• Omdat ik een verhaal wil schrijven met een kermissetting, ben ik op zoek naar jullie kermisverhalen.
    Wat zijn jullie beste herinneringen aan de kermis, je favoriete attracties, waar kijk je naar uit als de kermis bij jou in de stad komt, wat is onmisbaar in een verhaal dat zich afspeelt rond een kermis, wat vind je irritant aan de kermis, hoe voelt het voor jou om op een achtbaan te zitten...?
    Ik ben benieuwd. x

    [ bericht aangepast op 6 april 2015 - 11:02 ]


    I'm living a charmed life. ~ Rainbow Rowell

    De lichtjes!! Ik ben er sinds kinds gek op!


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Hm, ik weet nog dat ik met mijn moeder altijd het spookhuis inging, waar ik me altijd heel erg op verheugde maar als ik erin zat ik ging huilen toen ik klein was :')
    En dat er een soort spiegel/glas huis was waar je letterlijk OVERAL tegenopbotste. En dat ik nooit iets mocht hebben van de kraampjes met knuffels, alleen die bij de badeendjes in het water.


    "I would have followed you, my brother... my captain... my king."

    Oh die spiegels! Die vond ik vroeger altijd leuk ja! (:


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Mijn eerste keer in de booster. Wat een adrenaline boost kreeg ik toen zeg! Ik was in het begin wat angstig door mijn hoogtevrees, maar toen ik eenmaal gedesoriënteerd was vond ik het geweldig!


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Fereale schreef:
    Oh die spiegels! Die vond ik vroeger altijd leuk ja! (:


    Ik was er toen ik zes was met de vriend van m'n broer in, uiteindelijk brak hij z'n neus ;') toen liepen we alleen nog maar met onze handen voor ons, en waren we elkaar kwijtgeraakt whahaha.


    "I would have followed you, my brother... my captain... my king."

    Cissy schreef:
    (...)

    Ik was er toen ik zes was met de vriend van m'n broer in, uiteindelijk brak hij z'n neus ;') toen liepen we alleen nog maar met onze handen voor ons, en waren we elkaar kwijtgeraakt whahaha.


    Och jeetje ik raakte mijn pa altijd kwijt en ik kwam er altijd wel uit met een buil op mijn voorhoofd en vol blauwe plekken, haha


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Suikerspin


    Geloof niet alles wat je denkt

    Ik ben niet echt een fan van achtbanen, nooit geweest eigenlijk maar toch kan ik het nooit laten om toch even een ritje te maken in de achtbaan met de draaiende karretjes. Botsauto's haat ik. Je word van alle kanten geramd en ik eindig mijn rit altijd met pijn op meerdere plekken in mijn lichaam en dan vooral met pijn in m'n nek. De zweefmolen is toch wel mijn favoriete attractie. Ik vind het gevoel dat ik krijg, alsof ik vlieg helemaal geweldig. En natuurlijk niet te vergeten de wafels met een gekleurd fruitlaagje. Ik vind ze super lekker en dan vooral die met bananensmaak. Elk jaar kijk ik er weer naar uit en ik kan er dan ook geen genoeg van krijgen.


    Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.

    Smoutebollen/oliebollen eventueel? Een spel willen spelen maar het niet mogen van je ouders. Het spiegelpaleis vond ik ook altijd fantastisch.


    Geloof niet alles wat je denkt

    Trouwens, als je dit verhaal op Q zet, wil je me dan even waarschuwen? Je schrijft zoo mooi ^^


    “A queen will always turn pain into power.”

    DeIevingne schreef:
    Trouwens, als je dit verhaal op Q zet, wil je me dan even waarschuwen? Je schrijft zoo mooi ^^


    O, God, wat lief. Ik weet nog niet zo zeker of ik het op Q ga plaatsen omdat ik graag eens een kans zou wagen bij een uitgeverij, maar als ik het ooit deel op Q, laat ik je het meteen weten. Bedankt voor het compliment & have a nice day x

    [ bericht aangepast op 7 april 2015 - 8:06 ]


    I'm living a charmed life. ~ Rainbow Rowell

    Ik ga altijd in het glazen doolhof (als er een is). Verder heb ik een hekel aan botsauto's, aangezien ik daar altijd vol blauwe plekken uitkom :')

    &wat echt een aanrader is, als je het echt over kermissen wil hebben, is het boek Suikerspin, van Erik Vlaminck. Ik vond dat heel interessant (:


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Mijn favoriete attractie is de booster, het is gewoon zo'n nice kick!
    Ik heb voor de rest niets speciaals meegemaakt op de kermis.:x


    Queer zijn is gewoon alles

    Gister nog, misselijk van de ritjes :')
    En vroeger was het natuurlijk allemaal super stoer, spannend en leuk!


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Het is geen leuke herinnering maar toen ik 7 was, zat ik in de botsauto's en toen vloog mijn tand in de lucht! Jippie Yeah! Maar ik zelf vind de draaimolens het leukst.

    xx

    [ bericht aangepast op 7 april 2015 - 15:03 ]