• Waardeloos

    Mijn leven is geen onweersbui
    Geen stortvloed van verdriet
    Geen troosteloze regenboel
    Of niemand die me ziet

    Mijn leven is geen waas van grijs
    Van kleurloos zonder licht
    Van ademen is mij te zwaar
    Van nergens evenwicht

    Mijn leven is gevuld met zon
    Die naar mijn armen lacht
    Met vreugde en met vrijheid
    En met lief en mooi en zacht

    Toch kijk ik 's avonds, af en toe
    Naar de sterren en de maan
    En bedenk ik me dat al het moois
    Ook zonder mij wel blijft bestaan


    Er komt vast een keer een nacht waarop ik niet kan slapen en ik opeens heel vrolijk word, maar vannacht was dat niet het geval. :x

    [ bericht aangepast op 10 april 2015 - 13:14 ]


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Mooi gedicht, Jip. En ik hoop dat je je gauw beter voelt dan! <3


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Een mooi gedichtje ^^ Maar er is ergens iets mis met de codes denk ik want Lotta's reactie ziet er vreemd uit op mijn scherm :'D


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Dankjulliewel! En er was inderdaad iets mis met de codes, ik had ze niet in de goeie volgorde afgesloten. :x Wel vreemd dat dat gewoon de hele pagina kan beïnvloeden, niet alleen de beginpost.


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Wat mooi Jip.


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Mooi gedicht! Hopelijk voel je je snel weer beter. ^^


    Ik wil een tuin vol egels

    FoxAngel schreef:
    Mooi gedicht! Hopelijk voel je je snel weer beter. ^^


    Dankjewel. c: Gelukkig voel ik me vandaag weer een stuk beter (wel moe, heh). De helft van mijn gedichten zijn echt therapeutisch, geloof ik. :x


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Ik ben doorgaans niet zo'n dichtfan, maar deze greep me zeker aan. Mijn complimenten, ik vond het erg mooi!


    Every villain is a hero in his own mind.

    Ik vind 'm mooi, Jip. Je hebt weer prachtwerk gemaakt. (:
    En hopelijk komen er inderdaad nachten waarop je je goed voelt. <3


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Wat een prachtig gedicht.

    Een knuffel van mij aan jou. <3


    Pretty is just a pretty word.

    Mulleroni schreef:
    Wat een prachtig gedicht.

    Een knuffel van mij aan jou. <3



    Aww, die gif maakt me oprecht een heel stuk blijer. Dankjewel. c:


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Meestal heb ik echt de grootste hekel aan gedichten, maar dit is echter het tweede gedicht dat ik van jou heb gelezen en ik vind ze allebei heel mooi. Ben je van plan om er iets mee te doen?


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Eledhel schreef:
    Meestal heb ik echt de grootste hekel aan gedichten, maar dit is echter het tweede gedicht dat ik van jou heb gelezen en ik vind ze allebei heel mooi. Ben je van plan om er iets mee te doen?


    N'aww, Britt. C:
    Ik ben in ieder geval van plan om het te proberen. De studie die ik wil gaan doen is volledig georiënteerd rond schrijven (Creative Writing, erg verrassend x)) en een van de vakken op die opleiding is poëzie, dus in die zin ga ik er zeker nog wat mee doen. In hoeverre ik er ooit mijn brood van wil/kan gaan maken, zal ik over een aantal jaar wel zien, denk ik. :'D


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Het is echt prachtig! Jammer dat de mooiste gedichten uit het hart komen en je het dan ook echt moet voelen om er mooi poëtisch mee om te kunnen gaan.


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys