• Hi there!

    Even een belangrijke mededeling voor mensen die ook een account hebben op AO3 (een fanfiction site) en daar wel eens iets op posten/daar iets gepost hebben. Ik las ineens dit bericht op mijn Tumblr dash, waar dus in staat dat er een aantal fanfictions van AO3 zijn gestolen en worden verkocht als E-books. Ik was eerst van naaah, dat zal wel niet, maar ik ben dus gaan zoeken op de desbetreffende website. (zoek op je username van AO3, niet de titel van je fanfictions) en wat vond ik daar? Juist, een fanfic van mij. Mijn meest onpopulaire fanfic die nooit wordt gelezen. :'D Dus ik wil iedereen die ook maar één werk erop heeft staan, al is het 1 keer gelezen, aanraden om toch even te zoeken op de website. Ik heb hierna deze instructies gevolgd. Ik moet nog even afwachten wat er verder gaat gebeuren en of het helpt, maar AO3 schijnt er al van te weten en enorm veel mensen hebben al zo'n klacht ingediend, dus ik heb er vertrouwen in dat het goedkomt.
    Maar ik wilde dit even met jullie delen, aangezien het een vrij serieus iets is.


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Noir schreef:
    (...)

    Zeker even doen! Dat van mij was serieus een one shot waar ik geen reacties op heb en niet eens heel trots op ben. Sowieso de minste fanfic die ik erop heb staan. :')
    Ghehehe woooh. :3


    Ik heb gekeken en er staat niets van mij op, voor zover ik kan nagaan. Ik hoop dat dit snel wordt opgelost voor jou en alle andere mensen die er wel last van hebben.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Wat laag van die mensen! Zelf vrees ik ook altijd voor mijn creaties die ik online zet, dus ik heb er eigenlijk ook niet veel. Fijn dat je ons waarschuwt, ik hoop dat het snel opgelost is voor iedereen.


    Ik wil een tuin vol egels

    Hmm. Ik was net bezig aan verhalen die ik daar wilde posten. Toch maar mee wachten xd


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    Blijkbaar heeft die website inmiddels zoveel klachten gekregen dat ze alles wat ze van AO3 hebben gestolen weer van hun site hebben gehaald, volgens iemand waar ik net mee sprak op Tumblr. En het schijnt dat er dus toch dingen van mij op stonden, maar dat ik dat gewoon nooit heb gezien. :x

    Andere dingen, zoals de Harry Potter boeken, staan er wel nog steeds gewoon op, dus ik hoop/denk dat de site niet lang meer zal bestaan. Dat is een behoorlijk serieuze copyright schending.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    Blijkbaar heeft die website inmiddels zoveel klachten gekregen dat ze alles wat ze van AO3 hebben gestolen weer van hun site hebben gehaald, volgens iemand waar ik net mee sprak op Tumblr. En het schijnt dat er dus toch dingen van mij op stonden, maar dat ik dat gewoon nooit heb gezien. :x

    Andere dingen, zoals de Harry Potter boeken, staan er wel nog steeds gewoon op, dus ik hoop/denk dat de site niet lang meer zal bestaan. Dat is een behoorlijk serieuze copyright schending.


    Dat is in ieder geval al goed nieuws, gelukkig heeft de waterval aan klachten geholpen. :') Ik hoop inderdaad dat die hele site vlug van het internet verdwijnt.


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Noir schreef:
    (...)

    Dat is in ieder geval al goed nieuws, gelukkig heeft de waterval aan klachten geholpen. :') Ik hoop inderdaad dat die hele site vlug van het internet verdwijnt.


    AO3? Neee D:
    Daar gaat al m'n smut.


    Maar wel vreselijk dat er zo laag alles gekopieerd word etc. Lekker balen ook als je ergens hard aan hebt gewerkt.


    wat was dit ookalweer

    Whatsapp schreef:
    (...)

    AO3? Neee D:
    Daar gaat al m'n smut.


    Maar wel vreselijk dat er zo laag alles gekopieerd word etc. Lekker balen ook als je ergens hard aan hebt gewerkt.


    Nee joh, niet AO3. Zij hebben niets verkeerd gedaan. D: Die site die verhalen van AO3 heeft gestolen.

    [ bericht aangepast op 17 april 2015 - 17:11 ]


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Takeru schreef:
    Dat iemand zo laag kan zijn om dat te doen. Ben blij dat ik daar nog niks op had geplaatst.


    "Yes, that was a banana. No one expects the banana!"