• Next Generation


    Een nieuw jaar op Hogwarts begint weer voor de Next Generation. Enkelen zitten dit jaar in hun eindexamen jaar en zullen afstuderen aan het eind van het jaar, of niet? De andere jaars moeten er natuurlijk ook voor zorgen dat hun cijfers voldoende blijven. Naast hun schoolwerk draait het natuurlijk om allemaal andere dingen. Quidditch, lol maken, Hogsmeade trips, vrienden, vijanden en misschien zelfs verliefdheden.


    Praattopic: I, II
    Rollentopic: I, II
    Speeltopic:

          • Rollen •
    Vijfde jaars
    - Lily Luna Potter • Gereserveerd • Hephaestus 1.14
    - Hugo Ronald Weasley • Fortis 1.16
    - Lucy Ginerva Weasley • Gereserveerd • Yakamoz 1.7
    - Louis Gabriël Weasley • Gereserveerd • Little_Liars 1.7
    - Roxanne Molly Weasley • Little_Liars 1.14
    - Stuart Fred Jordan • Gereserveerd • Cafune 1.18
    - Olivia Florence Grant • VladiFerr 1.18
    - Felix Ezio Chase • Gereserveerd • Shawn 1.20
    - Meisje • Gereserveerd • Equine

    Zesde jaars
    - Rose Nymphadora Weasley • Mamihlapinatapa 1.8
    - Scorpius Malfoy • Hephaestus 1.11
    - Albus Severus Potter • Fortis 1.6
    - Lysander Alexander Scamander • Gereserveerd • Mamihlapinatapa 1.15
    - Lorcan Conner Scamander • Psychopaths 1.13
    - Chiara Lucy Finnigan • Little_Liars 1.4
    - Rebecca Indigo Patrickson • Gereserveerd • Iraious 1.4
    - Aviana Sue Blackwood • VladiFerr 1.8
    - Marty Drake Dawson • Gereserveerd • SteveRogers 1.10
    - Solange Anna Millefeuille-Tomas • Cafune 1.15

    Zevende jaars
    - James Sirius Potter • Gereserveerd • Mamihlapinatapa 1.9
    - Dominique Isabelle Weasley • Mamihlapinatapa 1.2
    - Molly Audrey Weasley • Fortis 1.10
    - Fred Weasley • Gereserveerd • Hephaestus 1.16
    - Kaya Lancaster • Gereserveerd • Fyrgebraec 1.4
    - Bryony Alexandra Ainsworth • Psychopaths 1.4
    - Scarlett Victoria Carrow • Gereserveerd • CaptainKush 1.18
    - Robin Tigrisblack • Gereserveerd • Robind19 1.5
    - Caleb Brody Hughes • Psychopaths 1.7
    - Aeroline Cadence Salvatore • Malachai 1.8
    - Jackson Cameron Salvatore • Malachai 1.10



          • Invullijstje •
    Naam:
    Leeftijd:
    Bloedstatus:
    Afdeling:
    Innerlijk:
    Uiterlijk:
    Geschiedenis:
    Relaties:
    Extra:



          • Faceclaims •
    Francisco Lachowski • Mamihlapinatapa
    Daria Sidorchuck • Mamihlapinatapa
    Erin Heatherton • Mamihlapinatapa
    Sophie Turner • Hephaestus
    Toby Hemingway • Hephaestus
    Logan Lerman • Fortis
    Sasha Pieterse • Little_Liars
    Magdalena Zalejska • Fyrgebraec
    Sean O'Pry • Psychopaths
    Barbara Palvin • Psychopaths
    Austin Butler • Little_Liars
    Kaya Scodelario • Yakamoz
    Joey Graceffa • Robind19
    Karen Gillan • Fortis
    Candice Swanepoel • CaptianKush
    Roshon Fegan• Hephaestus
    Gregg Sulkin • Psychopaths & Mamihlapinatapa
    Jessica Parker Kennedy • Little_Liars
    Evan Peters • Fortis
    Ashe Maree • VladiFerr
    Dylan O'Brien • Solange
    Shawn Mendes • Shawn


