• Next Generation


    Een nieuw jaar op Hogwarts begint weer voor de Next Generation. Enkelen zitten dit jaar in hun eindexamen jaar en zullen afstuderen aan het eind van het jaar, of niet? De andere jaars moeten er natuurlijk ook voor zorgen dat hun cijfers voldoende blijven. Naast hun schoolwerk draait het natuurlijk om allemaal andere dingen. Quidditch, lol maken, Hogsmeade trips, vrienden, vijanden en misschien zelfs verliefdheden.


    Praattopic: I, II
    Rollentopic: I, II
    Speeltopic:

          • Rollen •
    Vijfde jaars
    - Lily Luna Potter • Gereserveerd • Hephaestus 1.14
    - Hugo Ronald Weasley • Fortis 1.16
    - Lucy Ginerva Weasley • Gereserveerd • Yakamoz 1.7
    - Louis Gabriël Weasley • Gereserveerd • Little_Liars 1.7
    - Roxanne Molly Weasley • Little_Liars 1.14
    - Stuart Fred Jordan • Gereserveerd • Cafune 1.18
    - Olivia Florence Grant • VladiFerr 1.18
    - Felix Ezio Chase • Gereserveerd • Shawn 1.20
    - Meisje • Gereserveerd • Equine

    Zesde jaars
    - Rose Nymphadora Weasley • Mamihlapinatapa 1.8
    - Scorpius Malfoy • Hephaestus 1.11
    - Albus Severus Potter • Fortis 1.6
    - Lysander Alexander Scamander • Gereserveerd • Mamihlapinatapa 1.15
    - Lorcan Conner Scamander • Psychopaths 1.13
    - Chiara Lucy Finnigan • Little_Liars 1.4
    - Rebecca Indigo Patrickson • Gereserveerd • Iraious 1.4
    - Aviana Sue Blackwood • VladiFerr 1.8
    - Marty Drake Dawson • Gereserveerd • SteveRogers 1.10
    - Solange Anna Millefeuille-Tomas • Cafune 1.15

    Zevende jaars
    - James Sirius Potter • Gereserveerd • Mamihlapinatapa 1.9
    - Dominique Isabelle Weasley • Mamihlapinatapa 1.2
    - Molly Audrey Weasley • Fortis 1.10
    - Fred Weasley • Gereserveerd • Hephaestus 1.16
    - Kaya Lancaster • Gereserveerd • Fyrgebraec 1.4
    - Bryony Alexandra Ainsworth • Psychopaths 1.4
    - Scarlett Victoria Carrow • Gereserveerd • CaptainKush 1.18
    - Robin Tigrisblack • Gereserveerd • Robind19 1.5
    - Caleb Brody Hughes • Psychopaths 1.7
    - Aeroline Cadence Salvatore • Malachai 1.8
    - Jackson Cameron Salvatore • Malachai 1.10



          • Invullijstje •
    Naam:
    Leeftijd:
    Bloedstatus:
    Afdeling:
    Innerlijk:
    Uiterlijk:
    Geschiedenis:
    Relaties:
    Extra:



          • Faceclaims •
    Francisco Lachowski • Mamihlapinatapa
    Daria Sidorchuck • Mamihlapinatapa
    Erin Heatherton • Mamihlapinatapa
    Sophie Turner • Hephaestus
    Toby Hemingway • Hephaestus
    Logan Lerman • Fortis
    Sasha Pieterse • Little_Liars
    Magdalena Zalejska • Fyrgebraec
    Sean O'Pry • Psychopaths
    Barbara Palvin • Psychopaths
    Austin Butler • Little_Liars
    Kaya Scodelario • Yakamoz
    Joey Graceffa • Robind19
    Karen Gillan • Fortis
    Candice Swanepoel • CaptianKush
    Roshon Fegan• Hephaestus
    Gregg Sulkin • Psychopaths & Mamihlapinatapa
    Jessica Parker Kennedy • Little_Liars
    Evan Peters • Fortis
    Ashe Maree • VladiFerr
    Dylan O'Brien • Solange
    Shawn Mendes • Shawn


