• [ bericht aangepast op 22 maart 2015 - 12:22 ]


    -

    Lypophrenia schreef:
    (...)

    Wat zijn voelers?
    of ben ik gewoon dom


    Mensen die veel praten over hen gevoelens.


    you don't love me the way that i love you // Heizer is nu Fagerman

    Ik heb net de jongens in bed gestoken xD


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Waterhouse schreef:
    (...)

    Mensen die veel praten over hen gevoelens.


    Me being stupid again dus :')


    be gay do crimes

    Lypophrenia schreef:
    (...)

    Me being stupid again dus :')


    Neejoh. Domme vragen bestaan niet hè c:
    Het is alleen dom wanneer je iets niet vraagt, omdat je bang bent dat je dan stom overkomt.. Terwijl dat niet eens zo is.

    [ bericht aangepast op 21 maart 2015 - 21:55 ]


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Lypophrenia schreef:
    (...)

    Wat zijn voelers?
    of ben ik gewoon dom


    Voelers zijn mensen die zichzelf super vinden. Nogmaals een bewijs dat ik veel te snel oordeel over mensen, want dat is hier alles behalve het geval. En neem het me alsjeblieft niet kwalijk dat ik dat dacht, want ik weet dat ik veel te snel oordeel over mensen.


    Honek aukera edozein, maitea bat pean irakur daiteke. Ez diotenez, beraz. Da, nahiz itzulitako oker.

    Ik heb eerlijk gezegd weinig van mijn echte gevoelens en struggles gedeeld hier. Dat is vooral omdat ik mezelf niet zie als het persoon dat de aandacht krijgt, maar meer aandacht geeft. Ik vind het eigenlijk wel een beetje tijd om eerlijker te zijn over dit soort dingen na die honderd topics. Dit is dan ook de reden dat ik dit laat weten en ook dat ik eigenlijk nogal heel erg onzeker ben. Dit is niet om medeleven op te wekken, maar gewoon omdat ik vond dat jullie eigenlijk wel recht hadden om dit te weten.


    you don't love me the way that i love you // Heizer is nu Fagerman

    Ik vond aan het begin dat jullie nogal kinderachtig en ongeorganiseerd waren, maar ik merk het iets is weggevaagd :')


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Lypophrenia schreef:
    (...)

    Wat zijn voelers?
    of ben ik gewoon dom


    -

    Retrouvailles schreef:
    (...)

    Voelers zijn mensen die zichzelf super vinden. Nogmaals een bewijs dat ik veel te snel oordeel over mensen, want dat is hier alles behalve het geval. En neem het me alsjeblieft niet kwalijk dat ik dat dacht, want ik weet dat ik veel te snel oordeel over mensen.


    Oh oops :')


    you don't love me the way that i love you // Heizer is nu Fagerman

    Crucifix schreef:
    Ik vond aan het begin dat jullie nogal kinderachtig en ongeorganiseerd waren, maar ik merk het iets is weggevaagd :')


    you don't love me the way that i love you // Heizer is nu Fagerman

    Crucifix schreef:
    Ik vond aan het begin dat jullie nogal kinderachtig en ongeorganiseerd waren, maar ik merk het iets is weggevaagd :')


    We are awesome.


    take me back to the basics and the simple life

    Waterhouse schreef:
    Ik heb eerlijk gezegd weinig van mijn echte gevoelens en struggles gedeeld hier. Dat is vooral omdat ik mezelf niet zie als het persoon dat de aandacht krijgt, maar meer aandacht geeft. Ik vind het eigenlijk wel een beetje tijd om eerlijker te zijn over dit soort dingen na die honderd topics. Dit is dan ook de reden dat ik dit laat weten en ook dat ik eigenlijk nogal heel erg onzeker ben. Dit is niet om medeleven op te wekken, maar gewoon omdat ik vond dat jullie eigenlijk wel recht hadden om dit te weten.


    Well, gezien ik je nog niet lang ken kan ik er weinig over zeggen, maar wat ik er wel over kan zeggen is dat het echt ongelofelijk lief is dat je jezelf opzij schuift voor anderen en hun problemen omdat je er zelf geen behoefte aan hebt. Maar je kunt hier natuurlijk alles kwijt, al begrijp ik het als je geen slachtoffer wilt spelen.


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Yetti schreef:
    (...)

    We are awesome.


    Leonie is nog precies hetzelfde als 100 topics geleden (cat)


    you don't love me the way that i love you // Heizer is nu Fagerman

    Waterhouse schreef:
    (...)

    Leonie is nog precies hetzelfde als 100 topics geleden (cat)


    Klopt. Toen was ik ook al awesome :Y)


    take me back to the basics and the simple life

    Haloa.


    She was always looking for more..