• Welkom in het officiële Humans Of Quizlet topic.

    Hier in dit topic zul je korte stukjes vinden uit de verhalen van de personen die hun verhaal delen via de Humans Of Quizlet Story. Als er een nieuw verhaal is zal dat hier dus gemeld worden. Mocht je interesse hebben in het delen van je verhaal dan mag je een kijkje nemen bij het hoofdstuk "Hoe werkt het?" van de Humans Of Quizlet story.

    Als je hebt gemist waar dit over gaat moet je hier zijn: http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=170342

    Ik hoop dat jullie net zo enthousiast zijn als mij!(:


    You were born original, don't die as a copy.

    Ik zou iedereen die twijfelt toch aanraden om er over na te denken om dit alsnog te doen. Voor mij voelt het goed dat het verhaal nu eindelijk out there is.


    The truth is out there.

    Clarice schreef:
    Ik zou iedereen die twijfelt toch aanraden om er over na te denken om dit alsnog te doen. Voor mij voelt het goed dat het verhaal nu eindelijk out there is.


    Blij dat je er zo over denkt!(: See you in amsterdam?!(;


    You were born original, don't die as a copy.

    SPECS schreef:
    (...)

    Blij dat je er zo over denkt!(: See you in amsterdam?!(;


    Stalk je me ofzo? Dit is helemaal niet gewoon jouw topic. Ik ga er over nadenken. Lijkt me wel heel leuk.


    The truth is out there.

    Clarice schreef:
    (...)

    Stalk je me ofzo? Dit is helemaal niet gewoon jouw topic. Ik ga er over nadenken. Lijkt me wel heel leuk.


    Neeeeeuuuh, tuurlijk niet!:Y) Yay, doe dat!(:


    You were born original, don't die as a copy.

    Ik ben ook 'begonnen' met schrijven. Ik kom niet eens aan m'n eerste woord. Heb t allemaal nog al weggekropt... Was dit bij anderen ook zo?


    You got teeth like a wolf, but you cry like a sheep

    Het heeft mij ook wat moeite gekost. Gun jezelf de tijd (:


    26 - 02 - '16

    Pfft. Ik vind het lastig omdat ik twee verhalen heb die door elkaar heen lopen.


    "Ignite, my love. Ignite."

    ImAwesome schreef:
    Pfft. Ik vind het lastig omdat ik twee verhalen heb die door elkaar heen lopen.


    Je mag ook twee apparte verhalen onder elkaar zetten als dat beter is?(:


    You were born original, don't die as a copy.

    And it worked out. Ik heb het opgeschreven. En verstuurd. Ik had ook twee verhalen die door elkaar heen liepen, maar ik heb het ene eruit gelaten omdat het te verwarrend werd.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Ik krijg momenteel veel verhalen binnen (en daar ben ik heel blij mee!), maar het duurt dus misschien iets langer dan een kwartiertje voor ik het gelezen heb.(:


    You were born original, don't die as a copy.

    The_Glue schreef:
    Ik ben ook 'begonnen' met schrijven. Ik kom niet eens aan m'n eerste woord. Heb t allemaal nog al weggekropt... Was dit bij anderen ook zo?


    Dit had ik heel erg, maar het komt uiteindelijk vanzelf. (:


    Spinning around, I'm weightless.

    Ik ga ook even een MT plaatsen. Ik zal ook eens beginnen aan het schrijven van een verhaal.


    What would Emma do?

    I think I'm almost finished. Ik laat het nu even liggen en zal er morgen waarschijnlijk nog een keer naar kijken. Ik heb alles nog niet helemaal omschreven zo als ik wil, misschien kan ik morgen daar wel de juiste woorden voor vinden.

    [ bericht aangepast op 10 aug 2015 - 1:00 ]


    "I'm fine with internet communication, it's just the real life I have problems with!" ~ Dan Howell

    Ik heb nu het gevoel dat ik het laatste deel te beknopt heb beschreven, maar fak it. Het is eruit.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Oke, het is echt vervelend om over jezelf te schrijven :') Misschien dat ik gewoon doe alsof ik een personage maak of zo.


    What would Emma do?