• ///

    [ bericht aangepast op 6 juni 2016 - 20:42 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    Scheelt dat niet waar je het besteld op AliExpress? Volgens mij is het net zoiets als Ebay. In ieder geval, Mitchell heeft er wel eens dingen besteld en die is er altijd tevreden over geweest voor zover ik weet.


    Your make-up is terrible

    Ik heb er wel eens cosplay en merchandise besteld. Ik was er wel tevreden over hoor. De kwaliteit was niet geweldig, maar dat weet je als je zulke goedkope dingen koopt.De verzendtijd was volgens mij inderdaad best lang.


    Every villain is a hero in his own mind.

    k heb al meerdere malen op aliexpress bestelt en het is 1x erg verlaat aangekomen maar dat kwam door het Chinese nieuwjaar.
    de kwaliteit was goed en wacht momenteel weer op een besteling yay :Y)


    Natsu Dragneel`s flames are brighter than my future

    Het is net zoiets als Ebay (maar dan aziatisch), dus de verkoper controleren voor je iets besteld of de betrouwbaarste verkoper zoeken enz. ^~^

    [ bericht aangepast op 4 april 2015 - 19:20 ]


    Medb - Pronouced as [me-èv]

    Corona schreef:
    Het is net zoiets als Ebay (maar dan aziatisch), dus de verkoper controleren voor je iets besteld of de betrouwbaarste verkoper zoeken enz. ^~^


    "Yes, that was a banana. No one expects the banana!"

    Kleding viel tegen, maar voor sieraden en dergelijke is het ideaal. Duurt even voordat het binnen is, maar voor die prijs heb ik dat echt wel over.


    i put the fun in funeral

    ////

    [ bericht aangepast op 6 juni 2016 - 20:43 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    Het duurt meestal echt wel een maand voor je het hebt, maar al de rest is wel goed.


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    Ik heb er zelf nooit iets op die site besteld, maar mijn pa wel. En soms moest ik hem helpen (zijn Engels is niet zo goed). Bij 1 bestelling ging het er om dat hij na 1 of bijna 2 maand zijn product nog niet had. Ze vroegen of het adres iets van Chili was.. En dat is heel iets anders dan België. Toen zeiden ze dat ze het in orde gingen brengen naar het juiste adres. Wat later wilde mijn pa zijn geld terug, omdat het na minstens 2x te vragen het nog niet was geleverd. En we kregen een raar bericht terug, iets over dat de verkoper werd terugbetaald. o.o Ik snapte er niks van, mijn pa werd er terecht boos van. Ik weet niet of hij zijn geld uiteindelijk heeft terug gekregen.


    Ik wil een tuin vol egels