• Ik kom weer met een topic over gezondheid, hoor, haha.
    Deze keer gaat het over dagelijks naar school fietsen (in mijn geval 10 km heen en 10 km terug). Ik deed dat eerder nooit, sowieso omdat mijn school eerst op 5 min afstand was, of in een andere provincie en ik dus wel met het ov moest.
    Nu doe ik er even lang over om te fietsen, als wanneer ik met het ov zou gaan. En met het ov is verleidelijk, want het is gratis voor mij als student.
    Maar voor mijn gezondheid/conditie, ga ik met (redelijk) goed weer met de fiets.

    En nu ben ik dus benieuwd welke keuze jullie zouden maken.

    http://www.quizlet.nl/polls/34260/zou-jij-op-de-fiets-gaan-of-niet/
    Willen jullie mijn poll invullen??

    Ik zou het leuk vinden als jullie in dit topic laten weten wat je hebt gekozen en met name, waarom je dat hebt gekozen. Is het omdat je geen energie hebt om 20 km op een dag te fietsen, dat je het ov pakt? Of ben je lui? Of zou je juist wel met de fiets gaan, om dezelfde reden als ik dat doe?

    Dankuwel!

    [ bericht aangepast op 10 april 2015 - 19:37 ]

    Toevallig is dit echt mijn situatie en met mooi weer ga ik gewoon op de fiets. Ik fiets dan gewoon 12 km heen en weer terug. Prima te doen. ^^ (+ik heb mooi uitzicht)


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Fietsen. 10 km is niet zo ver (: . ik heb zes jaar lang elke dag 12 heen en weer 12 terug gefietst. Heerlijk.


    I am an idiot, I move.

    Assassin schreef:
    Ik ben best lui, maar ondertussen fiets ik ook af en toe naar stage met goed weer omdat ik dat toch wel lekker vind. Het enige dat me tegenhoudt is dat ik geen goede fiets heb, haha. Ik denk dat als ik een goede had, ik wel die 10km zo af en toe zou fietsen, maar niet elke dag.


    Dit.


    Tell me about it, stud.

    Ik fiets heel graag naar school alleen als het rot weer is dan ga ik liever met het vervoer

    Leuke topic


    Life is like the ocean. It can be calm or still, and rough or rigid, but in the end, it is always beautiful

    Ik zou het niet doen, omdat ik het haat om ergens verwaaid en bezweet aan te komen.


    Travel far enough, you'll meet yourself

    Met mooi/goed weer gewoon lekker fietsen!
    Ik woon 15 km van mn school af en alleen met mooi weer fiets ik.. helaas is t zo dat t zowat de hele weg recht uit is.. en altijd tegenwind heb.. en mn fiets niet meer lekker fietst :P
    Kortom, ik ga dus eigenlijk altijd met ov... maar fiets wel van school naar station en station naar huis ^^


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Fietsen! sowieso:) ik heb 6 jaar lang 20 km heen en terug gefietst. In het begin was het zwaar, maar daarna heerlijk! gewoon een muziekje op een trappen:)


    The night is dark and full of terrors.

    IK zou de fiets nemen, heb ik al gedaan voor zo'n afstand. Ik heb het niet zo met het openbaar vervoer


    If you had never come out of the blue, I would've stay