• "Welcome! Welcome, welcome. Happy Hunger Games, and may the odds be ever in your favor."

    Hierbij presenteer ik de allereerste Quizlet Games, met het verschil dat jij, als speler, helemaal niks kunt doen om je lot te veranderen doordat alle gebeurtenissen worden gegenereerd. Elke dag zal ik meerdere keren een update plaatsen over wat er gebeurt in de arena en op het einde van de dag zal er een samenvatting geplaatst worden.

    Informatie
    [list]
    [*]Aanmeldingen sluiten zodra er genoeg deelnemers zijn (24, 2 per district).
    [*]Als je kiest voor een district dat al vol is, zul je in een ander district worden geplaatst.
    [*]Er zal een speeltopic zijn, waar alle gebeurtenissen zullen worden geplaatst.
    [/list]

    Wat moet ik invullen om mee te doen?
    [list]
    [*]Je Quizlet username
    [*]De naam van het personage dat je wilt hebben in de Quizlet games. (Je kunt je eigen naam gebruiken of die van een niet bestaand personage, wat je maar wilt).
    [*]Het district waarin je het liefste wilt zitten.
    [*]Een plaatje van je personage (het liefst zo groot als een avatar op Quizlet).
    [/list]

    Wat hoef ik niet te doen?
    [list]
    [*]Je hoeft geen rol te schrijven (aanmelden op het formulier is het enige wat je hoeft te doen).
    [*]Je hoeft geen district te claimen. Weg is weg en je wordt dan gewoon ergens anders ingedeeld.
    [*]Je hoeft niet te schrijven. Alles wordt voor je gedaan.
    [/list]

    Klik op het plaatje hieronder om naar het speeltopic te gaan.


    We zijn vol!

    [ bericht aangepast op 6 april 2015 - 19:22 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    We hoeven zelf dus geen stukjes te schrijven dus?


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Little_Liars schreef:
    We hoeven zelf dus geen stukjes te schrijven dus?
    Nope. Je hoeft echt helemaal niks te doen. Wat je personage gaat doen tijdens de Quizlet Games wordt allemaal gegenereerd. :Y)


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ik heb ingestuurd, al mijn huidige foto's sucks dus maar een ander gepakt :Y)


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Oeh, klinkt leuk (: Ik ga het invullen!


    Your love makes me strong, your hate makes me unstoppable

    Dauth schreef:
    (...)Ik zag het. Het mooie aan dit formulier is, is dat ik alle foto's meteen op Dropbox heb. Scheelt me weer moeite.
    We hebben al 4 van de 24 deelnemers. Gaat lekker zo!


    Ik vraag me echt af hoe je het gaat doen;
    1 - Je maakt stukjes met onze namen en foto er naast
    of
    2 - Je schrijft het gewoon met wie wat en we krijgen een ID in een verhaal?

    Of ik zit er helemaal naast ;')


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ik heb me ingeschreven!

    Ik ben gewoon de persoon die ik op Q ben, Inspecteur Nick Debbaut.:Y)


    Queer zijn is gewoon alles

    Flashing schreef:
    (...)

    Ik vraag me echt af hoe je het gaat doen;
    1 - Je maakt stukjes met onze namen en foto er naast
    of
    2 - Je schrijft het gewoon met wie wat en we krijgen een ID in een verhaal?

    Of ik zit er helemaal naast ;')
    De naam en de foto die je hebt opgegeven in het formulier wordt in een generator gezet. Deze zal mij een lijst van gebeurtenissen geven, welke ik verspreid over de dag online zet. Op het einde van de dag krijg je te zien wie er nog leeft.

    Het is dus niet dat ik stukjes ga schrijven. Dit is meer bedoeld als een leuk iets welke je elke dag eventjes kunt bekijken om te zien of jou personage nog leeft of niet.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Dauth schreef:
    (...)De naam en de foto die je hebt opgegeven in het formulier wordt in een generator gezet. Deze zal mij een lijst van gebeurtenissen geven, welke ik verspreid over de dag online zet. Op het einde van de dag krijg je te zien wie er nog leeft.

    Het is dus niet dat ik stukjes ga schrijven. Dit is meer bedoeld als een leuk iets welke je elke dag eventjes kunt bekijken om te zien of jou personage nog leeft of niet.


    Oke, leuk! (:


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Is het heel erg als je een personage hebt gebruikt die ouder is dan achttien? Ik heb Emilia Clarke als foto gezonden. :3


    " icarus had loved the sun, and so daedalus lost his. "

    Ik ben te nieuwsgierig om niet mee te doen :')


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Markey schreef:
    Is het heel erg als je een personage hebt gebruikt die ouder is dan achttien? Ik heb Emilia Clarke als foto gezonden. :3
    Nee, niet echt. Er zullen ook meer meisjes dan jongens mee doen, maar goed, daar ga ik me echt niet druk om maken. Dit is bedoeld als een leuk/grappig extra dingetje om je dag wat leuker mee te maken. :Y)


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Dauth schreef:
    (...)Nee, niet echt. Er zullen ook meer meisjes dan jongens mee doen, maar goed, daar ga ik me echt niet druk om maken. Dit is bedoeld als een leuk/grappig extra dingetje om je dag wat leuker mee te maken. :Y)

    Ik heb Ben Barnes als fc, dus je hebt een jongen erbij ^^


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    I am in *O*


    -

    We zijn al op de helft! Er zijn nog maar 12 aanmeldingen nodig en dan kunnen we beginnen. :Y)


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Herrera schreef:
    I am in *O*


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys