• Hallo allemaal!

    Er zitten hele rare plekken op mijn hamster.


    Het is een soort woekering, maar dan als een soort omhooggaande dikke gele korst.
    Het begint met een open wondje.... Daaruit groeien die woekeringen.....
    Hij begon zielig te jammeren toen ik eraan zat, ik schrok me naar! Arm diertje!
    Ik weet niet wat ik eraan moet doen, weet iemand misschien wat dit is en wat ik eraan kan doen?
    Ik hoop zo dat het goed komt, dat arme dier heeft niemand verkeerd gedaan, en ik hou van hem!
    Foto: Een hamster met Hyperplasie, wij denken dat dat het is, maar bij onze hamster groeien er nare pijnlijke gele woekeringen uit.


    Alvast bedankt.

    [ bericht aangepast op 15 april 2015 - 17:20 ]


    You dare to gaze upon me?

    Wat erg! :c Ik denk dat alleen de dierenarts dit kan oplossen!


    Ik wil een tuin vol egels

    Ga met dat arme dier naar de dierenarts. Die heeft ongetwijfeld een antwoord + behandeling voor je.


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Yoda schreef:
    Ga met dat arme dier naar de dierenarts. Die heeft ongetwijfeld een antwoord + behandeling voor je.


    "He who controls others may be powerful but he who has mastered himself is mightier still." ~Lao Tzu

    Yoda schreef:
    Ga met dat arme dier naar de dierenarts. Die heeft ongetwijfeld een antwoord + behandeling voor je.


    Precies dit.


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    Behandeling met beaphar met anti parasiet of schimmel kan ook wonderen doen. Hamsterforum weet hier meer over.

    Yoda schreef:
    Ga met dat arme dier naar de dierenarts. Die heeft ongetwijfeld een antwoord + behandeling voor je.


    † Love? I want to sleep.

    Yoda schreef:
    Ga met dat arme dier naar de dierenarts. Die heeft ongetwijfeld een antwoord + behandeling voor je.


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    FoxAngel schreef:
    Wat erg! :c Ik denk dat alleen de dierenarts dit kan oplossen!


    Mijn dierenarts weet helaas geen raad :(


    You dare to gaze upon me?

    Yoda schreef:
    Ga met dat arme dier naar de dierenarts. Die heeft ongetwijfeld een antwoord + behandeling voor je.


    Helaas niet, mijn beide dierenartsen keken me verbijsterd aan toen ik aankwam met mijn hamstertje...


    You dare to gaze upon me?

    KIER_ schreef:
    Behandeling met beaphar met anti parasiet of schimmel kan ook wonderen doen. Hamsterforum weet hier meer over.


    Bedankt! Ik ga een kijkje nemen!


    You dare to gaze upon me?

    zandkit schreef:
    (...)

    Mijn dierenarts weet helaas geen raad :(

    Je dierenarts weet helaas geen raad? Sorry als ik het zeg dan, maar wat voor dierenarts is dat.. Daar leer je toch voor? Oké, en nu moet ik me inhouden.
          Misschien is het beter om naar een andere dierenarts te gaan dan.


    † Love? I want to sleep.

    Poisoning schreef:
    (...)
    Je dierenarts weet helaas geen raad? Sorry als ik het zeg dan, maar wat voor dierenarts is dat.. Daar leer je toch voor? Oké, en nu moet ik me inhouden.
          Misschien is het beter om naar een andere dierenarts te gaan dan.



    Ik heb beide dierenartsen in mijn buurt geprobeerd.... Hamsters zijn nou niet echt de beestjes die lang leven, dus ze leren er alleen voor als ze er zin in hebben of voor de lol...


    You dare to gaze upon me?

    zandkit schreef:
    (...)


    Ik heb beide dierenartsen in mijn buurt geprobeerd.... Hamsters zijn nou niet echt de beestjes die lang leven, dus ze leren er alleen voor als ze er zin in hebben of voor de lol...


    Daar heb ik zo mijn mening over, maar ik ga geen onaardige dingen zeggen over dierenartsen nu. Mag ik vragen hoe oud je hamster is?


    We've lived in the shadows for far too long.

    Ainigma schreef:
    (...)

    Daar heb ik zo mijn mening over, maar ik ga geen onaardige dingen zeggen over dierenartsen nu. Mag ik vragen hoe oud je hamster is?


    Ja, 'k geef je gelijk.
    Hij is nu bijna 1 jaar


    You dare to gaze upon me?

    zandkit schreef:
    (...)


    Ik heb beide dierenartsen in mijn buurt geprobeerd.... Hamsters zijn nou niet echt de beestjes die lang leven, dus ze leren er alleen voor als ze er zin in hebben of voor de lol...


    Eh, als dierenarts kun je nou niet bepaald kiezen over wel dieren je "niet" wil leren • je krijgt gewoon algemene kennis over knaagdieren waar hamster bijhoren en daarnaast specifieke ziektes per diersoort.