• Welkom in het officiële Humans Of Quizlet topic.

    Hier in dit topic zul je korte stukjes vinden uit de verhalen van de personen die hun verhaal delen via de Humans Of Quizlet Story. Als er een nieuw verhaal is zal dat hier dus gemeld worden. Mocht je interesse hebben in het delen van je verhaal dan mag je een kijkje nemen bij het hoofdstuk "Hoe werkt het?" van de Humans Of Quizlet story.

    Als je hebt gemist waar dit over gaat moet je hier zijn: http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=170342

    Ik hoop dat jullie net zo enthousiast zijn als mij!(:


    You were born original, don't die as a copy.

    Ik twijfel enorm, aangezien het nogal een heftig verhaal zou kunnen zijn.


    I'm your little ray of pitch black.

    SPECS schreef:
    (...)

    Wanneer er verhalen binnen komen. Ik kan moeilijk dingen uit mijn duim zuigen of mensen dwingen.:'D anyways ik had het druk en dacht dat alle verhalen al geplaatst waren. Dat is echter niet zo dus ik zal morgenvroeg weer updaten.(:


    Pfft, ik wilde eigenlijk zeggen wanneer het weer geupdate wordt, ik weet niet waar dat 'deze week' vandaan komt, haha. Soms typ ik wel eens dingen die ik niet wilde typen.
    Anyway, ik kijk er naar uit!

    [ bericht aangepast op 26 april 2015 - 22:00 ]


    Your make-up is terrible

    Wrestler schreef:
    Ik twijfel enorm, aangezien het nogal een heftig verhaal zou kunnen zijn.


    Ik heb het wel gedaan. En ik moet zeggen; Het luchtte enorm op toen ik het geschreven had. Dus ookal wil je het misschien niet openbaar plaatsen, raad ik het je wel aan om op te schrijven. Het werkt echt. (: <3


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    GandalfTheSexy schreef:
    (...)

    Ik heb het wel gedaan. En ik moet zeggen; Het luchtte enorm op toen ik het geschreven had. Dus ookal wil je het misschien niet openbaar plaatsen, raad ik het je wel aan om op te schrijven. Het werkt echt. (: <3



    Agree met pandaatje ^^


    wat was dit ookalweer

    RechterTwix schreef:
    (...)


    Agree met pandaatje ^^


    Doh. _O_


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    GandalfTheSexy schreef:
    (...)

    Doh. _O_[/quote

    Nvm. Disagree.


    wat was dit ookalweer

    ''Wanneer ik at werd ik geasocieerd met dik. Dikke mensen mogen niet eten. Dikke mensen moeten zichzelf uithongeren en zo vermageren.''

    Lees het hele verhaal hier: http://www.quizlet.nl/chapters/1320412/yolandas-cwtch-story/


    You were born original, don't die as a copy.

    "Niet alleen vertrouwde ze me, de keren dat we praatten werden steeds meer flirterig. Ik had nog nooit zoiets meegemaakt, maar het voelde goed."

    Lees het hele verhaal hier: http://www.quizlet.nl/chapters/1327848/boromirofgondormarleens-story/

    [ bericht aangepast op 29 mei 2015 - 19:39 ]


    You were born original, don't die as a copy.

    Zijn er nog mensen die zich geroepen voelen hun verhaal te delen?(:


    You were born original, don't die as a copy.

    Wat een ontzettend goed idee! Ik ga dit even onthouden.


    “I'd rather laugh with the sinners than cry with the saints. The sinners are much more fun.” - Billy Joel

    Woodhouse schreef:
    Wat een ontzettend goed idee! Ik ga dit even onthouden.


    Bedankt.(: Het is er al een tijdje, maar duidelijk niet iedereen kent haha.='D


    You were born original, don't die as a copy.

    Ik heb er al een in gestuurd, een tijdje geleden


    you said "plese don't ever change" but you don't like me they way i am

    Even MT, misschien stuur ik mijn verhaal ooit nog


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.

    xBooBear schreef:
    Even MT, misschien stuur ik mijn verhaal ooit nog


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Mt ^^


    “A queen will always turn pain into power.”