• Ik heb al een tijdje het plan gehad om een Harry Potter marathon the plannen en nu we net de Hobbit marathon gehad hebben en dat super gezellig was, leek het me leuk om dit dan ook maar eens echt te gaan doen! Ik zit te denken om ergens een weekend/twee dagen in de zomervakantie te plannen, maar de datum - en de plek - is nog nader te bepalen! Wie durft de uitdaging aan, aangezien het bijna 20 uur aan kijken is, haha :'D

    Wie vindt het leuk om te komen?

    Zeker
    Lisa - BIack

    Misschien
    Yolanda - Palinoia
    Daniela - Manjasang
    Natascha - OakenshieId
    Stefanie - Filiness
    Evi - Homan
    Anna - Starlord
    Scribe
    Beckendorf
    Sarita - Blackthorn
    Cheryl - Nereid
    Julia - Anencephalous
    Sterre - Prim
    Margot - Freckle
    Fae - Ylimielisyys
    Jellanie - Benzo
    Leah - Headey
    Linda - Elros
    Sharon - IamSherlocked
    Crystal - Luckyblue
    Yara - sashafierce
    Leah - Baelor

    Eventuele Locaties
    Lisa - In de buurt van Nijmegen
    Café Yolanda - Roswinkel

    Eventuele Data
    Tussen 23 en 27 augustus?


    [ bericht aangepast op 25 juli 2015 - 23:03 ]


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Ik ben tm 22 Augustus op vakantie.


    Happy Birthday my Potter!

    Zet me maar op misschien (:
    Mijn naam is trouwens Crystal

    [ bericht aangepast op 11 juli 2015 - 11:00 ]


    And when I leave, you will finally understand, why storms are named after people.

    Zet mij maar op misschien!


    Freedom is a length of rope. God wants you to hang yourself with it.

    Adaline --> Anduin


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Eventuele Data
    Tussen 23 en 27 augustus?


    Als het in Augustus doorgaat voor de 27ste, dan kan ik zeker aanwezig zijn ^^ (De 27ste vertrek ik namelijk op vakantie dus dan gaat dat moeilijk :p)

    x Stefanie

    mysterieus ==>Filiness

    [ bericht aangepast op 14 juli 2015 - 12:19 ]


    'It's stings' Says the creature. Yes indeed, Sting is a great name for the sword. {The Hobbit}

    Ik zou misschien naar Nijmegen kunnen, maar dat hangt echt- echt van de datum af.


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Oh en fereale is Scribe


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Ik ben dan btw wel voor 24, 25 of 26 Augustus, want dan kan ik gratis reizen (en met mij hopelijk nog wel een aantal?) ^^


    Happy Birthday my Potter!

    Starlord schreef:
    Ik ben dan btw wel voor 24, 25 of 26 Augustus, want dan kan ik gratis reizen (en met mij hopelijk nog wel een aantal?) ^^


    Same here :)


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Ooooh, wil je me op misschien zetten? Nijmegem is geloof ik wel bereikbaar! *O*


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    24, 25 of 26 Augustus klinkt wel goed voor mij ook, Yolanda zou het dan evt. bij jou kunnen? Ik ga ook even vragen of het bij mij kan en dan beslissen we daarna de datum en de plaats (:


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Anduin --> Manjasang


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Blijven de mensen slapen dan? Want dan kan het eventeel van 23 op 24 augustus bij mij. Maar later kan niet, want dat is al volgepland.

    Plus als men blijft slapen moeten ze hun eigen spullen (dus ook spul om op te slapen) meenemen en qua eten en drinken moet ik eem met mn ouders overleggen wat die vinden. Betwijfel namelijk of zij t eten en drinken willen betalen enzo. Aangezien dr dan vast voor toch redelijk wat mensen in huis gehaald moet worden.

    Edit: Mocht mijn agenda voor problemen zorgen kan het natuurlijk ook zo zijn dat de marathon alleen bij jou gehouden wordt, Lisa, of dat iemand anders zijn/haar plaats wel ter beschikking wil stellen als tweede locatie en dat dat van mij komt te vervallen?

    Edit2: Of gewoon groepskype. xd Dus ipv puur skypen tussen onze twee locaties; Iedereen die ergens anders zit gaat ook gewoon meedoen met dat skypen en we zetten allemaal op hetzelfde moment de film aan en skypen ondertussen lekker gezellig met elkaar. :Y)

    [ bericht aangepast op 29 juli 2015 - 12:26 ]


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    zet me maar op zeker^^


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Palinoia schreef:
    Blijven de mensen slapen dan? Want dan kan het eventeel van 23 op 24 augustus bij mij. Maar later kan niet, want dat is al volgepland.

    Plus als men blijft slapen moeten ze hun eigen spullen (dus ook spul om op te slapen) meenemen en qua eten en drinken moet ik eem met mn ouders overleggen wat die vinden. Betwijfel namelijk of zij t eten en drinken willen betalen enzo. Aangezien dr dan vast voor toch redelijk wat mensen in huis gehaald moet worden.


    Muh, 23 kan ik niet, want dan ben ik net terug van vakantie en kost het belachelijk veel én heb ik een bbq waar ik heen moet, dus als dat de data worden, mag je mij van de lijst halen Padfoot.


    Happy Birthday my Potter!