• Pretty Little Liars
    Warning: Kan spoilers bevatten!



    Never trust a pretty girl with an ugly secret.




    Pretty Little Liars:



    Oude topics:
    1, 2, 3, 4, 5, 6

    Filmpjes:
    Pretty Little Liars opening
    Pretty Little Liars Halloween Special opening
    Pretty Little Liars Christmas Special opening

    Muziek:
    The Pierces - Secret, themesong

    Speciale afleveringen:
    Seizoen 2, Aflevering 13: The First Secret, 19 oktober 2011 > Halloween
    Seizoen 3, Aflevering 13: This Is A Dark Ride, 23 oktober 2012 > Halloween
    Seizoen 4, Aflevering 13: Grave The World, 22 oktober 2013 > Halloween
    Seizoen 5, Seizoen Special: We Love You Till DeAth, 22 oktober 2014 > Q&A Halloween
    Seizoen 5, Aflevering 13: How the 'A' Stole Christmas, 16 december 2014 > Kerst

    [ bericht aangepast op 5 mei 2015 - 14:14 ]


    Whatever you do in life will be insignificant, but it's very important that you do it because nobody else will.

    Gailsel schreef:
    OMG :O

    SARAAAAAA!


    Trouwens, ik denk niet dat Andrew, A is.


    Ik denk dat ook niet.

    En ben ik de enige die bij dat autootje, toen er C.D. stond, meteen dacht aan Cece Drake, en niet aan Charles DiLaurentis? En dat van die Sara vind ik ook maar vreemd.
    Oh, en ik wil weten wat er gebeurde toen de meisjes 'gefolterd' (?) werden.

    [ bericht aangepast op 3 juni 2015 - 11:45 ]


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Chelina schreef:
    (...)

    Ik denk dat ook niet.

    En ben ik de enige die bij dat autootje, toen er C.D. stond, meteen dacht aan Cece Drake, en niet aan Charles DiLaurentis? En dat van die Sara vind ik ook maar vreemd.
    Oh, en ik wil weten wat er gebeurde toen de meisjes 'gefolterd' (?) werden.

    Nee, ik dacht wel meteen aan Charles! Ik vind het een enge idee dat Sara al die tijd mogelijk in die bunker is geweest. En hebben jullie ook gezien hoe Sara, die yellow top van Ali droeg? Net zoals Mona? En toen Mona in die put zat en Charles even kwam kijken, zzei Mona van: ' I will be the best Ali' En vorige seizoen, in de finale kreeg Mona een "cadeau" van Charles "Bcause you're my favourite". Betekend het dat Mona wist dat Sara ook een Ali vervanger was?


    -

    OMG! Helemaal vergeten! Gisteren las ik een theorie van: ' The bad guy pretends to be a hostage.' Toen ik het las was ik van: 'dat is absurd!' Maar denk erover na: Toen die meiden, Mona zochten, waarom riep ze niet om hulp?


    -

    OMFG DIE AFLEVERING KILLT ME!
    Arme meiden ;c


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Gailsel schreef:
    OMG! Helemaal vergeten! Gisteren las ik een theorie van: ' The bad guy pretends to be a hostage.' Toen ik het las was ik van: 'dat is absurd!' Maar denk erover na: Toen die meiden, Mona zochten, waarom riep ze niet om hulp?

    Omdat ze misschien bang was voor de straf die ze kon krijgen? Ik denk niet dat zij de bad girl is, eigenlijk.


    Pretty is just a pretty word.

    OH MY GAAAAAAWD
    Geweldige aflevering en SARA OMG I KNEW IT EN DIE LAATSTE SCENE MET SPOBY EN EZRIA EN HALEB ECHT ASDFGHJKL


    “A queen will always turn pain into power.”

    Mulleroni -> Marijsel.


    Pretty is just a pretty word.

    Cave » Maxilena


    “A queen will always turn pain into power.”

    Gailsel schreef:
    (...)
    Nee, ik dacht wel meteen aan Charles! Ik vind het een enge idee dat Sara al die tijd mogelijk in die bunker is geweest. En hebben jullie ook gezien hoe Sara, die yellow top van Ali droeg? Net zoals Mona? En toen Mona in die put zat en Charles even kwam kijken, zzei Mona van: ' I will be the best Ali' En vorige seizoen, in de finale kreeg Mona een "cadeau" van Charles "Bcause you're my favourite". Betekend het dat Mona wist dat Sara ook een Ali vervanger was?


    You make some very good points, my friend.

    Dat van die top dacht ik ook. Ali had toch ook die gele top aan? Want ik vond het vreemd dat ze dat nog zou aandoen


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Chelina schreef:
    (...)

    You make some very good points, my friend.

    Dat van die top dacht ik ook. Ali had toch ook die gele top aan? Want ik vond het vreemd dat ze dat nog zou aandoen


    Van A moest Alison dat doen, bij die auto ja, net toen Caleb en Ezra haar kwijt raakten. Anders ging A wat doen bij Hanna, Emily, Spencer en Aria.


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Juist. Ik had de link niet gelegd.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Mendez is nu Barrow ^^


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Morley went McDonell


    Danmarks Dynamite.

    Ik was dus net aan het praten met Koch en toen zei ik ineens dit:
    Ik las ook over die baby fotos (in de episode, in die kamer) met dingen eronder en er stond op eentje Jason "Matthew" (volgens de tumblr user) en eentje met Bethany ofzo. (de ene zegt Faith, de andere Jill.. ik kan er zelf niks van maken).
    Maar ik dacht dus; Wat als Bethany die baby is en A is Bethanys broer en (maybe Jasons broer) & daarom dat hij nu A is. En misschien heeft ze dan toch Ali geslagen. want Bethany was boos op Mrs Dilaurentis right? Misschien was ze jaloers op Alison. En dan die theory met die hempjes voor kerst. Maar toen heeft Melissa haar geslagen en daarom is die 'broer' nu A.
    Zelf persoonlijk denk ik dat Wren hier mee te maken heeft, Julians nieuwe show is niet klaar met filmen, dus hij kan terug naar PLL. Het kan natuurlijk niet zo zijn. Maar wat als Wren A is.

    Het is allemaal een beetje onduidelijk hoe ik het hier heb geschreven, maar dit kwam in mij op.


    Danmarks Dynamite.

    Vedere > Martinez (:


    Life is a beautiful struggle