• Hey iedereen,

    Aangezien ik op 21 januari jarig ben en op 23 januari mijn 21ste verjaardag ga vieren met een groot feest, heb ik mijn vader uitgedaagd om met zijn doedelzak een liedje te komen spelen op mijn feest. Eerst wilde hij niet ingaan op mijn verzoekje aangezien ikzelf ook in een Schotse doedelzakband speel maar met mensen waarvan het niveau véél hoger ligt dan dat van mijn vader. Hij denk dus een beetje dat hij afgaat in vergelijking met de mensen die competitie doen.
    Nu heb ik hem zo ver gekregen dat hij wel zou spelen indien ik 5000 likes haal op 9 maanden tijd. Het aantal heb ik zelf bepaald en voor mijn vader het besefte, heeft hij toegestemd...Pas nadien had hij door dat 5000 likes eigenlijk weinig is.

    Daarom vroeg ik me af of er hier Quizletters zijn die mij willen helpen met die 5000 likes door de pagina te liken en/of te delen.
    Momenteel zit ik aan 39 likes op een uurtje tijd maar dat kan uiteraard veel sneller vooruit gaan indien er veel mensen mee willen werken.
    Normaal gezien doe ik dit niet, ik vraag nooit om likes op facebook maar aangezien ik maar 1 keer 21 word en dit voor mij een speciale leeftijd is, hoop ik echt dat ik dit kan bereiken met jullie hulp.
    Geen nood, mijn vader kan er zelf best om lachen, we hebben namelijk een zeer hechte band.

    Jullie zouden me er een groot plezier mee doen. :'D
    Hier is alvast de link en alvast bedankt ----> https://www.facebook.com/BagpipeBirthday?pnref=story


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Mijn vriend heeft je ook een like gegeven - niet dat 'ie zo veel keus had. (joehoe)
    Oh, en een klasgenoot van mij ook, zie ik. :')

    [ bericht aangepast op 19 april 2015 - 23:18 ]


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Rhaella schreef:
    Mijn vriend heeft je ook een like gegeven - niet dat 'ie zo veel keus had. (joehoe)
    Oh, en een klasgenoot van mij ook, zie ik. :')

    Super! :'D
    Ik heb ook al gezien dat mijn bericht al naar Nederland, Schotland en Amerika is geraakt.
    Momenteel zit ik al aan 278 likes, waar ik persoonlijk wel een beetje trots op ben haha.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Ik heb ook geliked. (:


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Geliked :)


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Ik zal het voor je op de Quizlet Fanpage zetten ^^
    + ik heb het geliked


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Geliked.


    † Love? I want to sleep.

    Geliked.
    Heb ik mijn goede daad vandaag ook weer uitgevoerd. :Y)


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Bedankt allemaal! :3
    393 likes en we zijn al tot in Nederland, Verenigd Koninkrijk, Amerika, Schotland, Australië en Nieuw-Zeeland.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Haerolin schreef:
    Bedankt allemaal! :3
    393 likes en we zijn al tot in Nederland, Verenigd Koninkrijk, Amerika, Schotland, Australië en Nieuw-Zeeland.


    Hou ons op de hoogte hehe


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Elefant schreef:
    (...)

    Hou ons op de hoogte hehe

    Absoluut! :)


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Geliked en gedeeld :'))


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Mijn like heb je al :Y)


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Ik ben ook 21 januari jarig :') Maar ik zal wel ff vragen of andere ook willen liken.


    "Feet on ground, you’ll come round, And be human again."

    Italië doet ook mee :')
    edit: Ijsland ook

    Edit: Indonesie, Thailand, Vietnam,Polen,Spanje,Zweden,Filipijnen en Rusland ook blijkbaar.

    [ bericht aangepast op 20 april 2015 - 20:13 ]


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    ^ Zo, dat gaat echt ver. Je red het wel zo. Hihi.


    † Love? I want to sleep.