• Dit is de opzet, er kan misschien nog wel wat veranderen, dus houd het topic goed in de gaten.




    Even kort iets over de serie:
    De serie speelt zich 97 jaar na een nucleaire oorlog af. De enige overlevenden zijn de circa 4000 inwoners van ruimtestations die rondcirkelen boven de Aarde. De ruimtestations hebben zich gebundeld tot een geheel; "De Ark". Hulpmiddelen zijn schaars en op elk misdrijf staat de doodstraf, tenzij de dader de leeftijd van achttien nog niet heeft bereikt. 100 jeugdige bewoners, veroordeeld voor wat op de vooroorlogse Aarde relatief kleine misdaden en misdrijven zouden zijn geweest, worden nu beschouwd als "overtollig" en worden op een missie gestuurd om te testen of het aardoppervlak weer bewoonbaar is geworden.

    Deze RPG zal verder gaan waar seizoen 2 gestopt is. Het kan gezien worden als een soort experiment om te kijken hoe erg onze fantasieën en gedachten verschillen met die van de schrijvers van de serie.

    Het claimen van bekende personages mag natuurlijk, het zou raar zijn als we opeens met allemaal onbekenden aan komen lopen.

    Voor de mensen die de serie van plan zijn te kijken of nog niet helemaal bij zijn is het geen aanrader om mee te doen. Daarnaast zal ik ook stoppen met lezen vanaf hier, aangezien ik hier onder nog informatie neer ga zetten wat enorme spoilers bevat wat het einde van seizoen twee inhoudt.





    Wat kunnen we doen?

    We kunnen de verhaallijnen oppakken van waar ze gebleven zijn, de overgebleven jongeren zijn uit Mount Weather gered en het leven word weer langzaam opgebouwd.
    Hoe komen de jongeren over de gebeurtenissen in de mountain heen? Hebben ze trauma's opgelopen? Helen ze allemaal wel goed of zijn er mensen dodelijk gewond? waar is Clarke heen? Wat is er verder gebeurd met Murphy? De kernbom die Jaha heeft gevonden. De city of light? Waar zijn de Grounders en zijn er nog overlevenden van de mountainmen of misschien zelfs nog wel van de Ark.

    Kortom, we mogen onze gedachten loslaten op deze apocalyptische wereld.


    ×
    ×
    ×
    ×
    ×
    ×

    Lijstje om in te vullen:

    Naam:
    Bekend personage?
    Leeftijd:
    Groepering: (Skypeople, mountainmen, Grounder, etc.)
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Bijzonderheden:


    Mannen:
    × Jasper Jordan - Padeladelalala
    ×John Murphy - Padeladelalala
    × Bellamy Blake gereserveerd voor Hawking
    × Monty Green - Florrie
    ×

    Vrouwen:
    × Clarke Griffin - DreamerN
    × Raven Reyes gereserveerd voor Hawking
    × Novalee Sarah McDeyes - Pebble
    ×
    ×

    [ bericht aangepast op 9 april 2015 - 0:13 ]


    Credendo Vides

    Constellation schreef:
    Nevermind, er is al een speeltopic, zie ik.


    Je kan volgens mij gewoon in springen hoor! We zijn net begonnen! (:


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Mechanic schreef:
    (...)

    Je kan volgens mij gewoon in springen hoor! We zijn net begonnen! (:


    Yep, iedereen (Die helemaal bij is) is nog welkom! :D


    Credendo Vides

    @Ik moet eerst nog wat afmaken voor een andere RPG maar ik vermoed dat ik morgen/overmorgen alles heb doorgezien en een personage heb gemaakt.


    Geloof niet alles wat je denkt

    Constellation schreef:
    @Ik moet eerst nog wat afmaken voor een andere RPG maar ik vermoed dat ik morgen/overmorgen alles heb doorgezien en een personage heb gemaakt.


    Doe je trouwens een bekende of een onbekende?


    Credendo Vides

    DreamerN schreef:
    (...)

    Doe je trouwens een bekende of een onbekende?


    Een onbekende :3


    Geloof niet alles wat je denkt