• Supercalifragilisticexpialidocious.


    -

    Hephaestus schreef:
    Ik weet van niemand behalve *denkt na* Laura, Leonie, Xanthe, Floor, Ro, Yu en King hoe ze klinken. De eerste heb ik gemeet *wbw* met Leo en Xanthe heb ik geskyped en de rest van spraakberichten op whapp :3

    Even tussendoor, ik ben er eigenlijk nog steeds niet achter wat *wbw* nou betekend xd


    Wenkbrauwwiebel hehe c:


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Ik ben zo wanhopig over TWO C:


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    Ik zit al sinds elf uur of zo op de laptop en ik hoor er niks van. Wat een wonder :'))


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Malachai schreef:
    Ik zit al sinds elf uur of zo op de laptop en ik hoor er niks van. Wat een wonder :'))


    *Slow claps*
    Dat is best awesome (:
    Ik heb alleen maar opgeruimd.


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    Hephaestus schreef:
    Ik weet van niemand behalve *denkt na* Laura, Leonie, Xanthe, Floor, Ro, Yu en King hoe ze klinken. De eerste heb ik gemeet *wbw* met Leo en Xanthe heb ik geskyped en de rest van spraakberichten op whapp :3

    Even tussendoor, ik ben er eigenlijk nog steeds niet achter wat *wbw* nou betekend xd


    Wenkbrauwwiebel. Ik ga jullie stemmen beschrijven hehe zoals ik denk dat ze klinken.


    -

    Croodle schreef:
    Wat een inspirerende beginpost.


    Duh - ik ben inspirerend.


    -

    OOOOOOH WENKBRAUWWIEBEL. DAT MAAKT BEST WEL SENSE.


    “A queen will always turn pain into power.”

    Luz schreef:
    Ik ben zo wanhopig over TWO C:


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    Luz schreef:
    Ik ben zo wanhopig over TWO C:

    Why? Er doen echt wel genoeg mensen mee heur. Stuur anders GBs naar de mensen die de vorige keer mee deden of ze weer mee doen (:


    “A queen will always turn pain into power.”

    Hephaestus schreef:
    (...)
    Why? Er doen echt wel genoeg mensen mee heur. Stuur anders GBs naar de mensen die de vorige keer mee deden of ze weer mee doen (:


    Hm, dat is misschien wel een idee. (:


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    Mamihlapinatapa schreef:
    (...)

    Wenkbrauwwiebel. Ik ga jullie stemmen beschrijven hehe zoals ik denk dat ze klinken.


    Maak dan eens een beschrijving van hoe mijn stem klinkt. Ik ben echt heel erg nieuwsgierig.


    She was always looking for more..

    Croodle schreef:
    (...)

    Maak dan eens een beschrijving van hoe mijn stem klinkt. Ik ben echt heel erg nieuwsgierig.


    Doe jij het dan ook voor mij haha.


    -

    Mamihlapinatapa schreef:
    (...)

    Doe jij het dan ook voor mij haha.


    Ehm, I will try. Haha.


    She was always looking for more..

    Hallo allemaal, welkom bij Jente's stembeschrijvingsshow. Vandaag wordt Laura beschreven. Een lief meisje wat de ambitie heeft om schrijfster te worden. Laura heeft een heldere stem waarnaar het prettig is om te luisteren. Ze heeft niet echt een voorleesstem, of een gedichten voordraag stem maar meer de stem die de wereld als een president kan toespreken. Ze heeft een licht zangerige ondertoon in haar stem liggen. Laura heeft een stem die goed kan zingen, de hoogste klanken heeft ze moeite mee omdat ze van nature een redelijk lage stem heeft. Laura's stem heeft een lichte vrolijke ondertoon die ervoor zorgt dat haar stem soms nog wat kinderlijk kan klinken.

    [ bericht aangepast op 19 april 2015 - 21:57 ]


    -

    Laura's fabuleuze beschrijving van hoe Jente's stem in haar hoofd klinkt:
    Eigenlijk is het een beetje te vergelijken met een liedje, een zachte melodie. Het is een stem die niet zacht is, maar een luid gefluister. Het is een stem die, als hij geen stem was geweest, eerder een piano zou zijn. Heel toevallig speelt Jente dan ook een beetje piano, waarschijnlijk is dat het lot. Een stem en een muziekinstrument die op elkaar lijken zoeken elkaar op, zoals gelijken elkaar vaker opzoeken. Het is een stem die ook wel te vergelijken is met een balletdanseres, een zwaan om een margerietje. Hij kan heel lieflijk en klein klinken, maar ook uitdagend en opvallend.


    She was always looking for more..