• Beste Q leden,
    Zoals meerdere van jullie al wel gemerkt hebben, ben ik op het moment druk bezig met het organiseren van het Questival. We hebben hiervoor een klein groepje dat gaat over de organisatie, maar ik ben nu opzoek naar een kleine groep die mee wil helpen met het opperen van ideeën en het geven van meningen over bepaalde dingen. Dit gaat gewoon via een Facebook groep, dus je moet bereidt zijn om je Facebook te geven.

    Verder mag dit topic ook gebruikt worden om ideeën voor het festival door te geven als je denkt nog ideeën te hebben en dan kan ik die meenemen naar de vergaderingen!

    Invullijstje:
    - Naam + Username
    - Leeftijd
    - Waarom zou je mee willen helpen?/Motivatie
    - Heb je ervaring bij het organiseren van evenementen? (dit hoeft niet, maar dat is wel handig om te weten)
    - Hoe vaak ben je beschikbaar via social media?

    Inschrijvingen:

    - DarkGothic [p.1]
    - Lily_Evans [p.1]
    - HalfbloodPrince [p.1]
    - Tartle [p.1]
    - DeIevingne [p.1]
    - Aisslin [p.1]
    - Involved [p.1]


    Ik zal de ideeën groep ergens komende week bekend maken (:

    [ bericht aangepast op 5 april 2015 - 21:36 ]


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Naam + Username Eva
    - Leeftijd 13 wordt 14 op 11 december
    - Waarom zou je mee willen helpen?/Motivatie omdat ik het erg leuk vind om te doen
    - Heb je ervaring bij het organiseren van evenementen? (dit hoeft niet, maar dat is wel handig om te weten) nah niet echt
    - Hoe vaak ben je beschikbaar via social media? elke dag wel
    :)


    tiptoe through the tulips...

    Moet je persé naar het festival gaan om mee te helpen? Want ik kom niet, maar zou eventueel nog wel willen helpen.


    And I'm nothing. You've always said you want nothing.

    Lies, moet ik perse dat lijstje invullen :P


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Naam + Username Atm Lily_Evans, verandert waarschijnlijk wel binnenkort c; En mijn naam is Anna/Annemiek

    Leeftijd 18, ik word 15 Juni 19

    Waarom zou je mee willen helpen?/Motivatie Ten eerste vind ik je idee gewoon geweldig en vind ik het dan ook erg belangrijk dat dit het gaafste evenement ever wordt. Ik zou hier graag een kleine bijdrage aan bieden. Daarnaast ben ik natuurlijk uitermate geschikt om meningen etc. te geven over een evenement als dit, gezien ik oa opgeleid wordt tot media adviseur en daardoor verstand heb van zaken *kuch*. Just kidding, maar ik doe wel de opleiding Theater-, Film- en Televisiewetenschappen aan de uni van Utrecht en wordt er dus wel echt voor opgeleid. Het meehelpen aan dit soort dingen zal later dus ook heel goed staan op mijn cv ^^

    Heb je ervaring bij het organiseren van evenementen? Niet echt bij dit soort evenementen I guess, ik heb wel andere organisatorische ervaring omtrent theater en musical productie though en heb geholpen bij het promoten van De Nieuwe Muziekschool Uitgeest c:

    Hoe vaak ben je beschikbaar via social media? Elke dag wel, tenzij mensen mij opsluiten in the middle of nowhere zonder wifi, maar dat gebeurt niet vaak.


    Happy Birthday my Potter!

    - Naam + Username Sharon, Shar, HalfbloodPrince

    - Leeftijd 20 maar 18 juni wordt ik 21 :Y)

    - Waarom zou je mee willen helpen?/Motivatie Ik vind het leuk om mee te dragen aan iets unieks en nieuws zoals dit. Door mijn ervaring bij de Technische Toneel Commissie vind ik het nog leuker om mee te doen, puur alleen om het feit dat ik weet waar ik het over heb. Plus ik ben altijd nieuwesgierig hoe dingen in zijn werk gaan (wbw)

    - Heb je ervaring bij het organiseren van evenementen? (dit hoeft niet, maar dat is wel handig om te weten) Technische Toneel Commissie op de middelbare.

    - Hoe vaak ben je beschikbaar via social media? Altijd wel :Y)


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Alatea schreef:
    Moet je persé naar het festival gaan om mee te helpen? Want ik kom niet, maar zou eventueel nog wel willen helpen.

    Nee, dat hoeft niet (:


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Naam + Username: Yu, op dit moment ben ik Tartle, maar ik verander mijn username eigenlijk elke maand.

