• Aangezien heel wat users hier leuke huisdieren hebben, vroeg ik me eigenlijk af of jullie huisdieren ook vreemde gewoontes hebben.
    Ikzelf heb namelijk een kat van 7 maanden oud die kan apporteren, net zoals een hond. Ook steekt ze haar tong vaak uit, wat echt een komisch zicht is. Ze doet dit niet alleen als ze slaapt, maar ook als ze gewoon knus bij me in de zetel ligt. Blijkbaar doen sommige katten dit als ze zich op hun gemak voelen, althans dat zeggen toch verschillende websites.
    Dus, deel de vreemde gewoontes van je huisdier...Ik ben er echt benieuwd naar, indien je foto's/filmpjes van die vreemde gewoonte(s) hebt gooi ze eveneens in dit topic zodat we allemaal mee kunnen genieten. ^-^

    Ik weet niet of jullie de link kunnen openen, maar hier is dus een filmpje waar mijn kat apporteert. --> Klik
    Ze doet het overigens niet alleen met dat kussentje, ook vaak met een dikke, groene speelgoed spin.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Cute!(:

    Als s'ochtends het licht aan gaat, maakt niet uit of dat om 11:00 is of om 6:00, dan gaat één van mijn katten altijd aan de achterdeur hangen en begint ze luit te miauwen.


    Queer zijn is gewoon alles

    Mijn kat apporteert ook. c;
    En hij komt altijd de muis (zo en neppe bedoel ik dan haha) brengen als hij wil dat ik hem weggooi en als ik bezig ben gaat ie met zijn pootje mijn schouder aantikken. xD
    Verder vindt hij het erg leuk om een poging te doen om onder het tapijt te kruipen en probeert hij de laatste weken de kit in de kozijnen eraf te trekken (en op te eten :/)

    [ bericht aangepast op 10 april 2015 - 22:34 ]


    Every villain is a hero in his own mind.

    Mijn kat eet brokjes altijd liever van de grond en heeft altijd z'n tong uit zijn bek.


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    De katten van mijn houden een serenade als i weg ben xD mijn vader wordt daar gek van


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Mijn kat had een keer een fobie voor een paraplu gekregen.. (volgensmij is het weer over)


    I'm living in dreamworld, where I make my stories and a dream.

    Ik had een schat van een konijntje! (helaas overleden paar weken gelden :( ) En deze was zegmaar tegen mij en mijn familie heel lief, maar tegen vreemdelingen niet. Als wij op vakantie gingen en onze buren moesten op de dieren passen, dan viel zij hen aan. Met andere woorden, al mij buurtjes waren bang voor mijn konijn ^^

    Harmony mocht 1 van mijn beste vriendinnen ook niet. Als zij in de buurt kwam begon dat gekke beest naar haar te brommen en sloeg haar hand weg met haar voorpootjes XD Geweldig beest was het! Ik mis haar ook heel erg.


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

    Mijn kat houdt van water. Zo vind hij het leuk om in de wasbak te zitten en buiten rond te lopen wanneer het regent.
    De kat in de wasbak:


    Ook is hij helemaal gek van theezakjes. Zodra hij het zakje hoort gaat hij er helemaal om smeken. Hij apporteert ook :'D!
    Thee zakjes die we vonden onder de bank:


    En soms heeft hij zijn 'gek uurtje':


    Seasons will change, but I shall remain

    De kat van mn vriend likt altijd aan je handen als je haar geaaid hebt.

    Mijn hond durft niet uit glanzende voerbakjes te eten of überhaupt uit voerbakjes. Hij eet het liefst van de grond maar dat kan niet met 2 honden xD


    ♡

    Één van mijn katten sabbelt aan zijn staart


    you said "plese don't ever change" but you don't like me they way i am

    Deadshot schreef:
    Mijn kat apporteert ook. c;
    En hij komt altijd de muis (zo en neppe bedoel ik dan haha) brengen als hij wil dat ik hem weggooi en als ik bezig ben gaat ie met zijn pootje mijn schouder aantikken. xD
    Verder vindt hij het erg leuk om een poging te doen om onder het tapijt te kruipen en probeert hij de laatste weken de kit in de kozijnen eraf te trekken (en op te eten :/)


    Ze moeten wel familie zijn!

    Mijn kat apporteert ook, maar eigenlijk alleen sperziebonen, haha. Daar wordt ze altijd helemaal wild van.
    Ze steekt haar kop altijd ergens in als ze op je schoot ligt, in je shirt of tussen je armen.
    Ze 'eet' de schutting op, ze kauwt het hout er gewoon vanaf.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    (...)

    Ze moeten wel familie zijn!

    Mijn kat apporteert ook, maar eigenlijk alleen sperziebonen, haha. Daar wordt ze altijd helemaal wild van.
    Ze steekt haar kop altijd ergens in als ze op je schoot ligt, in je shirt of tussen je armen.
    Ze 'eet' de schutting op, ze kauwt het hout er gewoon vanaf.


    Hahaha geweldig! :')

    Oh Tommie heeft de laatste weken wat nieuws, hij ligt tegenwoordig op de rugleuning van de bank met aan elke kant een poot, alsof hij op een paard zit. 8D
    Heel elegant. xD


    Every villain is a hero in his own mind.

    Mijn kat is ontzettend gek van kiwiplanten, die gaat hij knuffelen, blaadjes opeten etc.. (een soort kattenkruid dus)


    I'm living in dreamworld, where I make my stories and a dream.

    Mijn kat, die ik overigens niet meer zoveel zie (woont in een ander huis) sprong altijd graag bij me onder de douche en in de gootsteen tijdens het afwassen.

    Een andere kat die nu overleden is schoof lades open, ging er vervolgens in liggen en schoof de lade dan weer dicht.
    Uren rotgezocht naar de kat, totdat ik toevallig de lade opentrok en hij er heel brutaal bij lag ;)


    Sophisticated ignorance, write my curses in cursive...

    De kat:
    We hebben helaas een oude kat, maar hij maakt ook graag duidelijk dat hij er is.
    Meestal als ik vla heb, dan smeekt hij om een aantal likjes
    Als mijn ouders gedouched heeft dan moet hij graag het badwater likken en blijft hij net zo lang daar zitten, totdat we hem moeten halen.
    Hij kroelt ons helemaal wit. (Geuren waarbij hij helemaal gek wordt.)
    En slaapt liever in een kartonnen doos dan een goed kussen.


    Parkieten (Helaas beiden overleden):

    We hadden ook twee parkieten, beide mannetjes en ze vonden het erg leuk om elkaar schoon te maken. Een van de parkieten ging altijd met zijn kopje in een bel. geloofde ze in de spiegel dat er een ander was.

    Meer weet ik niet zo snel.


    Vampire + Servant = Servamp