• Hey iedereen,

    Aangezien ik op 21 januari jarig ben en op 23 januari mijn 21ste verjaardag ga vieren met een groot feest, heb ik mijn vader uitgedaagd om met zijn doedelzak een liedje te komen spelen op mijn feest. Eerst wilde hij niet ingaan op mijn verzoekje aangezien ikzelf ook in een Schotse doedelzakband speel maar met mensen waarvan het niveau véél hoger ligt dan dat van mijn vader. Hij denk dus een beetje dat hij afgaat in vergelijking met de mensen die competitie doen.
    Nu heb ik hem zo ver gekregen dat hij wel zou spelen indien ik 5000 likes haal op 9 maanden tijd. Het aantal heb ik zelf bepaald en voor mijn vader het besefte, heeft hij toegestemd...Pas nadien had hij door dat 5000 likes eigenlijk weinig is.

    Daarom vroeg ik me af of er hier Quizletters zijn die mij willen helpen met die 5000 likes door de pagina te liken en/of te delen.
    Momenteel zit ik aan 39 likes op een uurtje tijd maar dat kan uiteraard veel sneller vooruit gaan indien er veel mensen mee willen werken.
    Normaal gezien doe ik dit niet, ik vraag nooit om likes op facebook maar aangezien ik maar 1 keer 21 word en dit voor mij een speciale leeftijd is, hoop ik echt dat ik dit kan bereiken met jullie hulp.
    Geen nood, mijn vader kan er zelf best om lachen, we hebben namelijk een zeer hechte band.

    Jullie zouden me er een groot plezier mee doen. :'D
    Hier is alvast de link en alvast bedankt ----> https://www.facebook.com/BagpipeBirthday?pnref=story


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    750 likes en Ierland en Duitsland mogen ook op mijn lijstje komen te staan! :3
    Het is echt geweldig om te zien hoe iedereen achter me staat!


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Dat is echt leuk!


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    Dat is echt leuk!

    Ja, ben nu net terug van mijn drumrepetitie en echt iedereen had het er over.
    Er waren dan ook enkele mensen, waaronder de cafébaas die ons de mogelijkheid biedt om er te repeteren, die de pagina aan het liken en aan het delen waren terwijl mijn vader er op stond te kijken.
    Hun excuus was dat drummers elkaar moeten steunen, lol.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Geliked. ^^


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    778 likes! :D


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Undine schreef:
    778 likes! :D

    1053! :3



    Ik heb trouwens 4 affiches gemaakt en laten afprinten op A3 formaat.
    Deze komen te hangen in Antwerpen, Kapellen, Merksem en Kallo!


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Dat noem ik nu ervoor gaan.

    #Hardgaan


    Queer zijn is gewoon alles

    Go, Go, Go!
    Die 5OOO likes komen er zo te zien wel.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Ohhhh, dat ben jij dus! Ik dacht al, wat voor pagina komt daar steeds voorbij. :')


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Barnabas schreef:
    Ohhhh, dat ben jij dus! Ik dacht al, wat voor pagina komt daar steeds voorbij. :')

    Haha, ja...Dat ben ik dus. :')
    Sorry dat ik je facebook vol spam.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    ^ Oh well, het is beter dan duckfacefoto's, dus het boeit me niet zoveel. Ik heb de pagina zonet geliked.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Gelikt en gedeeld

    xMissMarije schreef:
    Gelikt en gedeeld


    Was het likken lekker?
    Mijn excuses. Ik kón het gewoonweg niet laten. :')


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Ik heb geliked :)


    oh darling