          • Quidditch teams •
    Gryffindor
    Captain: James Sirius Potter • Gereserveerd • Mamihlapinatapa
    Chaser: James Sirius Potter • Gereserveerd • Mamihlapinatapa
    Chaser: Kaya Lancaster • Gereserveerd • Fyrgebraec
    Chaser: Fred Weasley • Gereserveerd • Hephaestus
    Beater: Dominique Isabelle Weasley • Mamihlapinatapa
    Beater: Roxanne Molly Weasley • Little_Liars
    Keeper: Albus Severus Potter • Fortis
    Seeker: Lily Luna Potter • Gereserveerd • Hephaestus

    Slytherin
    Captain: Caleb Brody Hughes • Psychopaths
    Chaser: Caleb Brody Hughes • Gereserveerd • Psychopaths
    Chaser: Lucy Weasley • Gereserveerd • Yakamoz
    Chaser: Jackson Cameron Salvatore • Gereserveerd • Malachai
    Beater: Aeroline Cadence Salvatore • Malachai
    Beater:
    Keeper: Olivia Florence Grant • VladiFerr
    Seeker: Robin Tigrisblack • Gereserveerd • Robind19

    Ravenclaw
    Captain: Scorpius Malfoy • Hephaestus
    Chaser: Aviana Sue Blackwood • VladiFerr
    Chaser: Hugo Ronald Weasley • Fortis
    Chaser: Solange Anna Millefeuille-Tomas • Cafune
    Beater: Scorpius Malfoy • Hephaestus
    Beater:
    Keeper: Bryony Alexandra Ainsworth • Psychopaths
    Seeker: Rebecca Indigo Patrickson • Gereserveerd • Iraious

    Hufflepuf
    Captain: Louis Gabriël Weasley • Gereserveerd • Little_Liars
    Chaser: Louis Gabriël Weasley • Gereserveerd • Little_Liars
    Chaser:
    Chaser:
    Beater: Lysander Scamander • Gereserveerd • Mamihlapinatapa
    Beater: Lorcan Conner Scamander • Gereserveerd • Psychopaths
    Keeper:
    Seeker: Molly Audrey Weasley • Fortis



          • Headboy, headgirl & prefects •
    Headboy:
    Headgirl:

    Gryffindor
    Prefect girl 5th year: Lily Luna Potter • Gereserveerd • Hephaestus
    Prefect girl 6th year: Rose Nymphadora Weasley • Mamihlapinatapa
    Prefect girl 7th year:

    Prefect boy 5th year:
    Prefect boy 6th year: Albus Severus Potter • Fortis
    Prefect boy 7th year:

    Slytherin
    Prefect girl 5th year: Lucy Weasley • Gereserveerd • Yakamoz
    Prefect girl 6th year:
    Prefect girl 7th year:

    Prefect boy 5th year:
    Prefect boy 6th year:
    Prefect boy 7th year: Robin Tigrisblack • Gereserveerd • Robind19

    Ravenclaw
    Prefect girl 5th year:
    Prefect girl 6th year:
    Prefect girl 7th year: Bryony Alexandra Ainsworth • Psychopaths

    Prefect boy 5th year:
    Prefect boy 6th year:
    Prefect boy 7th year:

    Hufflepuf
    Prefect girl 5th year:
    Prefect girl 6th year:
    Prefect girl 7th year:

    Prefect boy 5th year: Louis Weasley • Gereserveerd • Little_Liars
    Prefect boy 6th year: Lorcan Scamander • Gereserveerd • Psychopaths
    Prefect boy 7th year:



          • Regels •
    - Er is een minimum van 200 woorden per post, dit moet haalbaar zijn.
    - Alleen Hephaestus, Fyrgebraec of Mamihlapinatapa maken de topics aan, tenzij anders aangegeven.
    - Bestuur elkaars personages alleen met toestemming.
    - Personages zitten in het vijfde, zesde of zevende jaar.
    - Probeer niemand buiten te sluiten.
    - Houd geslacht en afdeling zo gelijk mogelijk.
    - Geen perfecte personages.
    - Reserveer eerst een personage voordat je een rol aanmaakt, dit is om vergissingen te voorkomen.

    [ bericht aangepast op 26 april 2015 - 10:56 ]


    -

    Saith schreef:
    (...)

    Natuurlijk! Ik zal je erbij zetten ^^


    Ehm, je hebt Albus bij Beater gezet in plaats van Keeper x')


    ''Cause I've got a jet black heart and there's a hurricane underneath it.''

    Fortis schreef:
    (...)

    Ehm, je hebt Albus bij Beater gezet in plaats van Keeper x')
    \

    Oh, haha sorry. Ik had het even snel op mijn mobiel gedaan. Ik zal het aanpassen ^^


    -

    Gewoon een vraagje, waar is Teddy? Want hij hoort toch ook bij de Next Generation of ben ik nou stom? :')


    ''Cause I've got a jet black heart and there's a hurricane underneath it.''

    Fortis schreef:
    Gewoon een vraagje, waar is Teddy? Want hij hoort toch ook bij de Next Generation of ben ik nou stom? :')


    Dat klopt, maar Teddy is in 1998 geboren en dit speelt zich in 2022 af. Wat betekend dat Teddy al van school af is ^^


    -

    Saith schreef:
    (...)

    Dat klopt, maar Teddy is in 1998 geboren en dit speelt zich in 2022 af. Wat betekend dat Teddy al van school af is ^^


    Oh ja, daar had ik nog niet aan gedacht. Handig :'D


    ''Cause I've got a jet black heart and there's a hurricane underneath it.''

    Maar geld dat dan ook voor Victoire? Want die zie ik er ook niet bij staan.


    ''Cause I've got a jet black heart and there's a hurricane underneath it.''

    Fortis schreef:
    Maar geld dat dan ook voor Victoire? Want die zie ik er ook niet bij staan.


    Victoire is in 2000 geboren, dus het geldt ook voor haar c:


    -

    DOMINIQUE ISABELLE WEASLEY

    "If you play with fire you get burnt."


    "I am not just a younger version of Victoire."

    "Be nice or go away."

    "If anyone tries to hurt anyone I care about,
    I'll make their death look like an accident."

    "My life is like a romantic comedy, except there's
    no romance and it's me laughing at my own jokes."


          • Naam •
    Dominique Isabelle Weasley.

    Dominique • Behoort aan god • Frans
    Isabelle • Gewijd aan god • Frans


    Dominique's naam is van Franse afkomst. Net zoals haar moeder. Ze heeft haar tweede naam van de oma van haar moeder gekregen, die ook Isabelle heette. Haar achternaam komt van haar vaders kant en is in de tovernaarswereld ook zeer bekend. Dominique wordt ook wel Dom genoemd, omdat dat nou eenmaal makkelijker is. Eerst was ze het er niet mee eens dat ze zo genoemd werd maar uiteindelijk heeft ze zich er maar bij neergelegd.

          • Leeftijd •
    Dominique is zeventien jaar oud en verjaart op de zevenentwintigste van april. Ze heeft daarmee een redelijk gemiddelde leeftijd voor iemand uit het zevende jaar. Dominique's verjaardag en die van haar zus Victoire liggen dicht bij elkaar, iets wat Dominique vroeger altijd heel leuk vond omdat het dan extra lang feest bleef.

          • Bloedstatus •
    Dominique's bloedstatus is redelijk ingewikkeld. Ze heeft Veela en weerwolf bloed door haar aderen stromen. Daarnaast is ze Pure Blood omdat haar beide ouders allebei ook Pure Blood waren. Het weerwolf gedeelte komt van haar vaders kant die tijdens de Second Wizarding War is aangevallen door de weerwolf Fernir Greyback. Het Veela bloed komt van haar moeder, die een kwart Veela is, wat Dominique een achtste Veela maakt.

          • Afdeling •
    Gryffindor. Dit is ook zeker een afdeling die goed bij Dominique past. Ze is ook zeer trots op haar afdeling en doet graag haar best om haar afdeling de House Cup te laten winnen, hoewel ze er meestal meer punten af laat trekken dan dat ze er bij verdient.

