• Supercalifragilisticexpialidocious.


    -

    Luz schreef:
    (...)

    Is bijles anders geen optie? Ik moet bijvoorbeeld een economie proefwerk gaan herkansen, en dat mag volgens mijn docent alleen als ik er samen met hem even goed voor ga zitten.


    Dat zou kunnen, maar ik moet wel drie Economie proefwerken herkansen, en daarnaast is Engels ook een heel groot probleem, aangezien dat al niet goed ging voordat ik viel. Bij elkaar zijn het van elk vak wel iets van drie toetsen. Ik ben echt heel lang niet op school geweest.


    She was always looking for more..

    Croodle schreef:
    (...)

    Dat zou kunnen, maar ik moet wel drie Economie proefwerken herkansen, en daarnaast is Engels ook een heel groot probleem, aangezien dat al niet goed ging voordat ik viel. Bij elkaar zijn het van elk vak wel iets van drie toetsen. Ik ben echt heel lang niet op school geweest.


    Je kan mij altijd hulp vragen hè? Ik snap waarschijnlijk niet alles gelijk maar ik heb redelijk snel dat als ik dingen even op internet opzoek ik het wel snap - mijn hersenen werken op die manier echt vaag. Okay, dit is zo veel nutteloze informatie.

    Als je niet blijft zitten, ga je dan met al je vakken verder? Zo niet dan zo ik me vooral focussen op de vakken waarmee je verder gaat.

    Gewoon alle aantekeningen van je klasgenoten vragen, aan leraren hulp vragen of ze extra dingen willen uitleggen en alles op een rijtje voor jezelf proberen te zetten.


    -

    Mamihlapinatapa schreef:
    (...)

    Mm.. dat is echt rot. Zijn er geen andere leraren op school die je kunnen helpen? Jij hebt namelijk recht op hulp.

    Wat moet je voor eco weten? Of wacht.. je zit in de vierde toch?


    Ik zit in de vierde. Het punt is dat ik geen idee heb van wat ik moet weten. Ik ben de draad helemaal kwijt en ik heb alles wat ik zonder uitleg niet kon volgen een beetje achterwegen gelaten en ik heb er ook weinig over na gedacht. Als ik wel over school dacht, raakte ik meestal gelijk in de stress, waardoor ik volgens mij automatisch een soort muur voor me heb gehouden, waardoor ik die stress uitschakel en de gedachte van school ontwijk. Maar ik heb onderhand door dat dat geen optie is, en ik probeer het een beetje onder ogen te komen.


    She was always looking for more..

    Croodle schreef:
    (...)

    Ik zit in de vierde. Het punt is dat ik geen idee heb van wat ik moet weten. Ik ben de draad helemaal kwijt en ik heb alles wat ik zonder uitleg niet kon volgen een beetje achterwegen gelaten en ik heb er ook weinig over na gedacht. Als ik wel over school dacht, raakte ik meestal gelijk in de stress, waardoor ik volgens mij automatisch een soort muur voor me heb gehouden, waardoor ik die stress uitschakel en de gedachte van school ontwijk. Maar ik heb onderhand door dat dat geen optie is, en ik probeer het een beetje onder ogen te komen.


    Welke vakken heb je allemaal? En welke methodes daarbij? Ik heb de komende tijd best wel veel tijd. Ik ga wel researchen op het internet en de stof van vier havo proberen samen te vatten.

    Met de talen gaat dat wat lastiger worden - welke talen heb je allemaal en kan je ook even je CEFR level je hebt?


    -

    Croodle schreef:
    (...)

    Dat zou kunnen, maar ik moet wel drie Economie proefwerken herkansen, en daarnaast is Engels ook een heel groot probleem, aangezien dat al niet goed ging voordat ik viel. Bij elkaar zijn het van elk vak wel iets van drie toetsen. Ik ben echt heel lang niet op school geweest.


    Hm, ik vraag me af hoe dat ooit zal gaan passen inderdaad. Met Engels zou ik je eventueel wel kunnen helpen, maar ik suck in economie.


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    Ik heb bijna 6969 posts [insertpedoface]


    -

    Mamihlapinatapa schreef:
    Ik heb bijna 6969 posts [insertpedoface]


    EEEW
    Wat heeft iedereen vandaag met dat getal...


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    Luz schreef:
    (...)

    EEEW
    Wat heeft iedereen vandaag met dat getal...


    Vandaag? Vertel.


    -

    Welkom bij mijn Sweet 6969!

    Ik wil jullie bedanken, dankzij jullie heb ik dit - eh - mooie getal kunnen halen.

    Ik houd van jullie.

    Happy Sweet 6969!


    -

    Mamihlapinatapa schreef:
    (...)

    Vandaag? Vertel.


    Het begon allemaal met een Q vriendin van mij...


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    Mamihlapinatapa schreef:
    Welkom bij mijn Sweet 6969!

    Ik wil jullie bedanken, dankzij jullie heb ik dit - eh - mooie getal kunnen halen.

    Ik houd van jullie.

    Happy Sweet 6969!


    Wauw en Congrats :'D


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    Luz schreef:
    (...)

    Het begon allemaal met een Q vriendin van mij...


    Alleen de avatar meester van al de vier de elementen kon haar stoppen.

    Tamtamtam..


    -

    Luz schreef:
    (...)

    Wauw en Congrats :'D


    Ik weet het. Ik ben heel wauw.


    -

    Mamihlapinatapa schreef:
    Welkom bij mijn Sweet 6969!

    Ik wil jullie bedanken, dankzij jullie heb ik dit - eh - mooie getal kunnen halen.

    Ik houd van jullie.

    Happy Sweet 6969!


    Hahahahaha x) grappig.


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Mamihlapinatapa schreef:
    (...)

    Alleen de avatar meester van al de vier de elementen kon haar stoppen.

    Tamtamtam..


    Jente. This why we love you.


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."