• I miss you. Please come back.

    [ bericht aangepast op 27 maart 2015 - 23:10 ]


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    Alsjeblieft, ga niet weg. Iedereen verlaat me al :/


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    Ik ben het eens met Xantha^^


    be gay do crimes

    Lensherr schreef:
    Alsjeblieft, ga niet weg. Iedereen verlaat me al :/


    I'm not gonna leave c:


    be gay do crimes

    Okay, laat ik één keertje duidelijk zijn en dan hoeven jullie mij voorlopig echt niet te zien. Begrijp me niet verkeerd, jullie zijn stuk voor stuk schatten en iedereen heeft zo zijn minpunten, maar dat geplak als groep kan ik absoluut niet uitstaan. Als ik eerlijk moet zijn heb ik al sinds het begin niet echt het idee dat iemand me hier accepteert omdat sommige van jullie zo als groepjes aan elkaar plakken, en wanneer ik daar wat van zeg krijg ik allemaal 'Ja dit en dat, maar we gaan er gewoon mee door.' Naar m'n hoofd en word ik voor een aansteller aangezien omdat ik wegga? Jullie vinden het nodig zo als een groep in zowel het topic als rpg aan elkaar te plakken en word er door mij en Wendy iets van gezegd hebben we direct vijf á zes mensen over ons heen. Ja, dan voel ik me zéér aangevallen, ja.

    Maar ik ben al weg. Niemand zit te wachten op dit.


    And I'm nothing. You've always said you want nothing.

    Alatea schreef:
    Okay, laat ik één keertje duidelijk zijn en dan hoeven jullie mij voorlopig echt niet te zien. Begrijp me niet verkeerd, jullie zijn stuk voor stuk schatten en iedereen heeft zo zijn minpunten, maar dat geplak als groep kan ik absoluut niet uitstaan. Als ik eerlijk moet zijn heb ik al sinds het begin niet echt het idee dat iemand me hier accepteert omdat sommige van jullie zo als groepjes aan elkaar plakken, en wanneer ik daar wat van zeg krijg ik allemaal 'Ja dit en dat, maar we gaan er gewoon mee door.' Naar m'n hoofd en word ik voor een aansteller aangezien omdat ik wegga? Jullie vinden het nodig zo als een groep in zowel het topic als rpg aan elkaar te plakken en word er door mij en Wendy iets van gezegd hebben we direct vijf á zes mensen over ons heen. Ja, dan voel ik me zéér aangevallen, ja.

    Maar ik ben al weg. Niemand zit te wachten op dit.


    But I don't want people to leave :/
    Ik snap dat je je aangevallen voelde, maar niet iedereen denkt er hetzelfde over en er zijn -voor hoever ik weet- redelijk wat mensen het met jou& Wendy eens.


    be gay do crimes

    Ik ben dom, maar heeft iemand enig idee hoe je meer als 3 foto's in een post doet?
    :')


    "Satan's friendship reaches to the prison door."

    Alate schreef:
    Ik ben dom, maar heeft iemand enig idee hoe je meer als 3 foto's in een post doet?
    :')


    [ IMG ] [ / IMG ]


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    Oki, tenk joe. ^-^


    "Satan's friendship reaches to the prison door."

    Alate schreef:
    Oki, tenk joe. ^-^


    You're welcome Ananas <3


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    MT.


    She was always looking for more..


    you don't love me the way that i love you // Heizer is nu Fagerman

    Alatea schreef:
    Okay, laat ik één keertje duidelijk zijn en dan hoeven jullie mij voorlopig echt niet te zien. Begrijp me niet verkeerd, jullie zijn stuk voor stuk schatten en iedereen heeft zo zijn minpunten, maar dat geplak als groep kan ik absoluut niet uitstaan. Als ik eerlijk moet zijn heb ik al sinds het begin niet echt het idee dat iemand me hier accepteert omdat sommige van jullie zo als groepjes aan elkaar plakken, en wanneer ik daar wat van zeg krijg ik allemaal 'Ja dit en dat, maar we gaan er gewoon mee door.' Naar m'n hoofd en word ik voor een aansteller aangezien omdat ik wegga? Jullie vinden het nodig zo als een groep in zowel het topic als rpg aan elkaar te plakken en word er door mij en Wendy iets van gezegd hebben we direct vijf á zes mensen over ons heen. Ja, dan voel ik me zéér aangevallen, ja.

    Maar ik ben al weg. Niemand zit te wachten op dit.
    Hier zal ik me bij moeten aansluiten. Ik heb soms echt het idee dat ik hier ook al een 'buitenbeentje' ben.


    I don't know if life is greater than death — but love was more than either

    Mt.


    -

    -

    [ bericht aangepast op 18 sep 2016 - 13:25 ]


    -

    Daarbij ben ik jullie 'klefheid' eigenlijk ook een beetje zat. Zowel in de RPG's als in de Spammerstopic. Begrijp me niet verkeerd, ik vind jullie stuk voor stuk schatten van een meiden, maar soms kan ik me echt kapot ergeren aan alle Lines en al die shizzle. Zo ook in het Speeltoipc van The Advanced. Het lesbisch gebeuren komt wat mij betreft te veel en te snel naar voren, en dat ze op elkaar vallen en dat de éne de ander zoent maar de ander verstijft vind ik echt ontzettend cliché. In elke RPG blijven jullie als 'groepje' aan elkaar plakken, en in elke RPG komt er wel een relatie of wat dan ook in die richting aan te pas. Nogmaals, begrijp me niet verkeerd, maar iets nieuws valt echt niet tegen. Ontdekken is het toverwoord. Want als jullie in elke RPG als groepje aan elkaar plakken is er voor de rest (in ieder geval vaak voor mij) niks meer aan, want sommige mensen zijn niet van zulke klefheid. (waaronder ik)
    But, ik wil niet aanvallen, dit is gewoon hoe ik erover denk. En door een gesprek wat ik eerder vandaag met Wendy heb gevoerd weet ik dat Wendy het met mij eens is. Ik snap dat jullie vanaf het begin al samen zijn en alles, maar wij, de newbie's, hebben gejoind omdat wij ook een 'groepje' wilden. Echter laten jullie ons het grootste deel van de tijd denken dat wij er gewoon niet bij horen.


    I don't know if life is greater than death — but love was more than either