• Pretty Little Liars
    Warning: Kan spoilers bevatten!



    Never trust a pretty girl with an ugly secret.




    Pretty Little Liars:



    Oude topics:
    1, 2, 3, 4, 5, 6

    Filmpjes:
    Pretty Little Liars opening
    Pretty Little Liars Halloween Special opening
    Pretty Little Liars Christmas Special opening

    Muziek:
    The Pierces - Secret, themesong

    Speciale afleveringen:
    Seizoen 2, Aflevering 13: The First Secret, 19 oktober 2011 > Halloween
    Seizoen 3, Aflevering 13: This Is A Dark Ride, 23 oktober 2012 > Halloween
    Seizoen 4, Aflevering 13: Grave The World, 22 oktober 2013 > Halloween
    Seizoen 5, Seizoen Special: We Love You Till DeAth, 22 oktober 2014 > Q&A Halloween
    Seizoen 5, Aflevering 13: How the 'A' Stole Christmas, 16 december 2014 > Kerst

    [ bericht aangepast op 5 mei 2015 - 14:14 ]


    Whatever you do in life will be insignificant, but it's very important that you do it because nobody else will.


    :W

    @Shinoa, dan is het best om morgen absoluut niet hier te kijken, haha.


    -

    Maar serieus, wie gaan allemaal wakker zijn? Ik wil een groepje op fb oprichten waar we samen kijken. Je zeg wel geen spoilers omdat niet iedereen op hetzelfde seconde is, maar ja, we kunnen dan serieus freaken. Alleen hopen dat Sylvie wakker blijft xd


    -

    Poncho schreef:
    Maar serieus, wie gaan allemaal wakker zijn? Ik wil een groepje op fb oprichten waar we samen kijken. Je zeg wel geen spoilers omdat niet iedereen op hetzelfde seconde is, maar ja, we kunnen dan serieus freaken. Alleen hopen dat Sylvie wakker blijft xd


    I'll try, for you.


    16 - 09 - '17


    Danmarks Dynamite.

    Jongens, S3 E12 is echt niet oké. Ik snap er echt helemaal niks meer van. :c
    @Poncho, nope, ik zal het topic aanklikken, maar ik ga niks lezen. x'D Of jullie zetten alles in spoilers, maar die zijn weer tempting om aan te klikken...


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Ok, ik ben dus echt heel erg teleurgesteld in PLL... this sucks! Cece is A? Like, srsly?! Ze was er niet eens vanaf het begin en Sara Red Coat, of course dat zij zo'n rol zou hebben. Pff... ik had echt beter verwacht dan dit! Het einde was het enige spannende aan heel die aflevering.


    16 - 09 - '17

    Well, I wasted the best years of my life for a stupid mysterie. -.-


    -

    I just knew this would happen :')
    Hoezo er zijn geen vragen meer? Tuurlijk wel.
    Cece had ik bij het begin al in gedachten, zeker toen ze met 'Charles' kwamen, en Sara was gewoon dodgy.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    ik vond het wel echt awesome.
    Perfecte plottwist.
    Ik zou het een hele teleurstellibg vinden als het een van de liars/vriendjes/ouders/siblings was geweest. Of als het iemand was geweest die nauwelijks voorkomt *kuch* Wren *kuch*
    Natuurlijk kennen we Cece ook niet zo goed, maar ze was al wel verdachter. Ik vind het wel goed zo en een hele mooie storyline. Heartbreaking, zoals Marlene al zei.
    En dan dat ze met Jason datete, bah haha :'D
    En ik vond het verder ook echt heeel goed geacteerd. Good job Vanessa !
    Sara, nouja dat wist iedereen al. Ik vind het wel jammer, maar het was wel logisch. In 4x20 hebben we haar ook al voorbij zien komen toen ze iets voor -A deed, dus nouja dat wist ik al.
    En idk Mona doodde Bethany dus en Bethany doodde Marion. Wauw. Arme Toby :s
    De vragen die niet beantwoordt zijn, nouja logisch. We moeten nog ander half seizoen hea, die antwoorden komen wel. We kunnen nu blij zijn dat we weten wie A is en redcoat.
    Ik vraag me vooral af wie Ian, Maya, Garret, Jessica enso vermoord heeft. Mona ? idk.
    En ik hoop dat de moeders er nog uitgekomen zijn :') haha.
    En zijn Jason en Kenneth nou dood gegaan of ?

    okey dat waren dus de meeste van mijn gedachtes tijdens de episode. Goodjob Marlene !


    lisa's eyes, once so magnetic, now just look empty

    Omfg. I'm not sure if I like it or not...