          • Innerlijk •
    Wanneer je Dominique voor de eerste keer ontmoet merk je gelijk dat ze een erg aanwezige persoonlijkheid heeft. Ze is erg opvallend en is een meisje wat vaak de aandacht heeft. Ze heeft ook graag veel mensen om zich heen waar ze mee kan kletsen en leuke dingen doen. Dominique heeft een hekel aan het feit dat ze altijd vergeleken wordt met haar vier jaar oudere zus Victoire. Dominique is juist heel erg anders. Ze haalt minder goede cijfers op school, vindt andere dingen leuk en is heel anders ingesteld. Ze kan soms redelijk rebels zijn. Ze heeft een lak aan de regels en haar moto is dan ook: 'de regels zijn er om overtreden te worden'. Daardoor werkt ze zichzelf best wel vaak in de nesten en is Gryffindor een heleboel House points aan haar kwijtgeraakt. Verder is Dominique een heel creatief persoon, als je haar een doek en wat verf geeft zet ze de mooiste dingen neer. Maar ook in het echte leven is ze creatief. Ze heeft een andere kijk op dingen en weet dagelijkse problemen vaak op een creatieve manier op te lossen. Als er een ding is waar Dominique niet tegen kan dan zijn dat leugenaars. Ze zal zelf daarom ook altijd eerlijk zijn en eerlijk haar mening uitspreken, wat voor mening dat dan ook is. Dominique is niet voor niets een Gryffindor en bezit dan ook de eigenschap die in haar House het meest gewaardeerd wordt: moed. Ze is een meisje wat nergens voor terug deinst en kan daarom ook soms haarzelf en anderen in gevaar brengen. Dominique is eigenzinnig te noemen. Ze doet graag wat ze zelf wil en trekt zich daarbij weinig aan van anderen. Dominique is een sportief meisje. Ze houdt ervan te bewegen en speelt graag Quidditch en is daar ook aardig goed in. Ze is dus ook een actief meisje wat vrijwel altijd in beweging is en nooit stil kan zitten. Dominique kan er niet tegen als ze niet om handen heeft en zal er dus altijd voor zorgen dat ze het druk heeft. Als er iemand een doorzetter is dan is het Dominique wel. Het meisje is erg gedreven en opgeven staat niet in haar woordenboek. Hoewel Dominique op school niet erg gedreven is om haar best te doen ligt die situatie heel anders bij muziek. Ze kan aardig wat instrumenten bespelen en haalt daar ook heel veel plezier uit. Ook heeft ze een gouden stem waardoor ze in de combinatie met haar gitaar of keyboard prachtige liedjes kan zingen.

          • Uiterlijk •
    Dominique is qua uiterlijk een aantrekkelijk meisje, wat deels ook door haar Veela bloed komt. Ze heeft lang blond haar wat meestal over haar schouders hangt. Ze heeft een mooi symmetrisch gezicht en grote groenbruine kijkers die omlijst zijn door een volle laag natuurlijk zwarte wimpers. Ook heeft Dominique een mooi lichaam. Ze heeft de juiste verhoudingen en is slank gebouwd met op de juiste plekken rondingen.

          • Geschiedenis •
    Dominique heeft een prettige jeugd gehad. Ze is opgegroeid in Frankrijk samen met haar zus en broertje, Victoire en Louis. Toen Dominique zes jaar oud was verhuisde het gezin naar Engeland. De reden daarvoor was dat Victoire elf geworden was en op Hogwarts naar school wilde. In Engeland heeft ze haar vaders kant van de familie leren kennen en daar is ze gelijk heel close mee geworden. Toen Dominique zelf elf jaar oud was geworden ging ze naar Hogwarts waar ze in Gryffindor ingedeeld werd. Dominique heeft altijd al uitgekeken naar het moment waarop ze naar de school kon en de eerste keer maakte het nog leuker omdat ze samen met haar zus was, die inmiddels al in haar zesde jaar zat.

