• [ bericht aangepast op 27 dec 2021 - 18:22 ]

    Moet het verboden worden?

    86.8% (33 stemmen)
     
    Ja, het is dierenmishandeling

    13.2% (5 stemmen)
     
    Nee, het is een oude traditie

    Hier kom ik later eens op terug. Heb wel gestemd.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ik vind het niet kunnen! Dieren mogen niet uigebuid worden voor het plezier van de mens.


    Queer zijn is gewoon alles

    Debbaut schreef:
    Ik vind het niet kunnen! Dieren mogen niet uigebuid worden voor het plezier van de mens.


    This.


    26 - 02 - '16

    Het is dierenmishandeling. Het heeft verder totaal geen nut. Ik snap niet dat mensen dit entertainment kunnen vinden.


    Ik wil een tuin vol egels

    Nee, ik vind het ook maar niks. Mensen die tegen stieren vechten die geen vlieg kwaad hebben gedaan, daar betaal je dan voor. Bah.


    I've hurt you again. How foolish can one man be?

    Het is zowel dierenmishandeling als een oude traditie though.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Eigenlijk ben ik wel oneens, want veel stieren hebben daarvoor wel echt een mooi leven (althans, mijn docent). Maar ik vind wel dat het erg verminderd moet worden en af en toe met feesten gedaan mag worden.


    wat was dit ookalweer

    Dierenmishandeling


    Treat people with kindness

    Whatsapp schreef:
    Eigenlijk ben ik wel oneens, want veel stieren hebben daarvoor wel echt een mooi leven (althans, mijn docent). Maar ik vind wel dat het erg verminderd moet worden en af en toe met feesten gedaan mag worden.


    Een mooi leven hebben gehad vermindert niet de pijn en de angst dat een levend wezen doorstaat als hij lansen en weerhaken in zijn nek gestoken krijgt, om na een lange doodstrijd uiteindelijk om het leven gebracht te worden door een zwaard tussen zijn schouderbladen.

    Ik vind het een afschuwelijke, achterlijke traditie en walg ervan dat er mensen zijn die er als vermaak naar kunnen kijken.


    i put the fun in funeral

    Ik vind het afschuwelijk en kan me echt niet voorstellen dat er mensen zijn die dat vermakelijk vinden.

    Kingslayers schreef:
    Het is zowel dierenmishandeling als een oude traditie though.


    El Diablo.

    Ik vind het verschrikkelijk om te zien hoe ze met de stieren omgaan. Het is een oude traditie die ze daar in stand willen houden, wat ik wel begrijp, alleen moeten de dieren niet lijden voor ons vermaak.


    "Yes, that was a banana. No one expects the banana!"

    Gogh schreef:
    Ik vind het afschuwelijk en kan me echt niet voorstellen dat er mensen zijn die dat vermakelijk vinden.


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    ik vindt het NIET kunnen !!


    Sebastian Michaelis : I'm simply one Hell of A Butler !!!

    Whatsapp schreef:
    Eigenlijk ben ik wel oneens, want veel stieren hebben daarvoor wel echt een mooi leven (althans, mijn docent). Maar ik vind wel dat het erg verminderd moet worden en af en toe met feesten gedaan mag worden.


    Mijn katten hebben ook een geweldig leven. Maar als ik ze nu in de wasmachine gooi en die aan zet, dan wordt dat toch echt als dierenmishandeling beschouwd.

    Ik vind het een vreselijke traditie en zie hem het liefst afgeschaft. Het is dierenmishandeling, ja, en roepen 'maar het is een traditie' dat verandert daar niets aan. Dingen zijn ook niet meer als vroeger. Toen werd het geaccepteerd, maar we leven niet meer in de middeleeuwen en we zouden ons dan ook niet tot zulke barbaarse methoden van vermaak hoeven te wenden. Bah.


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.