          • Quidditch teams •
    Gryffindor
    Captain: James Sirius Potter • Gereserveerd • Mamihlapinatapa
    Chaser: James Sirius Potter • Gereserveerd • Mamihlapinatapa
    Chaser: Kaya Lancaster • Gereserveerd • Fyrgebraec
    Chaser: Fred Weasley • Gereserveerd • Hephaestus
    Beater: Dominique Isabelle Weasley • Mamihlapinatapa
    Beater: Roxanne Molly Weasley • Little_Liars
    Keeper: Albus Severus Potter • Fortis
    Seeker: Lily Luna Potter • Gereserveerd • Hephaestus

    Slytherin
    Captain: Caleb Brody Hughes • Psychopaths
    Chaser: Caleb Brody Hughes • Gereserveerd • Psychopaths
    Chaser: Lucy Weasley • Gereserveerd • Yakamoz
    Chaser: Jackson Cameron Salvatore • Gereserveerd • Malachai
    Beater: Aeroline Cadence Salvatore • Malachai
    Beater:
    Keeper: Olivia Florence Grant • VladiFerr
    Seeker: Robin Tigrisblack • Gereserveerd • Robind19

    Ravenclaw
    Captain: Scorpius Malfoy • Hephaestus
    Chaser: Aviana Sue Blackwood • VladiFerr
    Chaser: Hugo Ronald Weasley • Fortis
    Chaser: Solange Anna Millefeuille-Tomas • Cafune
    Beater: Scorpius Malfoy • Hephaestus
    Beater:
    Keeper: Bryony Alexandra Ainsworth • Psychopaths
    Seeker: Rebecca Indigo Patrickson • Gereserveerd • Iraious

    Hufflepuf
    Captain: Louis Gabriël Weasley • Gereserveerd • Little_Liars
    Chaser: Louis Gabriël Weasley • Gereserveerd • Little_Liars
    Chaser:
    Chaser:
    Beater: Lysander Scamander • Gereserveerd • Mamihlapinatapa
    Beater: Lorcan Conner Scamander • Gereserveerd • Psychopaths
    Keeper:
    Seeker: Molly Audrey Weasley • Fortis



          • Headboy, headgirl & prefects •
    Headboy:
    Headgirl:

    Gryffindor
    Prefect girl 5th year: Lily Luna Potter • Gereserveerd • Hephaestus
    Prefect girl 6th year: Rose Nymphadora Weasley • Mamihlapinatapa
    Prefect girl 7th year:

    Prefect boy 5th year:
    Prefect boy 6th year: Albus Severus Potter • Fortis
    Prefect boy 7th year:

    Slytherin
    Prefect girl 5th year: Lucy Weasley • Gereserveerd • Yakamoz
    Prefect girl 6th year:
    Prefect girl 7th year:

    Prefect boy 5th year:
    Prefect boy 6th year:
    Prefect boy 7th year: Robin Tigrisblack • Gereserveerd • Robind19

    Ravenclaw
    Prefect girl 5th year:
    Prefect girl 6th year:
    Prefect girl 7th year: Bryony Alexandra Ainsworth • Psychopaths

    Prefect boy 5th year:
    Prefect boy 6th year:
    Prefect boy 7th year:

    Hufflepuf
    Prefect girl 5th year:
    Prefect girl 6th year:
    Prefect girl 7th year:

    Prefect boy 5th year: Louis Weasley • Gereserveerd • Little_Liars
    Prefect boy 6th year: Lorcan Scamander • Gereserveerd • Psychopaths
    Prefect boy 7th year:



          • Regels •
    - Er is een minimum van 200 woorden per post, dit moet haalbaar zijn.
    - Alleen Hephaestus, Fyrgebraec of Mamihlapinatapa maken de topics aan, tenzij anders aangegeven.
    - Bestuur elkaars personages alleen met toestemming.
    - Personages zitten in het vijfde, zesde of zevende jaar.
    - Probeer niemand buiten te sluiten.
    - Houd geslacht en afdeling zo gelijk mogelijk.
    - Geen perfecte personages.
    - Reserveer eerst een personage voordat je een rol aanmaakt, dit is om vergissingen te voorkomen.

    [ bericht aangepast op 26 april 2015 - 10:56 ]


    -

    Hephaestus schreef:
    Weetjewat, doe mij Fred er ook maar bij ^^


    Okay ^^


    -

    Mamihlapinatapa schreef:
    (...)

    Okay ^^

    In Gryffindor btw (:


    “A queen will always turn pain into power.”

