalde personen aanspreken, want ik wil geen voorkeuren geven in zo'n speech. Dat is oneerlijk, gezien de Spammers like een grote familie zijn en daar zou je eigenlijk geen onderscheid in moeten maken vind ik..


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Dat wat Floor& Wendy zeiden^^
    Zonder dit spamtopic was ik echt allang van Q af...


    be gay do crimes

    Waterhouse schreef:
    Het maakt mij eerlijk gezegd niet uit of ik bij 'de originele spammers' zit of wat dan ook. Ik deed ook mee aan oxford en ben ook op de eerste dag in het eerste topic gekomen, maar daar gaat het mij niet op. Het gaat mij er niet om sinds wanneer je een spammer bent, maar dat je het nog steeds bent en dat je er altijd zal zijn voor de anderen. Dus originele spammer of niet, ik zal me eerlijk gezegd geen leven zonder jullie kunnen voorstellen. Ik voer stiekem niet zoveel meer uit op Q, behalve een beetje lummelen in het spamtopic en af en toe meedoen aan een rpg. Als het spamtopic er niet was geweest, had ik Q denk ik allang verlaten.

    Ik ben ook klein; 1.60 ^^


    Ik kan niet meer zeggen.
    Om eerlijk te zijn, in het begin (toen ik hier nog niet zat), vond ik iedereen maar een bende voelers, maar vat het niet persoonlijk op, dat heb ik met iedereen die ik niet ken. Ik ben nogal een jaloers type. ^^ Maar man, wat ben ik blij dat ik hier gejoind ben, echt waar.


    Honek aukera edozein, maitea bat pean irakur daiteke. Ez diotenez, beraz. Da, nahiz itzulitako oker.

    Retrouvailles schreef:
    (...)

    Ik kan niet meer zeggen.
    Om eerlijk te zijn, in het begin (toen ik hier nog niet zat), vond ik iedereen maar een bende voelers, maar vat het niet persoonlijk op, dat heb ik met iedereen die ik niet ken. Ik ben nogal een jaloers type. ^^ Maar man, wat ben ik blij dat ik hier gejoind ben, echt waar.


    Hahaha, ik ben ook echt super jaloers. Ik ben altijd op alles en iedereen jaloers, maar dat is denk ik omdat ik stiekem vanbinnen heel erg onzeker ben.


    you don't love me the way that i love you // Heizer is nu Fagerman

    Retrouvailles schreef:
    (...)

    Ik kan niet meer zeggen.
    Om eerlijk te zijn, in het begin (toen ik hier nog niet zat), vond ik iedereen maar een bende voelers, maar vat het niet persoonlijk op, dat heb ik met iedereen die ik niet ken. Ik ben nogal een jaloers type. ^^ Maar man, wat ben ik blij dat ik hier gejoind ben, echt waar.


    Wat zijn voelers?
    of ben ik gewoon dom


    be gay do crimes

    Waterhouse schreef:
    (...)

    Hahaha, ik ben ook echt super jaloers. Ik ben altijd op alles en iedereen jaloers, maar dat is denk ik omdat ik stiekem vanbinnen heel erg onzeker ben.


    Ik ken het probleem :')


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."