• Een hele dramatische titel zoals je hem in een film tegen zou kunnen komen, maar het is wel zo.

    Ik leg mijn modtaken naast me neer en zal mijn naam weer groen verven. Zoals een echte Yoda zou horen te zijn!

    All joking aside, ik ben al een lange tijd lid van het crewteam hier op Quizlet. Ik ben begonnen als bèta en doorgestroomd naar het moderatorschap. Ik heb een geweldige tijd gehad in het team en met jullie allemaal, maar het is tijd voor mij om afscheid te nemen. Ik studeer dit jaar af en Quizlet begint steeds minder vaak op mijn prioriteitenlijstje te staan. Daarnaast ben ik ontzettend druk met een heleboel dingen en heb ik tijd voor mezelf nodig. Er is een heleboel gaande in mijn privèleven en ik wil dit in alle rust afhandelen. Mijn moderatorschap kan ik hier niet goed mee samenbrengen.

    Ondanks dat het een moeilijke beslissing is geweest, heb ik na lange tijd toch de knoop doorgehakt. Het zal niet lang meer duren of mijn naam zal niet meer in het oog springen door het heldere rood.

    Of ik vertrek van Quizlet? Vrees niet! Ik ben er van overtuigd dat jullie me nog wel eens tegen zullen komen op het forum.

    [ bericht aangepast op 12 april 2015 - 18:42 ]


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Nee.
    Dit kan niet.

    Eerst Zayn, nu jij.


    Maar ik hoop zoals gezegd word, dat je nu wel meer rust krijgt (:


    wat was dit ookalweer

    Ik zag het ergens wel aankomen. =(
    Ik vind het enorm jammer en ik ga je enorm hard missen, maar ik wens je enorm veel succes met school enzo! Bedankt!


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    LaMuerte schreef:
    I'm in shock!

    Wat jammer dat je gaat stoppen als mod, maar het is begrijpelijk met je drukke leven.

    Ontzettend bedankt Samantha!

    Dit dus. Het is inderdaad echt ontzettend jammer dat je gaat stoppen, je bent tenslotte nog één van de "oudere" mods. Maar ik snap je beslissing en heb hier enorm veel begrip voor, al neemt dat uiteraard niet weg dat ik het echt spijtig vind.
    Ik wens je in ieder geval nog hééééél veel succes met je studies en hoop echt dat je geen spijt gaat krijgen van deze beslissing.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Yoda, je was een van de mods waarmee ik goed kon opschieten en waarvoor ik heel veel respect had/heb. Ik vind het echt heel jammer dat je de crew verlaat, maar goed, real life gaat voor, altijd en overal. Heel veel succes met afstuderen!

    [ bericht aangepast op 13 april 2015 - 12:30 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ah, wat jammer! Maar ontzettend veel succes gewenst met school en alles!! (:


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Square schreef:
    Aw, wat jammer! Ik vond jou altijd een erg goede en herkenbare mod. Het zal erg vreemd zijn Yoda groen te zien worden, maar het is een begrijpelijke keuze. Het leven buiten Q gaat uiteindelijk toch voor. Ik wens je daar heel veel succes mee en ik hoop dat we je inderdaad nog vaak op het forum zullen zien. ^^

    Ik zal je gaan missen als Mod, want om heel eerlijk te zijn je was één van de mods waar ik het liefste naar toe ging als ik iets wilde vragen ofzo. Ontzettend bedankt voor wat je allemaal gedaan hebt (en ook voor zo lang) En ik hoop dat alles goed gaat met je examenjaar verder en alles wat je nog wilt gaan doen (flower)


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Meh. D:


    -

    Wat jammer zeg, maar het valt natuurlijk wel te begrijpen. Op een bepaald punt hoor je voor jezelf te kiezen, zeker als je dit niet meer tot één van je prioriteiten laat vallen. Het prive - leven gaat voor, dus veel sterkte met school en privezaken. Alhoewel ik jou wel als één van de weinig goede crewleden zie, veel succes!


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Jij? Stoppen als moderator? Ik dacht dat, dat onmogelijk was! Ik denk dat ik daar echt niet aan ga wennen :'D


    † Love? I want to sleep.

    Ik ken je eigenlijk helemaal niet persoonlijk, maar jij leek toch altijd wel dé moderator van alle moderatoren. Gaat echt heel erg raar zijn om je naam niet langer in het rood te zien D:


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    Bedankt voor alles Samantha :)


    Life is hard and then we die

    Wow. Die had ik echt niet aan zien komen, maar ik begrijp dat je voor jezelf kiest. Neemt niet weg dat ik je ga missen als mod.!


    Honek aukera edozein, maitea bat pean irakur daiteke. Ez diotenez, beraz. Da, nahiz itzulitako oker.

    Hopelijk kan je op deze manier alsnog blijven genieten van Q! Heel veel succes verder :3


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Ik ken je niet persoonlijk, maar ik ken je wel als 1 van de bekendste mods op Q. en daarom zag ik het niet aan komen. Ik wens je allesinds veel succes met het afstuderen!

    [ bericht aangepast op 14 april 2015 - 13:45 ]


    Today's special moments are tomorrow's memories.

    Nix schreef:
    Ik ken je eigenlijk helemaal niet persoonlijk, maar jij leek toch altijd wel dé moderator van alle moderatoren. Gaat echt heel erg raar zijn om je naam niet langer in het rood te zien D:


    take me back to the basics and the simple life