• Een hele dramatische titel zoals je hem in een film tegen zou kunnen komen, maar het is wel zo.

    Ik leg mijn modtaken naast me neer en zal mijn naam weer groen verven. Zoals een echte Yoda zou horen te zijn!

    All joking aside, ik ben al een lange tijd lid van het crewteam hier op Quizlet. Ik ben begonnen als bèta en doorgestroomd naar het moderatorschap. Ik heb een geweldige tijd gehad in het team en met jullie allemaal, maar het is tijd voor mij om afscheid te nemen. Ik studeer dit jaar af en Quizlet begint steeds minder vaak op mijn prioriteitenlijstje te staan. Daarnaast ben ik ontzettend druk met een heleboel dingen en heb ik tijd voor mezelf nodig. Er is een heleboel gaande in mijn privèleven en ik wil dit in alle rust afhandelen. Mijn moderatorschap kan ik hier niet goed mee samenbrengen.

    Ondanks dat het een moeilijke beslissing is geweest, heb ik na lange tijd toch de knoop doorgehakt. Het zal niet lang meer duren of mijn naam zal niet meer in het oog springen door het heldere rood.

    Of ik vertrek van Quizlet? Vrees niet! Ik ben er van overtuigd dat jullie me nog wel eens tegen zullen komen op het forum.

    [ bericht aangepast op 12 april 2015 - 18:42 ]


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Ik ben inderdaad een beetje in shock, als ik aan het team denk, ben jij er altijd een vast deel van. D: Ook al kan ik de rest niet echt onthouden, haha.


    Your make-up is terrible

    Wat jammer dat je stopt als mod-zijnde! Toch kan ik me heel goed voorstellen dat je na zo een lange tijd je aandacht op andere dingen wil vestigen. Bedankt voor alles dat je voor Quizlet hebt gedaan!


    Every villain is a hero in his own mind.

    LaMuerte schreef:
    I'm in shock!

    Wat jammer dat je gaat stoppen als mod, maar het is begrijpelijk met je drukke leven.

    Ontzettend bedankt Samantha!


    (huil) jammer


    wees jezelf dan ben je al mooi genoeg

    Square schreef:
    Aw, wat jammer! Ik vond jou altijd een erg goede en herkenbare mod. Het zal erg vreemd zijn Yoda groen te zien worden, maar het is een begrijpelijke keuze. Het leven buiten Q gaat uiteindelijk toch voor. Ik wens je daar heel veel succes mee en ik hoop dat we je inderdaad nog vaak op het forum zullen zien. ^^


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Ik ben niet geheel verbaasd, maar nog steeds zal het enorm wennen zijn om jou in het groen te zien. In mijn ogen ben jij nog steeds Sam de mama-mod. :x Maar goed, je privéleven gaat natuurlijk voor en ik ben blij dat je nog steeds een beetje rond blijft hangen als user, anders zou Quizlet al helemaal op z'n kop staan. Hopelijk gaat het binnenkort allemaal weer een beetje beter!


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Jammer! Maar indeed begrijpbaar. :3


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Awww, jullie laten allemaal wel even een traantje tevoorschijn komen.
    Ik ben inderdaad wel een beetje onderdeel geworden van het Quizlet meubilair, haha. Ik vind het wel erg leuk om jullie reacties te lezen :3
    Jullie zijn allemaal zo lief!

    [ bericht aangepast op 12 april 2015 - 21:15 ]


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Het meubilair. :'D
    Ik ga je in ieder geval missen, maar snap je keuze wel.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Avandra schreef:
    Het meubilair. :'D
    Ik ga je in ieder geval missen, maar snap je keuze wel.


    Ja! Ik ben die comfortabele stoel in het hoekje waar oma/opa gaat zitten om levenslessen en advies aan te bieden :Y)
    Of het altijd krakende tafeltje

    [ bericht aangepast op 12 april 2015 - 21:23 ]


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Yoda schreef:
    (...)

    Ja! Ik ben die comfortabele stoel in het hoekje waar oma/opa gaat zitten om levenslessen en advies aan te bieden :Y)
    Of het altijd krakende tafeltje


    Dan zal na 4 jaar je rug behoorlijk pijn doen van al die ouwe mensen die bovenop je gaan zitten :P


    quidquid excusatio prandium pro

    Het zal wel even wennen zijn maar ik snap je keuze wel. Wel fijn dat je niet helemaal vertrekt.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Debbaut schreef:
    Wow, die zag ik niet aankomen!D':
    Maar als dat het beste is, succes!


    16 - 09 - '17

    Oh. Dat wordt wennen.


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    Wat jammer :(


    Treat people with kindness

    Quatrefoil schreef:
    Wow dat had ik niet zien aankomen Sam. Bedankt voor alles en ik hoop dat je inderdaad wat meer rust krijgt nu!


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.