• Pretty Little Liars
    Warning: Kan spoilers bevatten!



    Never trust a pretty girl with an ugly secret.




    Pretty Little Liars:



    Oude topics:
    1, 2, 3, 4, 5, 6

    Filmpjes:
    Pretty Little Liars opening
    Pretty Little Liars Halloween Special opening
    Pretty Little Liars Christmas Special opening

    Muziek:
    The Pierces - Secret, themesong

    Speciale afleveringen:
    Seizoen 2, Aflevering 13: The First Secret, 19 oktober 2011 > Halloween
    Seizoen 3, Aflevering 13: This Is A Dark Ride, 23 oktober 2012 > Halloween
    Seizoen 4, Aflevering 13: Grave The World, 22 oktober 2013 > Halloween
    Seizoen 5, Seizoen Special: We Love You Till DeAth, 22 oktober 2014 > Q&A Halloween
    Seizoen 5, Aflevering 13: How the 'A' Stole Christmas, 16 december 2014 > Kerst

    [ bericht aangepast op 5 mei 2015 - 14:14 ]


    Whatever you do in life will be insignificant, but it's very important that you do it because nobody else will.

    Ik ben geloof ik een van de weinige die Lorenzo wel leuk vind..


    Danmarks Dynamite.

    Ik had een theorie gelezen dat Caleb A zou kunnen zijn. Bij die personage heb ik eigenlijk nooit echt stil gestaan. Hij is heel goed met computers/hacken en vrij intelligent. Ik hoop maar dat het hem niet is. :') Maar ik zou echt niet kunnen raden wie het is. Hopelijk krijgen we volgende week meer antwoorden.


    Is dit trouwens het laatste seizoen? Of komt er na deze nog 1?


    En het moeilijkst is niet het communiceren van, maar het toegeven aan jezelf.

    Talley schreef:
    Ik ben geloof ik een van de weinige die Lorenzo wel leuk vind..


    Ik vind hem ook leuk. xd
    Mag ik er trouwens ook bij? ^^


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Donnie schreef:
    ...
    Is dit trouwens het laatste seizoen? Of komt er na deze nog 1?


    er komt nog een seizoen 7, en vanaf 6B is er een tijdsprong.

    Ze moesten tot seizoen 7 maken van ABC Family, idk wat ik er van vind.

    De theorie dat Aria A is kan ik ook niet uit mijn hoofd zetten - dat ze een gesplete persoonlijkheid heeft enso, dat ze nooit in Ijsland gezeten heeft maar in Radley zat.


    lisa's eyes, once so magnetic, now just look empty

    Tigresse schreef:
    (...)

    Ik vind hem ook leuk. xd
    Mag ik er trouwens ook bij? ^^


    Okay gelukkig. Nouja, zoveel mensen op tumblr mochten hem bij voorbaad al niet because Emison.


    Danmarks Dynamite.

    Talley schreef:
    Ik ben geloof ik een van de weinige die Lorenzo wel leuk vind..


    I used to, maar ik vind hem nu gewoon een beetje raar.
    Hoe hij om water vroeg, en hoe hij opeens achter Alison stond enso. En toen hij zei dat hij één van hen is enzo.


    lisa's eyes, once so magnetic, now just look empty

    Nay schreef:
    (...)

    I used to, maar ik vind hem nu gewoon een beetje raar.
    Hoe hij om water vroeg, en hoe hij opeens achter Alison stond enso. En toen hij zei dat hij één van hen is enzo.


    Nouja, ik vind hem juist anders dan de rest. Ik vind zijn gedachten gang echt heel normaal, vooral in PLL. Maar dat's mijn mening, haha.


    Danmarks Dynamite.

    Donnie schreef:
    Ik had een theorie gelezen dat Caleb A zou kunnen zijn. Bij die personage heb ik eigenlijk nooit echt stil gestaan. Hij is heel goed met computers/hacken en vrij intelligent. Ik hoop maar dat het hem niet is. :') Maar ik zou echt niet kunnen raden wie het is. Hopelijk krijgen we volgende week meer antwoorden.


    Is dit trouwens het laatste seizoen? Of komt er na deze nog 1?

    Caleb blijft ook de hele tijd in mijn achterhoofd zitten, ik heb geen idee waarom.


    Life is a beautiful struggle

    Oké ik heb dus eens zitten denken. Zoals al werd vermeld was dat er een theorie is dat Red Coat A is in plaats van Charles. Ik denk dat dit mogelijk is. Mijn idee wie red coat dan is, is Aria. Ik denk dat zij Uber A is en dat Charles al haar vuile klusjes opknapt of iets in die richting..


    Life is a beautiful struggle

    Ben ik de enige die seizoen 5, met het uitzondering van het eerste aflevering, tot nu toe echt en dan echt erg saai vond? Serieus, het storyline sucks gewoonweg. Alsof ze weinig inpiratie hadden ofzo. En nogal onlogisch. Bij sommige momenten denk je echt van: 'Jaja'.

    [ bericht aangepast op 30 juli 2015 - 22:56 ]


    -

    Ballard schreef:
    Ben ik de enige die seizoen 5, met het uitzondering van het eerste aflevering, tot nu toe echt en dan echt erg saai vond? Serieus, het storyline sucks gewoonweg. Alsof ze weinig inpiratie hadden ofzo. En nogal onlogisch. Bij sommige momenten denk je echt van: 'Jaja'.


    Nope, je bent niet de enige.


    16 - 09 - '17

    Wacht, bedoel je seizoen 6 of echt vijf?


    Danmarks Dynamite.

    Talley schreef:
    Wacht, bedoel je seizoen 6 of echt vijf?


    Zes waarschijnlijk.


    16 - 09 - '17

    Carlin schreef:
    Oké ik heb dus eens zitten denken. Zoals al werd vermeld was dat er een theorie is dat Red Coat A is in plaats van Charles. Ik denk dat dit mogelijk is. Mijn idee wie red coat dan is, is Aria. Ik denk dat zij Uber A is en dat Charles al haar vuile klusjes opknapt of iets in die richting..


    mee eens, of dat Charles er een hele storyline naast heeft. Dat ze elkaar gebruiken/nodig hebben ofso.
    En dat we achter Charles komen later in PLL, want tbh idk wat ze in seizoen 6B en 7A+B nog willen doen.


    lisa's eyes, once so magnetic, now just look empty

    I. Marlene King ‏@imarleneking 1 u1 uur geleden:
    U will see Charles. U will hear Charles. U will know Charles. As the PLLs discover A's story, so will you. @Mimiauth @LittleLiars


    Danmarks Dynamite.