    En ik FC lekker James Phelps want hij wordt gewoon identical to his father, en ja ik weet dat Oliver George speelde, maar dan is hij zijn vader ten minste niet if you get what I mean (: God ik ben zo logisch


    “A queen will always turn pain into power.”

    Hephaestus schreef:
    En ik FC lekker James Phelps want hij wordt gewoon identical to his father, en ja ik weet dat Oliver George speelde, maar dan is hij zijn vader ten minste niet if you get what I mean (: God ik ben zo logisch


    Gosh, als Georgie hem dan iedere dag in de vakantie ziet moet hij dan gewoon bijna huilen omdat Fred || gewoon Fred | is...


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Robind19 schreef:
    Naam: Robin Tigrisblack
    Leeftijd:17 jaar. Geboren op 19 juli.
    Bloedstatus: volbloed.
    Afdeling: zwadderich.
    Innerlijk:
    ‘Ik kan gek en aardig doen.Maar als ik je niet mag. Heb je een probleem.’ Een zin waar Robin dol op is. Omdat het hem perfect uitdrukt. Als Robin zich in 5 woorden moest omschrijven zou het zijn: aardig, rechtvaardig, vals, sluw en slim. Hij is aardig als je aardig tegen hem doet, en je het verdient. Maar hij is rechtvaardig. Zelfs als zijn eigen afdeling erdoor punten aftrek zou moeten krijgen. Hij kan vals zijn. Meestal als hij of zwerkbal speelt, of iemand voor zich heeft die hij niet mag. Hij kan soms smerige trucjes uithalen met zwerkbal. Daarom zegt hij sluw. En slim. Natuurlijk niet superslim maar ook niet dom. Hij heeft een paar min punten. Hij is bijvoorbeeld snel geïrriteerd. En als hij iemand leuk vind stottert die snel en veel bij die persoon. Soms is hij ook beetje naïef. En kan daardoor soms niet zien dat het een smoesje is. HEEL soms is hij arrogant en neerbuigend. Maar als die zo doet. Doet die dat om de zelfde redenen als dat hij vals doet. Dan verdien je het volgens hem.
    Uiterlijk: (Joey graceffa)





    Robin is vrij lang. Om precies te zijn 1meter en 93 centimeter. Veder is zijn lichaam niet dik, maar vrij dun. Hij is licht gespierd. Het meest in de armen. Zijn huidskleur kan soms vrij licht overkomen. Robin heeft bruin haar, Dat omhoog staat door gel. Wanneer hij geen gel draagt heeft die een pet op. en heel soms heeft hij zijn haar los hangen. En dan hangt de helft in zijn gezicht. Hij heeft dunne wenkbrauwen. Die ver naar links lopen bij zijn ogen. Zijn ogen zijn licht blauw.
    Zijn kleding is buiten school uniform om vrij simpel. Een shirt of hemd. Met spijkerbroek en gympen. Wanneer hij geen gel in heeft een pet of muts. Hij draagt soms ook een ketting waar de eerste snaai aan hangt die hij ooit heeft gevangen.


    Geschiedenis: de geschiedenis van Robin is niet slecht. Heeft alleen 1 min punt. Zijn ouders waren gescheiden na zijn geboorte. Hier heeft hij niet onder geleden. Robin woonde bij zijn vader. die ging hertrouwen toen hij 1 jaar was. Met een andere volbloed. Robin heeft haar altijd als een moeder gezien. Toen hij 11 jaar was kreeg die te horen over zweinstein. En dat hij er heen mocht. Later toen die 14 was speelde hij voor het eerst zwerkbal. Omdat in zijn dorp dat nooit kon. Want dan zagen dreuzels heb. Op die leeftijd ving die voor het eerst een snaai. En van dat moment wou hij seeker worden bij zwadderich. Op zijn 15de probeerde hij in het team te komen. Wat hem de eerste keer niet lukte. Er was een jongen van 17 bijna 18 die het toen werd. Hij werd dat jaar wel prefect. Op zijn 16de probeerde hij het weer. De vorige seeker was van school. En hij werd de nieuwe. Nu zijn we bij zijn 17de. zijn laatste jaar op zweinstein. Is hij weer de seeker. En laatste jaar prefect.
    Extra: Robin is een seeker en een prefect.



    ik hoop dat hij zo goed is. en anders schrijf in me uit.sorry. maar heb niet meer de inspiratie om innerlijk en geschiedenis groter te maken. en iemands uiterlijk omschrijven heb ik gewoon moeite mee.

