• Aangezien heel wat users hier leuke huisdieren hebben, vroeg ik me eigenlijk af of jullie huisdieren ook vreemde gewoontes hebben.
    Ikzelf heb namelijk een kat van 7 maanden oud die kan apporteren, net zoals een hond. Ook steekt ze haar tong vaak uit, wat echt een komisch zicht is. Ze doet dit niet alleen als ze slaapt, maar ook als ze gewoon knus bij me in de zetel ligt. Blijkbaar doen sommige katten dit als ze zich op hun gemak voelen, althans dat zeggen toch verschillende websites.
    Dus, deel de vreemde gewoontes van je huisdier...Ik ben er echt benieuwd naar, indien je foto's/filmpjes van die vreemde gewoonte(s) hebt gooi ze eveneens in dit topic zodat we allemaal mee kunnen genieten. ^-^

    Ik weet niet of jullie de link kunnen openen, maar hier is dus een filmpje waar mijn kat apporteert. --> Klik
    Ze doet het overigens niet alleen met dat kussentje, ook vaak met een dikke, groene speelgoed spin.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Ongetwijfeld kennen de mensen hier catnip wel.. onze kat wordt er stoned van :') Eerst helemaal met der egel (knuffel met kattenkruid) rollen en doen, dan gaat ze ergens liggen en reageert ze nergens meer op. Verder is ze echt mijn meisje, als ik thuis kom staat ze voor de deur. Als ze buiten is en ik de deur open hoef ik maar te roepen of ze vliegt al naar binnen. En ze gromt naar de postbode en als ze buiten katten ziet (ze durft verder niets want t tis n held op sokken :3)
    Tv kijken vind ze ook leuk



    Onze andere kat is heel verlegen maar heeft soms ook haar gekke uurtjes.
    Mijn twee konijnen zijn gewoon uberhaupt leip, en hetzelfde geld eigenlijk ook wel voor de hond (die moos heet, maar meer naar bassie luistert)

    [ bericht aangepast op 13 april 2015 - 21:26 ]


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Mijn kleine witte mormel hond schuurt over het tapijt omdat hij het lekker vind. (gecontroleerd op Beestjes/oormijt en dergelijke kriebel dingen)
    En mijn andere hond durft niet uit glanzende bakjes te eten en als het moet dan trekt hij zijn lip op en blaften gromt er tegen xD

    En mijn hamster en muis vinden het leuk om tegelijk in een ratje te rennen en daarna elkaar aanvallen om dat ze eten hebben

    [ bericht aangepast op 13 april 2015 - 22:03 ]


    ♡

    Mijn kat drinkt altijd uit de vissenkom, haha.


    Han såg ut så som drömmar känns som.

    Mijn kat: drinkt uit de waterflesjes van de konijnen en cavia's, miauwt altijd heel hard om water uit de kraan te mogen drinken maar drinkt vast niet uit zijn eigen bakje! en als dat dan wel moet stopt zij zijn poot in het water en likt dan zijn pootje af.

    Mijn hond: krabt zichzelf altijd waarna hij aan zijn poten gaan ruiken.


    Can you even find the one who dies his red heart to black?

    Mn kat heeft een gewoonte om tegen alles aan te pissen waar ik een haat voor koester.
    Schoolboeken, schooltas, baby born pop, mn pa's been...


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    Oh. En mn kat (Kees) houdt van de meest rare plekken om op te liggen.
    Of het nou de pianotoetsen zijn (niet zo leuk midden in de nacht), mijn bed (ook niet leuk want hij vind mijn kussen net zo lekker als ik), de bovenkant van de rugleuning van stoelen (lekker hoofdsteuntje).

    Ook houdt mn kat er van om op mn moeder's rolator te zitten. Helemaal verslaafd is ie er aan.
    Niet handig voor mn ma als ie er op springt en dat ding een meter verder rijdt.


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    Oh. En mn kat valt vogels op TV aan. Natuur documentaires opgepast :'D


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    super leuk topic dit jammer dat ik alleen vissen heb die worden soms ook wel gek


    .......

    Een van mijn cavia's schuurt altijd met haar kont tegen het tuitje van de drinkfles.
    We hebben overal op laten controleren, eerst dachten we dat ze het gewoon warm had, maar s winters doet ze het ook. Dus gecontroleerd op allergie en beestje, maar ze vind het waarschijnlijk gewoon lekker.


    There's nothing the matter with my face! I got character! ~ Hatchet-face

    Rewritten schreef:
    Een van mijn cavia's schuurt altijd met haar kont tegen het tuitje van de drinkfles.
    We hebben overal op laten controleren, eerst dachten we dat ze het gewoon warm had, maar s winters doet ze het ook. Dus gecontroleerd op allergie en beestje, maar ze vind het waarschijnlijk gewoon lekker.

    Aan de kant waar het beestje van moet drinken? (no_chears)


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Mijn twee vrouwtjes konijnen verkrachten elkaar dagelijks...


    ©1998

    Mijn hondje eet geen brokjes uit zijn bakje. Hij vindt niets aan de brokjes.
    Echter lust hij wel graag snoepjes. Bij het woord snoep wordt hij al helemaal enthousiast.
    Laten die 'snoepjes' nu gewoon zijn brokjes zijn.


    Tell me about it, stud.

    Mijn katten komen als je ze fluit (net zoals bij een hond), en reageren overduidelijk op hun naam. Een daarvan die eet alleen maar honden voer en koekjes.


    Not every fairy tales ends with: and they lived happily ever after - Prince Harry of Wales

    Mijn hamster gaat altijd met mijn oortjes lopen of met pennen, echt heel grappig!


    Mhm?

    Mijn hond gedraagt zich als een kat. Hij likt zichzelf schoon en hij vind het heerlijk om onder zijn hoofd te worden gekriebeld :P


    Life is hard and then we die