• "Welcome! Welcome, welcome. Happy Hunger Games, and may the odds be ever in your favor."

    Hierbij presenteer ik de allereerste Quizlet Games, met het verschil dat jij, als speler, helemaal niks kunt doen om je lot te veranderen doordat alle gebeurtenissen worden gegenereerd. Elke dag zal ik meerdere keren een update plaatsen over wat er gebeurt in de arena en op het einde van de dag zal er een samenvatting geplaatst worden.
    The Reaping
    [

    [ bericht aangepast op 11 april 2015 - 22:07 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Fortis schreef:
    Ik heb zo'n gevoel dat er een mutilant ofzo komt en de helft van de tributen doodmaakt, just saying :'D

    Wa's dat ?


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Flashing schreef:
    (...)
    Wa's dat ?


    Een gemuteerd wezen, gemaakt door het o zo lieve Capitool (':


    ''Cause I've got a jet black heart and there's a hurricane underneath it.''

    Fortis schreef:
    (...)

    Een gemuteerd wezen, gemaakt door het o zo lieve Capitool (':


    Oei, hahah


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Fortis schreef:
    Ik heb zo'n gevoel dat er een mutilant ofzo komt en de helft van de tributen doodmaakt, just saying :'D

    Same. Of een bosbrand ofzo, xd


    “A queen will always turn pain into power.”

    Of de giftige mist ;p


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    DeIevingne schreef:
    (...)
    Same. Of een bosbrand ofzo, xd


    Ik ben echt zo nieuwsgierig wat er komt x)

    @Flashing: Die giftige mist lijkt me nog het ergst, das gewoon zo vies en erg :'O


    ''Cause I've got a jet black heart and there's a hurricane underneath it.''

    WoW dit is echt leuk! Ik wil winnen!


    .......

    Eerst schreeuw ik om hulp en dan ga ik op mensen jagen... Rare ik. De spelen maken me zo in de war.


    .......

    Ik heb een explosief! You're warned. :Y)


    " icarus had loved the sun, and so daedalus lost his. "


    Here we go, I hope you all prepared yourself!


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Oh dear god.... :'D


    El Diablo.

    HOLY SHIT


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    DAFUQ


    ''Cause I've got a jet black heart and there's a hurricane underneath it.''

    On nee, Ik zit in de orkaan omdat ik aardig bEN!!!!!


    .......

    Sorry dat ik je niet kon redden Fortis, misschien overleven we het samen wel


    .......