    AEROLINE CADENCE SALVATORE



    'You win some, you lose some. Except for me, I always win.''

          Naam •
    Aeroline –– beter, harder, sneller en sterker worden
    Cadence –– Beat, ritme

          Bijnaam •
    Aeroline is volgens haar een nogal moeilijke naam, dus noemen de meeste mensen haar bij haar tweede naam, Cade. Alhoewel ze niet bepaald een probleem heeft met Aeroline.

          Leeftijd •
    Achttien, het meisje heeft de gemiddelde leeftijd van haar jaar. Cade is geboren op een ijzige winterdag, mid-winter –– 20 december.

          Bloedstatus •
    Volbloed. Haar hele familie bestaat uit vrij machtige tovenaars en heksen, maar het kan haar zelf niet bepaald veel schelen. Daarbij wilt ze niet afhankelijk zijn van haar familie en gewoon haar eigen ding doen.

          Afdeling •
    Slytherin. Zelf had ze dit al verwacht sinds zo'n tachtig procent van haar familie in Slytherin zat, dus het zou eerder een verrassing zijn als ze terechtkwam in Gryffindor or Ravenclaw. Maar het had haar niet echt veel uitgemaakt.


    ''I do not have a heart for those who show mercy.''








    'I'm talking too much, aren't I? ''

          Innerlijk •
    Als je Cade tegenkomt, zal ze je meestal wel gelijk aanspreken. Ze is iemand die graag gesprekken aangaat met vreemden en is dus daarbij ook totaal niet 'socially awkward' als het op zulke momenten aankomt. Cade probeert op het eerst aardig en mild te zijn, maar als je haar eenmaal kent kan ze nogal afkatten – maar zonder enige bedoelingen natuurlijk, meestal sarcastisch. Als je eenmaal een gesprek met haar hebt, kan ze meestal doorpraten over de meest zinloze dingen op aarde – dingen waar je op dagelijkse basis niet aan toe komt.
    Ze kan er niet tegen als mensen haar voorliegen, maar dan echt absoluut niet. Cade luistert vaak mee als het niet haar bedoeling is en krijgt op die manier vaak dingen mee die ze niet hoort te weten. Als mensen daarover haar een leugen vertellen, kan ze een hele tirade houden over leugens en hoe ze er wel niet tegen kan. Cade vindt dan wel dat een leugen om bestwil wel te accepteren is, want ze zelf ook niet een rein persoon zonder leugens in haar leven.
    Zo kan Cade erg veel sarcastische opmerkingen naar je hoofd gooien en is ze niet erg iemand met veel humor. Haar grappen zijn wat je kunt noemen, nogal slap en flauw. Als ze een grap probeert te vertellen, ligt de klemtoon ergens anders en is de humor van de grap ervan af. Ze kan er dan wel om lachen en ze kan ook wel om andermans grappen lachen, maar echt in een deuk liggen heeft ze haast nooit.
    Cade is een ongelofelijke perfectionist, volgens haar moet alles tot in de kleinste details tiptop zijn en er mag niets fout gaan.
          Maar er bestaat natuurlijk ook een andere kant van Cade, die vanzelfsprekend minder leuk is dan haar milde kant. De kant die wel iedereen accepteert en mag, maar zo zitten de meeste mensen niet in elkaar. Zo kan Cade een totale bitch zijn zonder emoties. Cade kan een harde opmerking naar je hoofd toe gooien zonder emotie en kan op zulke momenten gewoon uitbarsten in woedeaanvallen, zonder enige bedoelingen. Ze kan veel tussen haar twee kanten schommelen door haar stemmingswisselingen – het ligt absoluut of ze in een goede bui is of in een slechte bui. Als ze op zulke momenten nog slechter in haar fel zit, kan ze zonder rede ruzie met mensen gaan zoeken, gewoon voor de thrill. Irritant kan ze dan ook zijn, want als je haar langer kent dan een dag, weet je dat de uitbarstingen niet erg lang duren. De uitbarstingen duren meestal een uurtje of twee, meestal niet langer dan dat. Cade uit haar mening duidelijk en daar mag niemand, maar dan ook niemand iets tegen zeggen of hebben. Ze vindt het fijn als ze de macht voelt, de macht die door haar aderen stromen. Ze is zelfverzekerd en dat merk je als je haar voor het eerst ziet. Ze loopt met een rechte rug, een lichte grijns rond haar lippen en altijd verzorgd. Ze is genadeloos als het erop aan komt bij gevechten, maar ook bij de kleinste discussies doet ze er alles aan om te winnen. Zo zie je dat haar naam haar karakter doet, ze wilt altijd beter, sterker, sneller en harder worden. Cade zal vanzelfsprekend deze kant meer laten zien dan haar milde kant.
          Cade is een gladde prater als het bij mannen aankomt, alhoewel ze niet bepaald van de one night stands is. Terwijl ze aan de andere kant ook niet iemand is voor een lange relatie, ze wilt liever vrij zijn en met iedereen flirten.








