• Pretty Little Liars
    Warning: Kan spoilers bevatten!



    Never trust a pretty girl with an ugly secret.




    Pretty Little Liars:



    Oude topics:
    1, 2, 3, 4, 5, 6

    Filmpjes:
    Pretty Little Liars opening
    Pretty Little Liars Halloween Special opening
    Pretty Little Liars Christmas Special opening

    Muziek:
    The Pierces - Secret, themesong

    Speciale afleveringen:
    Seizoen 2, Aflevering 13: The First Secret, 19 oktober 2011 > Halloween
    Seizoen 3, Aflevering 13: This Is A Dark Ride, 23 oktober 2012 > Halloween
    Seizoen 4, Aflevering 13: Grave The World, 22 oktober 2013 > Halloween
    Seizoen 5, Seizoen Special: We Love You Till DeAth, 22 oktober 2014 > Q&A Halloween
    Seizoen 5, Aflevering 13: How the 'A' Stole Christmas, 16 december 2014 > Kerst

    [ bericht aangepast op 5 mei 2015 - 14:14 ]


    Whatever you do in life will be insignificant, but it's very important that you do it because nobody else will.

    Het is niet bij elke serie, maar bij PLL is het geloof ik altijd zo geweest. c:


    Danmarks Dynamite.

    Alle series die ik kijken hebben een mid-season finale en liggen er dan enkele weken/maanden uit, hoor ^^


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Acker schreef:
    Het is niet bij elke serie, maar bij PLL is het geloof ik altijd zo geweest. c:

    PLL is altijd hetzelfde geweest: het begint in Juni, gaat door tot het einde van de zomer, dan break, dan begint het met Halloween weer en eindigt het in februari. Dit jaar begon hij alleen pas weer bij kerst en ging ie dus door tot eind maart ^^


    “A queen will always turn pain into power.”

    DeIevingne schreef:
    (...)
    PLL is altijd hetzelfde geweest: het begint in Juni, gaat door tot het einde van de zomer, dan break, dan begint het met Halloween weer en eindigt het in februari. Dit jaar begon hij alleen pas weer bij kerst en ging ie dus door tot eind maart ^^


    oh dit kan, ik ben eind vorig jaar beginnen kijken naar pretty Little liars dus ik heb nooit echt moeten wachten op een seizoen (:


    Years of love have been forgot. In the hatred of a minute. - Edgar Allan Poe

    Acker schreef:
    Ik heb een (multifandom) imagine blog gemaakt. Misschien dat jullie even een kijkje willen nemen. c:


    Ik volg je! :')


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Little_Liars schreef:
    (...)

    Ik volg je! :')


    Thank you. c:


    Danmarks Dynamite.

    Pyschopath schreef:
    (...)

    oh dit kan, ik ben eind vorig jaar beginnen kijken naar pretty Little liars dus ik heb nooit echt moeten wachten op een seizoen (:

    Hehe, ik volg t al live sinds seizoen 3. Dusja. The struggle is real.


    “A queen will always turn pain into power.”


    Danmarks Dynamite.

    De zomer première van PLL is 2 Juni!


    Whatever you do in life will be insignificant, but it's very important that you do it because nobody else will.

    Maleficia schreef:
    De zomer première van PLL is 2 Juni!

    Ja, ik had het gezien! Normaal is het pas eind juni; dus ik ben best blij ^^


    “A queen will always turn pain into power.”

    NOG MAAR 2 MAANDJES OMFG *O*


    Life is a beautiful struggle

    Florrie > Dylazing


    16 - 09 - '17

    DeIevingne » Hephaestus ^^


    “A queen will always turn pain into power.”

    Kan niet wachten op het nieuwe seizoen. PLL is echt van de deuren kwestie. Je opent een deur, vind een antwoord maar ook nog 39 andere deuren enzovoort. Godver.


    oh darling