• Ik had aan Yolanda beloofd om een foto te maken als mijn haar eindelijk wat beter zat, van mijn nieuwe kapsel! Ik ben gister naar de kapper geweest, wat echt hoognodig was, en heb weer een schuine pony voor het eerst in 2 jaar, haha. Het zal wel even wennen zijn.
    PS: Ik kan geen foto's nemen en ik kan ook niet normaal op de foto.

Your make-up is terrible

Oeh, je ziet er echt leuk uit zo! ^^

But I still have this faith in the truth of my dreams.

Leuk^^

"Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

Wauw dat staat je echt ontzettend leuk! Lekker zomers ook! En jemig, je bent mooi (cat)

Gogh schreef:
    Wauw dat staat je echt ontzettend leuk! Lekker zomers ook! En jemig, je bent mooi (cat)

"Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

Melitta schreef:
    (...)

Gogh schreef:

Leuk!

16 - 09 - '17

Ik kan de foto's niet zien op mijn mobiel. Kijk zo.

Don't walk. Run, you sheep, run.

Staat je erg goed! ^^

"Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

Dit staat je inderdaad super goed!

You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

Staat supergoed, Nikki (flower)

To the stars who listen — and the dreams that are answered

Oeh wat grappig dat ik een heel ander gezicht bij jou had bedacht niet negatief bedoeld

Maar het ziet er echt heel leuk uit :Y)

you never leave my mind, even when i have a million things to worry about

Leuk!

Staat je goed!

Whatever you do in life will be insignificant, but it's very important that you do it because nobody else will.

Gogh schreef:

What do we say to the god of death? ''Not today.''