    Leeftijd ik ben nu 13, maar ik verjaar op 14 April, dus al vrij snel (:

    Waarom zou je mee willen helpen?/Motivatie het lijkt me ontzettend leuk om een bijdrage te leveren aan een meeting voor Q. Daarbij heb ik zo m'n momentjes waarbij ik enorm veel ideetjes heb, maar die nergens voor kan gebruiken. Wie weet komt dat hier dus van pas.

    Heb je ervaring bij het organiseren van evenementen? (dit hoeft niet, maar dat is wel handig om te weten) omdat ik in verschillende bands zit, krijg ik soms wel de taak om een optreden te regelen. Ook doe ik soms wel wat kleine dingetjes voor mijn klas, omdat ik klassenvertegenwoordiger ben -we hebben een keer een extra uur Muziek gekregen in plaats van Geschiedenis onder enkele voorwaarden, door mij, voor een belangrijk Muziek cijfer.

    Hoe vaak ben je beschikbaar via social media? ik kijk elke dag wel op mijn telefoon of er belangrijke dingen zijn, ik ben beschikbaar op denk ik wel elk Social Media platform.

    [ bericht aangepast op 4 april 2015 - 15:58 ]


    I just caught the wave in your eyes

    - Naam + Username Ilona & DeIevingne
    - Leeftijd 15 hehehe (:
    - Waarom zou je mee willen helpen?/Motivatie Nou, ik vind het sowieso heel erg jammer dat ik waarschijnlijk niet kan komen, en op deze manier kan ik toch wel wat doen. Bovendien heb ik best wel een mening over alles, en vind ik het leuk deze aan anderen te vertellen. Daarnaast vind ik het ook gewoon heel erg leuk om aan zoiets mee te helpen, aangezien het echt een heel erg leuk idee is. Een bijdrage leveren zou ik graag doen, en daarom meldt ik me dus aan.
    - Heb je ervaring bij het organiseren van evenementen? Ik zit zelf op een internaat, en daarin is er een Jongerenraad, waarvan ik voorzitter ben en daarmee organiseren we redelijk wat - kleine - evenementen. Voor de rest heb ik er niet heel veel ervaring mee.
    - Hoe vaak ben je beschikbaar via social media? Pretty much altijd, hehe


    “A queen will always turn pain into power.”

    - Naam + Username Ik ben Sanne, aka Aisslin
    - Leeftijd 18, nog twee maandjes en ik ben negentien
    - Waarom zou je mee willen helpen?/Motivatie Ik vind het idee ontzettend leuk en origineel en door mijn ontzettend fijne tijd als scoutingleidster en vrijwilligster bij een groot Keltisch festival weet ik inmiddels goed wat er bij het opzetten van een evenement komt kijken en hoe gaaf het is om met mensen naar een doel te werken en het eindresultaat te kunnen bewonderen.
    - Heb je ervaring bij het organiseren van evenementen? Zoals hierboven benoemd ben ik jarenlang scoutingleidster geweest en ben ik geklommen van het volplannen van twee uurtjes op de zaterdagmiddag naar het schrijven, uitwerken en organiseren van thema groepskampen en het organiseren van verschillende grote evenementen. En doordat ik al een tijdje vrijwilliger ben bij een Keltisch festival weet ik inmiddels wel vrij goed wat er nodig is om een goed festival op poten te zetten.
    - Hoe vaak ben je beschikbaar via social media? Eigenlijk best wel vaak, misschien wel te vaak :X


    In my life I had so many setbacks, but oh darling, recovery is so much better.

    -Naam + Username : (Kristel) Elly, Involved
    - Leeftijd : 17
    - Waarom zou je mee willen helpen?/Motivatie : Ik vind het leuk om aan zo iets moois mee te helpen en ik denk dat ik er ook veel kennis mee kan op doen.
    - Heb je ervaring bij het organiseren van evenementen? (dit hoeft niet, maar dat is wel handig om te weten) : Ik ben eerder vrijwilligster geweest bij verschillende soorten (kleinschalige) festivals.
    - Hoe vaak ben je beschikbaar via social media? : Zo als ongeveer elke tiener inmiddels, ongeveer altijd

    [ bericht aangepast op 5 april 2015 - 19:43 ]


    Can't control my second personality

    Bedankt voor de aanmeldingen (: Jullie kunnen je nog opgeven tot woensdag


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Omdat er maar zeven reacties zijn mogen jullie allemaal meehelpen, geef eventjes je Facebook door (met een link graag) via pb en ik voeg je toe aan de groep!


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.