          • Relaties •
          Kaya Lancaster • Beste vriendin. Het eerste moment dat Kaya en Dominique elkaar zagen klikte het al tussen de twee en over de jaren heen is die band alleen maar sterker geworden. Dominique vertrouwt Kaya alles toe en zal altijd voor haar klaar staan. Kaya voelt voor Dominique meer als een zusje dan als een vriendin en ze zal haar nooit, maar dan ook nooit willen kwijtraken.
          Bryony Alexandra Ainsworth • Dominique heeft al heel lang een crush op Bryony maar durft er niet voor uit te komen. Het is niet zo dat ze zich schaamt omdat ze lesbisch is, maar meer omdat Bryony al met haar neef date.
          Caleb Brody Hughes • Dominique en Caleb hebben ooit een one night stand gehad. Voor beiden was het niets serieus. Dominique mag Caleb wel.
          Aviana Sue Blackwood • Dominique en Aviana zijn erg goede vriendinnen, ondanks het jaar leeftijdsverschil. Ze hebben veel overeenkomende karaktereigenschappen en kunnen samen veel lol maken.
          Louis Gabriël Weasley • Louis is Dominique's jongere broertje. Dominique geeft heel veel om hem en kan het goed met hem vinden.

          • Extra •
          Quidditch • Dominique bezet de positie van Beater in het Quidditch team van Gryffindor. Een positie die ze al sinds haar tweede jaar heeft.
          Patronus • De patronus van Dominique neemt de vorm van een hinde aan. Ze heeft de patronus charm in haar vierde leerjaar geleerd van Teddy, de op dat moment vriend van haar zus.
          Angst • Dominique heeft angst voor het donker. Ze durft niet zonder nachtlampje aan te slapen en heeft het liefste dat het zo licht mogelijk is in de ruimtes waar ze zich bevindt. Dominique toont deze angst niet graag omdat ze zich net een klein kind voelt wanneer ze het aan iemand verteld.
          Toverstok • Dominique's toverstok is 29.9 centimeter lang, gemaakt van cedar hout met een kern van een feniksveer.
          Huisdier • Dominique heeft een witte sneeuwuil die ze voor haar eerste jaar op Hogwarts heeft gekregen. Ze heeft hem toen, origineel als ze was, White genoemd.
          Goede vakken • Dominique doet eigenlijk helemaal niet goed haar best op school en het komt haar allemaal aanwaaien, maar het enige vak waar ze zich echt in interesseert is Defence Against the Dark Arts, waar ze dan ook buitengewoon goed in is.
          Slechte vakken • Dominique is redelijk goed in alle vakken, behalve Divination, waar ze absoluut in faalt. Ze weet ook niet waarom ze besloten heeft dit vak te houden maar ze blijft het nog steeds doen.

    [ bericht aangepast op 22 april 2015 - 20:48 ]


    -

    Ik heb ff wifi haha maar mijn personage staat bij quidditch Slytherin beater hehe dat hoort Ravenclaw keeper te zijn (: x


    I just caught the wave in your eyes

    Tartle schreef:
    Ik heb ff wifi haha maar mijn personage staat bij quidditch Slytherin beater hehe dat hoort Ravenclaw keeper te zijn (: x


    Er ging een heleboel mis op mijn mobiel, sorry. Ik zal het veranderen :')


    -

    Zesde jaars meisje en als faceclaim Sasha Pieterse. Afdeling twijfel ik nog over.


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Little_Liars schreef:
    Zesde jaars meisje en als faceclaim Sasha Pieterse. Afdeling twijfel ik nog over.


    Okay, ik zal je er zo bijzetten ^^


    -

    Jeenteee? I already told ya dat ik voor m andere fc ging kijken hea ^^


    take me back to the basics and the simple life

    Yetti schreef:
    Jeenteee? I already told ya dat ik voor m andere fc ging kijken hea ^^


    Ik ga het zo veranderen ^^


    -

    Zou ik een zevende jaar Slytherin meisje mogen reserveren?


    Lindsay, forever in my heart † • Skaikru went Bughead