• Hey iedereen,

    Aangezien ik op 21 januari jarig ben en op 23 januari mijn 21ste verjaardag ga vieren met een groot feest, heb ik mijn vader uitgedaagd om met zijn doedelzak een liedje te komen spelen op mijn feest. Eerst wilde hij niet ingaan op mijn verzoekje aangezien ikzelf ook in een Schotse doedelzakband speel maar met mensen waarvan het niveau véél hoger ligt dan dat van mijn vader. Hij denk dus een beetje dat hij afgaat in vergelijking met de mensen die competitie doen.
    Nu heb ik hem zo ver gekregen dat hij wel zou spelen indien ik 5000 likes haal op 9 maanden tijd. Het aantal heb ik zelf bepaald en voor mijn vader het besefte, heeft hij toegestemd...Pas nadien had hij door dat 5000 likes eigenlijk weinig is.

    Daarom vroeg ik me af of er hier Quizletters zijn die mij willen helpen met die 5000 likes door de pagina te liken en/of te delen.
    Momenteel zit ik aan 39 likes op een uurtje tijd maar dat kan uiteraard veel sneller vooruit gaan indien er veel mensen mee willen werken.
    Normaal gezien doe ik dit niet, ik vraag nooit om likes op facebook maar aangezien ik maar 1 keer 21 word en dit voor mij een speciale leeftijd is, hoop ik echt dat ik dit kan bereiken met jullie hulp.
    Geen nood, mijn vader kan er zelf best om lachen, we hebben namelijk een zeer hechte band.

    Jullie zouden me er een groot plezier mee doen. :'D
    Hier is alvast de link en alvast bedankt ----> https://www.facebook.com/BagpipeBirthday?pnref=story


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Ainigma schreef:
    Ik heb het geliket ^^. Succes verder!


    made a list of my regrets and you were the first, love

    Ik hou echt van jullie enthousiasme :')
    Het is bijna verkeerd dat iedereen er zo veel plezier in heeft om samen te spannen tegen mijn vader lol.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Heb ook geliked. Succes! (:


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Ik zag het op FB. Done! =D


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Ik zit op 2 uurtjes tijd al aan 138 likes :3
    Dus hoe meer mense er delen, hoe beter mijn verjaardag gaat worden.
    Alvast bedankt iedereen voor de steun!


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Haerolin schreef:
    Ik zit op 2 uurtjes tijd al aan 138 likes :3
    Dus hoe meer mense er delen, hoe beter mijn verjaardag gaat worden.
    Alvast bedankt iedereen voor de steun!


    Haha gaaf! Die 5K likes komen er vast wel! :Y)


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Ik heb ook geliked, ik vind het echt een leuke weddenschap


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Ik heb geliket!

    Wat vind je ervan als ik de link ga delen op een forum waar ik op zit? c:


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    GandalfTheSexy schreef:
    Wat vind je ervan als ik de link ga delen op een forum waar ik op zit? c:

    Super! *O*
    Ik kan echt alle hulp gebruiken!


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Haerolin schreef:
    (...)
    Super! *O*
    Ik kan echt alle hulp gebruiken!


    Okidoki. Even een topic in elkaar flansen op wat forums waar ik zit. (:


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    GandalfTheSexy schreef:
    (...)

    Okidoki. Even een topic in elkaar flansen op wat forums waar ik zit. (:

    Thank you! :3


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Geliked en gedeeld

    202 likes ^^


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Ik heb het geliked c:


    Inspiration can hit you any time