    'I'm not arrogant, I just know my limits.''

          Uiterlijk •
    Cade heeft de looks en dat weet ze dondersgoed. Met haar donkerbruine lokken, die in het licht net iets roder lijken dan ze eigenlijk zijn, haar helderblauwe kijkers en haar figuur is ze een eyecatcher. Haar haren komen tot midden haar rug en die laat ze dan ook acht van de tien keer los in plaats van een staart. Ze verzorgt daarbij haar lokken met liefde, ze zijn heilig voor haar. Als je maar iets doet met haar haar, dan kan ze echt door het rooie gaan. Omdat haar haar nogal gevoelig is, moet ze het vaker knippen dan gewoonlijk en het ook beter verzorgen. Als ze het niet goed verzorgt, kunnen ze makkelijk dood gaan en dat is haar ergste angst.
          Ze heeft een lengte van ongeveer 1.64, waarmee ze best blij is. Zo is niet de langste van de meisjes, maar absoluut ook niet de kleinste. In vergelijking met haar tweelingbroer is ze best klein, maar dat kan haar weinig iets schelen. Jackson en Cade lijken niet veel op elkaar, behalve hun blauwe ogen, waardoor de meeste mensen niet denken dat ze eigenlijk een tweeling zijn, of gewoon broer en zus. Haar vrouwelijke rondingen zijn duidelijk aanwezig, iets waar ze trots op is.
          Cade heeft zachtroze lippen en parelwitte tanden. Zo loopt ze door de gangen met een lichte grijns, waardoor haar tanden net iets aanwezig zijn. Haar gezicht en lichaam zijn goed verzorgd, alhoewel ze achter haar nek een paar littekens heeft door een paar incidenten, dat is ook waarom ze haar haar meestal los heeft in plaats van een knot.

          Geschiedenis •
                Steven Louis Salvatore • 50 –– Vader
                Olivia Cecelia Salvatore-Brown • 46 –– Moeder
                Jackson Cameron Salvatore • 18 –– Tweelingbroer

          Jackson en Cade zijn allebei streng opgevoed door hun ouders. Olivia en Steven Salvatore wilden beiden dat hun kinderen perfect worden, maar dat kon natuurlijk nooit. Zo waren ze beiden nogal afgesloten van de buitenwereld en hadden nooit een klein beetje vrijheid. Olivia en Steven wilden dat ze net als hun hele familie, machtige tovenaars worden. De twee kinderen begrepen hier haast niks van en leefden voor een tijdje onder de druk van hun ouders. Uiteindelijk vonden ze hun vrijheid op twaalfjarige leeftijd toen ze een brief van Hogwarts ontvingen.

          Relaties •
    Caleb Brody Hughes –– ex en goede vrienden

    Wie wilt?

          Extra •
    Cade's toverstaf heeft een lengte van 25 centimeter, gemaakt van espenhout en de kern heeft een Terzielerhaar.
          Haar patronus is een vos – slim, sluw en snel.


    Cade is klaar c: Zeg maar als iets niet goed is.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Robind19 schreef:
    (...)


    ik hoop dat hij zo goed is. en anders schrijf in me uit.sorry. maar heb niet meer de inspiratie om innerlijk en geschiedenis groter te maken. en iemands uiterlijk omschrijven heb ik gewoon moeite mee.

    Het spijt me, maar zo is hij toch echt nog steeds niet voldoende. De rol is niet alleen kort en geschreven met slecht ABN, het innerlijk is ook gewoon niet logisch. Hoe kan iemand nou aardig en rechtvaardig zijn, maar tegelijkertijd sluw en vals? Die eigenschappen gaan niet samen. Je boekt wel vooruitgang, dat zeker wel. Ik vind het jammer dat je niet gewoon door zet en laat zien dat je wel degelijk een goede rol kan schrijven maar in de plaats daarvan je simpelweg uitschrijft.


    “A queen will always turn pain into power.”

    Hephaestus schreef:
    (...)
    Het spijt me, maar zo is hij toch echt nog steeds niet voldoende. De rol is niet alleen kort en geschreven met slecht ABN, het innerlijk is ook gewoon niet logisch. Hoe kan iemand nou aardig en rechtvaardig zijn, maar tegelijkertijd sluw en vals? Die eigenschappen gaan niet samen. Je boekt wel vooruitgang, dat zeker wel. Ik vind het jammer dat je niet gewoon door zet en laat zien dat je wel degelijk een goede rol kan schrijven maar in de plaats daarvan je simpelweg uitschrijft.


    ABN is gewoon moeilijk en ik maak daar idd veel fouten in. Maar het heeft geen nut als ik 2 uur bij elkaar al zit te zwoegen voor een Caracter zonder resultaat. Soms moet je doorgaan en soms moet je stoppen. En voor mij Is het nu stoppen. Dus dag.

    Robind19 schreef:
    (...)

    ABN is gewoon moeilijk en ik maak daar idd veel fouten in. Maar het heeft geen nut als ik 2 uur bij elkaar al zit te zwoegen voor een Caracter zonder resultaat. Soms moet je doorgaan en soms moet je stoppen. En voor mij Is het nu stoppen. Dus dag.


    ABN is makkelijk, je leert het op school. Je zou eventueel bij de andere rollen kunnen kijken als voorbeeld? Want als jij je door dit uitschrijft is het niet zo leuk en je kunt altijd hulp vragen voor je personage.

    -Ik ben niet de TS, but whatever-


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Ik wil nog evt. Lorcan Scamander nemen, ik denk er nog even over na maar reserveer m maar ff voor me haha


    I just caught the wave in your eyes

    Robind19 schreef:
    (...)

    ABN is gewoon moeilijk en ik maak daar idd veel fouten in. Maar het heeft geen nut als ik 2 uur bij elkaar al zit te zwoegen voor een Caracter zonder resultaat. Soms moet je doorgaan en soms moet je stoppen. En voor mij Is het nu stoppen. Dus dag.


    Je kan altijd hulp vragen aan anderen. Ik heb zelf dyslexie dus vind het af en toe ook moeilijk om goed ABN te schrijven, maar als mensen me helpen en op fouten wijzen dan leer ik daar alleen maar van. Kijk bijvoorbeeld even naar de rollen die al af zijn en neem daar een voorbeeld aan ^^


    -

    Mamihlapinatapa schreef:
    (...)

    Je kan altijd hulp vragen aan anderen. Ik heb zelf dyslexie dus vind het af en toe ook moeilijk om goed ABN te schrijven, maar als mensen me helpen en op fouten wijzen dan leer ik daar alleen maar van. Kijk bijvoorbeeld even naar de rollen die al af zijn en neem daar een voorbeeld aan ^^

    je hebt gelijk. en ik zou het leuk vinden als er iemand zou willen helpen met abn.

    Robind19 schreef:
    (...)
    je hebt gelijk. en ik zou het leuk vinden als er iemand zou willen helpen met abn.


    Ik ben daar denk ik niet helemaal het geschikte persoon voor maar er zijn vast genoeg mensen die je wel willen helpen ^^


    -

    Fred wil trouwens ook nog Chaser zijn, en Lily prefect.


    “A queen will always turn pain into power.”

    Naam: Robin Tigrisblack

    Leeftijd: Hij is 17 jaar en geboren op 19 juli.

    Bloedstatus: Volbloed [...je kan her nog wat vertellen over hoe hij hier tegen over staat.]

    Afdeling: Zwadderich. [...hier kan je ook nog wat vertellen waarom de sorteerhoed hem hier heeft geplaatst]

    Innerlijk:
    ‘Ik kan gek en aardig doen. Maar als ik je niet mag. Heb je een probleem,’ een zin waar Robin dol op is; omdat deze hem perfect uitdrukt. Als Robin zich in vijf woorden moest omschrijven zouden deze aardig, rechtvaardig, vals, sluw en slim zijn. Hij is aardig als je aardig tegen hem doet, en je volgens hem zijn vriendelijkheid verdient. Ook is hij rechtvaardig, zelfs als zijn eigen afdeling erdoor punten aftrek zou moeten krijgen [...vertel iets meer misschien?]. Hij kan vals zijn: meestal als hij Zwerkbal speelt, of iemand voor zich heeft staan die hij niet mag. Hij kan namelijk soms smerige trucjes uithalen met Zwerkbal [...wat voor een trucjes?]. Daarom zegt hij sluw [...paar redenen?]. Hij beschouwt zichzelf dus ook slim. Natuurlijk niet superslim maar ook niet oliedom.
    Hij heeft een paar min punten [...vals lijkt me ook een minpunt]. Hij is bijvoorbeeld snel geïrriteerd [..hoezo?]. Als hij iemand leuk vind stottert hij ook, wat hij normaliter niet doet en dan vooral in de buurt van de desbetreffende persoon. Soms is hij ook beetje naïef, daardoor kan hij soms niet zien dat iemand liegt of een smoesje vertelt. Heel soms is hij arrogant en neerbuigend en als hij zo doet - doet hij dat om dezelfde redenen als dat hij vals doet. Namelijk dat je het dan verdient volgens hem

    Uiterlijk: (FC: Joey Graceffa)
    Robin is vrij lang. Om precies te zijn 1 meter en 93 centimeter. Veder is zijn lichaam niet dik, maar vrij dun. Hij is licht gespierd en dan vooral in zijn armen. Zijn huidskleur kan soms vrij licht overkomen [...wanneer dan niet?]. Robin heeft bruin haar, dat omhoog staat door gel. Wanneer hij geen gel draagt, heeft hij een pet op en heel soms heeft hij zijn haar los hangen. Dan hangt een deel ervan in zijn gezicht. Hij heeft vrij dunne wenkbrauwen, die ver naar buiten [?] lopen bij zijn ogen. Zijn ogen zijn licht blauw gekleurd.
    Zijn kleding is buiten zijn school uniform om vrij simpel. Meestal draagt hij een shirt of hemd, met een spijkerbroek en gympen. Op zijn hoofd draagt hij soms een muts of pet als hij geen zin om zijn haar in model te brengen. Hij draagt soms ook een ketting waar de eerste snaai aan hangt die hij ooit heeft gevangen. [...ik weet niet of dit mogelijk is maar okay (:]


    Geschiedenis: de geschiedenis van Robin is niet slecht. Deze heeft slechts een slechte kant. Zijn ouders zijn namelijk gescheiden vlak na zijn geboorten. Hier heeft hij echter niet onder geleden. Robin woonde bij zijn vader. die ging hertrouwen toen hij een jaar was. Zijn vader trouwde met een andere volbloed heks. Robin heeft haar altijd als zijn echte moeder gezien. Toen hij 11 jaar oud was kreeg hij te horen over Zweinstein en dat hij er heen mocht gaan. Later toen hij 14 was speelde hij voor het eerst Zwerkbal. In zijn dorp waar hij vandaan kwam was dit namelijk niet mogelijk, want de kans dat dreuzels hen dan zouden spotten was te groot. Op zijn leeftijd van 14 jaren oud ving hij voor het eerst de snaai en wilde hij stekker worden van Zwadderich [...was hij dat dan niet al, omdat hij de snaai ving?]. Op zijn 15e probeerde hij in het team te komen. Wat hem de eerste keer niet lukte. Er was een jongen van 17 bijna 18 die het toen werd. Hij werd dat jaar wel prefect. Op zijn 16ee probeerde hij het weer. De vorige seeker was van school. En hij werd de nieuwe. Nu zijn we bij zijn 17de. zijn laatste jaar op zweinstein. Is hij weer de seeker. [...ik weet niet of dit stukje kan kloppen of niet, dus daarom rood (:] En laatste jaar prefect.
    Extra: Robin is een seeker en prefect van Zwadderich.




    I just caught the wave in your eyes