• Welkom in het officiële Humans Of Quizlet topic.

    Hier in dit topic zul je korte stukjes vinden uit de verhalen van de personen die hun verhaal delen via de Humans Of Quizlet Story. Als er een nieuw verhaal is zal dat hier dus gemeld worden. Mocht je interesse hebben in het delen van je verhaal dan mag je een kijkje nemen bij het hoofdstuk "Hoe werkt het?" van de Humans Of Quizlet story.

    Als je hebt gemist waar dit over gaat moet je hier zijn: http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=170342

    Ik hoop dat jullie net zo enthousiast zijn als mij!(:


    You were born original, don't die as a copy.

    MT


    I just caught the wave in your eyes

    Mt, voor als ik het lef vind om het inderdaad in te sturen.


    You got teeth like a wolf, but you cry like a sheep

    Ik wil wel iets insturen, maar ik heb geen levensverhaal. Wauw. :'D


    wat was dit ookalweer

    Bump, nog mensen die de behoeft hebben iets te delen?(:


    You were born original, don't die as a copy.

    MT, als ik ooit alles goed op papier krijg, mag het in de story komen.


    "I'm fine with internet communication, it's just the real life I have problems with!" ~ Dan Howell

    Suku schreef:
    Mt (:


    not to spoil the ending, but everything is going to be okay —

    Ik zou zo veel daarover kunnen vertellen, maar of het ooit lukt, dat is nog de vraag. Maar eventjes een MT.


    The truth is out there.

    Kan je hier nog steeds dingen voor inzenden?


    "Ignite, my love. Ignite."

    ImAwesome schreef:
    Kan je hier nog steeds dingen voor inzenden?


    Natuurlijk!(:


    You were born original, don't die as a copy.

    Ik vind dit een diepzinnig en hoogdrempelig, maar wel prachtig initiatief. Het dwingt mensen om na te denken en het is toch een drempel die je over gaat als je je levensverhaal deelt. Het helpt om het een plekje te geven, hoe cliché dat ook klinkt, en laat zien dat men niet alleen is op de wereld, die soms zo egoïstisch lijkt.
    Ik zelf heb nu een online vriendin die toevallig heel erg dichtbij woont XD En waar ik, zo zegt ze, altijd bij terecht kan (al heb ik soms het idee mensen tot last te zijn) maar ik voeg dit topic wel toe aan de favs en misschien krijg je later nog wel een pb van mij.

    Septic schreef:
    Ik vind dit een diepzinnig en hoogdrempelig, maar wel prachtig initiatief. Het dwingt mensen om na te denken en het is toch een drempel die je over gaat als je je levensverhaal deelt. Het helpt om het een plekje te geven, hoe cliché dat ook klinkt, en laat zien dat men niet alleen is op de wereld, die soms zo egoïstisch lijkt.
    Ik zelf heb nu een online vriendin die toevallig heel erg dichtbij woont XD En waar ik, zo zegt ze, altijd bij terecht kan (al heb ik soms het idee mensen tot last te zijn) maar ik voeg dit topic wel toe aan de favs en misschien krijg je later nog wel een pb van mij.


    Nou zo hoog drempel hoeft het niet te zijn, als je anoniem wilt blijven mag dat ook.(: voor de rest ben ik het wel met je eens ja.(;


    You were born original, don't die as a copy.

    Ik bedoelde eigenlijk een drempel meer voor jezelf, om het onder ogen te zien. Ik vind het soms ook moeilijk om dingen te beseffen maar dan is het wel ineens een eye opener. Soms kijk je liever weg dan dat je in de spiegel kijkt en het durft toe te geven. En dan maakt anonimiteit niets meer uit.

    Septic schreef:
    Ik bedoelde eigenlijk een drempel meer voor jezelf, om het onder ogen te zien. Ik vind het soms ook moeilijk om dingen te beseffen maar dan is het wel ineens een eye opener. Soms kijk je liever weg dan dat je in de spiegel kijkt en het durft toe te geven. En dan maakt anonimiteit niets meer uit.


    Dat klopt inderdaad, ik snap wat je bedoelt.


    You were born original, don't die as a copy.

    ''Toen ik veertien was werd bij mij voor het eerst de diagnose ernstig depressief vastgesteld. Ik mocht niet naar een psycholoog van mijn moeder.''

    Lees het hele verhaal hier: http://www.quizlet.nl/chapters/1319665/roxasdaniques-story/


    You were born original, don't die as a copy.

    Ik ga vanavond beginnen schrijven. ^^


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried