• goedenavond :3

    Ik heb een klein probleempje en ik weet niet goed hoe ik dit op moet lossen, als ik dit al kan.
    Ik heb net een nieuw hoofdstuk van een verhaal van mij afgeschreven en zelf nog even doorgelezen. Daarna heb ik een beta aanvraag gedaan, omdat ik weet dat ik soms kleine foutjes snel over het hoofd zie. Ik klik netjes alles aan en geef aan dat het in het Engels geschreven is en druk op verzenden. Hierna kreeg ik een foutmelding, iets wat aan mijn internet lag waarschijnlijk, maar ach. Ik terug gaan, opnieuw proberen, zie ik net voordat de volgende pagina laad dat er aangegeven staat dat de story in het Nederlands is geschreven. Iets wat dus niet klopt.

    Kan ik hier nu nog iets aan veranderen? Ik weet dat ik beter had moeten controleren, maar ik klikte helaas iets te snel, domme fout van mij, sorry :c

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    We've lived in the shadows for far too long.

    Je kunt onder "Creaties" > "Mijn Beta Aanvragen" een aanvraag weer intrekken, als het goed is. Dan kun je hem opnieuw verzenden met de juiste taal.

    Bedankt dat je die moeite doet, trouwens! ^^


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    Je kunt onder "Creaties" > "Mijn Beta Aanvragen" een aanvraag weer intrekken, als het goed is. Dan kun je hem opnieuw verzenden met de juiste taal.

    Bedankt dat je die moeite doet, trouwens! ^^


    Bedankt! Dan weet ik dat ook weer voor in de toekomst.
    Geen dank :3.


    We've lived in the shadows for far too long.