• Ik zou graag samen met een ander persoon een verhaal starten, echter deze keer een fanfiction.
    Al heb ik wel enkele voorwaarden. Ik zoek namelijk iemand die ervaring heeft met schrijven en bereid is om tijd te steken in de story. Verdere dingen worden normaal gezien wel besproken via mail.

    En dan uiteraard mijn interesses, ik zou momenteel graag een fanfiction doen over 5 Seconds Of Summer (of All Time Low, Green Day, Asking Alexandria, A Day To Remember, Sleeping With Sirens, Bring Me The Horizon, Mayday Parade, Blink-182, Boys Like Girls, My Chemical Romance, The 1975, Nickelback, Paramore, etc.), al vind ik series zoals The 100 of Once Upon A Time, films zoals Marvel of boeken zoals The Hunger Games, Shatter Me, (alle boeken van John Green), Starters, Harry Potter, etc. ook prima!

    GEEN One Direction of dergelijke bands, zangers of zangeressen.

    [ bericht aangepast op 13 april 2015 - 16:22 ]


    Geloof niet alles wat je denkt

    Ik ben wel geïnteresseerd. Dan in Atl het meest van de bands. En in OUAT of HP ook wel. Pb me maar als je meer wilt weten (:


    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

    Baneful schreef:
    Ik ben wel geïnteresseerd. Dan in Atl het meest van de bands. En in OUAT of HP ook wel. Pb me maar als je meer wilt weten (:


    Okay.


    Geloof niet alles wat je denkt

    Ik ben wel geïnteresseerd ^^. Op een band na, ben ik van dezelfde dingen fan. Ik schrijf het liefst in de verledentijd en zowel Engels als Nederlands. Ik ben elke dag wel even Online. Ik schrijf nu aan mijn eigen verhaal ongeveer drie hoofdstukken van gemiddeld 500 per week, maar dat staat nog niet op Quizlet. Als je meer wil weten of een stukje tekst wil lezen dat door mij geschreven is hoor ik het graag^^.


    We've lived in the shadows for far too long.

    Ainigma schreef:
    Ik ben wel geïnteresseerd ^^. Op een band na, ben ik van dezelfde dingen fan. Ik schrijf het liefst in de verledentijd en zowel Engels als Nederlands. Ik ben elke dag wel even Online. Ik schrijf nu aan mijn eigen verhaal ongeveer drie hoofdstukken van gemiddeld 500 per week, maar dat staat nog niet op Quizlet. Als je meer wil weten of een stukje tekst wil lezen dat door mij geschreven is hoor ik het graag^^.


    Dan zal ik je zeker mailen :3


    Geloof niet alles wat je denkt

    Nog iemand?


    Geloof niet alles wat je denkt

    Ik wil op zich ook wel


    Ik wil vrij zijn zoals de wind

    GusWaters schreef:
    Ik wil op zich ook wel


    Over wat dan?


    Geloof niet alles wat je denkt

    5 Seconds Of Summer, The Hunger Games, (alle boeken van John Green), Starters
    zijn de mensen die ik ken/boeken die gelezen heb,...
    Dus maakt me niet zo veel uit.
    Op zich sta ik ook open voor die andere dingen zolang je maar weet dat ik daar weinig of niets over weet(:
    Als je mijn schrijfstijl wil zien raad ik je aan om even een aantal hoofdstukken te lezen van l'amour inconscient en als er nog,vragen zijn stel je ze maar

    [ bericht aangepast op 13 april 2015 - 17:39 ]


    Ik wil vrij zijn zoals de wind

    GusWaters schreef:
    5 Seconds Of Summer, The Hunger Games, (alle boeken van John Green), Starters
    zijn de mensen die ik ken/boeken die gelezen heb,...
    Dus maakt me niet zo veel uit.
    Op zich sta ik ook open voor die andere dingen zolang je maar weet dat ik daar weinig of niets over weet(:
    Als je mijn schrijfstijl wil zien raad ik je aan om even een aantal hoofdstukken te lezen van l'amour inconscient en als er nog,vragen zijn stel je ze maar


    Doe ik. Ik zal je straks mailen. (:


    Geloof niet alles wat je denkt