• Ik kom weer met een topic over gezondheid, hoor, haha.
    Deze keer gaat het over dagelijks naar school fietsen (in mijn geval 10 km heen en 10 km terug). Ik deed dat eerder nooit, sowieso omdat mijn school eerst op 5 min afstand was, of in een andere provincie en ik dus wel met het ov moest.
    Nu doe ik er even lang over om te fietsen, als wanneer ik met het ov zou gaan. En met het ov is verleidelijk, want het is gratis voor mij als student.
    Maar voor mijn gezondheid/conditie, ga ik met (redelijk) goed weer met de fiets.

    En nu ben ik dus benieuwd welke keuze jullie zouden maken.

    http://www.quizlet.nl/polls/34260/zou-jij-op-de-fiets-gaan-of-niet/
    Willen jullie mijn poll invullen??

    Ik zou het leuk vinden als jullie in dit topic laten weten wat je hebt gekozen en met name, waarom je dat hebt gekozen. Is het omdat je geen energie hebt om 20 km op een dag te fietsen, dat je het ov pakt? Of ben je lui? Of zou je juist wel met de fiets gaan, om dezelfde reden als ik dat doe?

    Dankuwel!

    [ bericht aangepast op 10 april 2015 - 19:37 ]

    Ik zou met de fiets gaan. 10KM vind ik namelijk niet een té lange afstand. En fietsen is ook natuurlijk gewoon gezond en leuk. (:


    Edit: Behalve op slechte dagen dat er echt mega veel regen of sneeuw of wat voor slecht weer dan ook is. Dan zou ik wel met de bus gaan. :p

    [ bericht aangepast op 10 april 2015 - 19:39 ]


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Op de fiets. Ik vind het openbaar vervoer eng en ik fiets heel graag, dus er is wel iets heel heftigs aan de hand als ik met het openbaar vervoer ga.

    OV. Ik ben zeer lui. :'D


    wat was dit ookalweer

    Ik ben best lui, maar ondertussen fiets ik ook af en toe naar stage met goed weer omdat ik dat toch wel lekker vind. Het enige dat me tegenhoudt is dat ik geen goede fiets heb, haha. Ik denk dat als ik een goede had, ik wel die 10km zo af en toe zou fietsen, maar niet elke dag.


    Your make-up is terrible

    Als het niet zeikt van de regen zou ik lekker gaan fietsen. Maar ik fiets sowieso zoveel mogelijk zodat ik nog een beetje lichaamsbeweging heb.


    Every villain is a hero in his own mind.

    Euhm... normaal ben ik best lui, maar ik denk dat ik wel met de fiets zou gaan, tenzij het slecht weer is. Ik haat openbaar vervoer en heb het er niet op staan om zo alleen te reizen met al die vreemde mensen rondom je, dus de fiets is een goede oplossing dan, hehe. En we hebben nog eens lichaamsbeweging ook.

    [ bericht aangepast op 10 april 2015 - 20:08 ]


    16 - 09 - '17

    Ik zou met het ov gaan. Ik heb een gruwelijke hekel aan fietsen en ik sport al genoeg in de week. (:


    Take risks and conquer your fears.

    Fiets :) ik fiets ook zo'n 13 / 14 km op een dag (6,5 / 7 km heen en ook weer terug) dusja haha. Alleen met heel slecht weer, sneeuw en ijs enzo, zou ik wel met het OV willen


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Cwtch schreef:
    Ik zou met de fiets gaan. 10KM vind ik namelijk niet een té lange afstand. En fietsen is ook natuurlijk gewoon gezond en leuk. (:


    Edit: Behalve op slechte dagen dat er echt mega veel regen of sneeuw of wat voor slecht weer dan ook is. Dan zou ik wel met de bus gaan. :p


    + je hebt vrije keuze. Stel, je bent nét iets eerder uit, kan je lekker naar huis fietsen in plaats van dat je langer moet wachten de bus of de trein.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Ik fiets elke dag veertig minuten heen naar school en veertig minuten terug. Afgelopen winter ben ik maar één keer met de bus gegaan :').

    [ bericht aangepast op 10 april 2015 - 20:30 ]


    " icarus had loved the sun, and so daedalus lost his. "

    Fietsen is leuk, fietsen is gezond én je kunt lekker van de natuur om je heen genieten (:


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Hangt van het weer af en of je een lange dag hebt.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Ik zou gaan fietsen, maar met het ov gaan als het slecht weer is.


    Seasons will change, but I shall remain

    Ik fiets elke dag vijftien kilometer heen en terug naar mijn school, werk en dansles.
    In Zeeland is busverbinding soms nog steeds ver te zoeken.
    Maar persoonlijk vind ik het heerlijk, en zeker tien kilometer is een mooie afstand.


    Can't control my second personality

    Het heeft allebei zijn voor- en nadelen. Als ik niet vroeger op zou moeten staan om op tijd op school te komen, zou ik meteen met de fiets gaan. Maar ik ben nogal gehecht aan mijn slaap en 40 minuten wil ik echt niet opgeven XD Bovendien begin ik ook direct na school met mijn schoolwerk (oke, ik klink nu echt heel nerdy) en als ik met de fiets zou gaan, zou ik daar dus ook pas later aan kunnen beginnen. Doe dan toch maar openbaar vervoer (:


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.