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Shinoa schreef:
    Iedereen praat over Charles en ik zit hier zo van; ik ben pas op de helft van seizoen 3. x'D


    Ik nog niet eens op de helft. :'D Maar ik heb al te veel spoilers gelezen vandaag. Ik kan het nooit weerstaan.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Ik heb de aflevering niet eens gezien, ik liep er zo'n zes achter en de moed om verder te kijken ontbreekt me. En ik ga de aflevering ook niet kijken denk ik.

    PLL heeft voor mijn part echt veel van z'n pluimen verloren. Waar is de spanning? Waar is het gevoel dat de schrijvers niet met onze voeten rammelen en er maar wat op los verzinnen? Mij ga je niet wijsmaken dat dit gepland was vanaf dag een.


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Nay schreef:
    ik vond het wel echt awesome.
    Perfecte plottwist.
    Ik zou het een hele teleurstellibg vinden als het een van de liars/vriendjes/ouders/siblings was geweest. Of als het iemand was geweest die nauwelijks voorkomt *kuch* Wren *kuch*
    Natuurlijk kennen we Cece ook niet zo goed, maar ze was al wel verdachter. Ik vind het wel goed zo en een hele mooie storyline. Heartbreaking, zoals Marlene al zei.
    En dan dat ze met Jason datete, bah haha :'D
    En ik vond het verder ook echt heeel goed geacteerd. Good job Vanessa !
    Sara, nouja dat wist iedereen al. Ik vind het wel jammer, maar het was wel logisch. In 4x20 hebben we haar ook al voorbij zien komen toen ze iets voor -A deed, dus nouja dat wist ik al.
    En idk Mona doodde Bethany dus en Bethany doodde Marion. Wauw. Arme Toby :s
    De vragen die niet beantwoordt zijn, nouja logisch. We moeten nog ander half seizoen hea, die antwoorden komen wel. We kunnen nu blij zijn dat we weten wie A is en redcoat.
    Ik vraag me vooral af wie Ian, Maya, Garret, Jessica enso vermoord heeft. Mona ? idk.
    En ik hoop dat de moeders er nog uitgekomen zijn :') haha.
    En zijn Jason en Kenneth nou dood gegaan of ?

    okey dat waren dus de meeste van mijn gedachtes tijdens de episode. Goodjob Marlene !


    Ian heeft zelfmoord gepleegd maar Mona heeft het in scene gezet en het briefje erbij gelegd. Maya is volgens mij vermoord door Nate (die later ook Emily wilde vermoorden) en Jessica is nog onbekend maar dat komt later nog. Ik weet niet echt wat ik ervan moet vinden. Altijd al gedacht dat Cece ermee te maken had maar dan als red coat. En Sara tjaa.. ik had liever gezien dat red coat bijv. Jenna was en black widow Melissa. Zou een stuk leuker zijn dan iemand die net 5 afleveringen aanwezig is maar goed.. Wat ik me wel afvraag. Hoe zou het met de moeders zijn haha..

    [ bericht aangepast op 12 aug 2015 - 11:09 ]

    Poncho schreef:
    Well, I wasted the best years of my life for a stupid mysterie. -.-



    [ bericht aangepast op 12 aug 2015 - 14:26 ]


    Years of love have been forgot. In the hatred of a minute. - Edgar Allan Poe

    Plotholes, plotholes, plotholes everywhere
    Serieus Marlene King, was dit het beste waar je mee op de proppen kon komen? Ik heb fantheorieën gezien die meer logica bevatten...


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt


    “The heart is an arrow. It demands to aim true."