• Ik heb al een tijdje het plan gehad om een Harry Potter marathon the plannen en nu we net de Hobbit marathon gehad hebben en dat super gezellig was, leek het me leuk om dit dan ook maar eens echt te gaan doen! Ik zit te denken om ergens een weekend/twee dagen in de zomervakantie te plannen, maar de datum - en de plek - is nog nader te bepalen! Wie durft de uitdaging aan, aangezien het bijna 20 uur aan kijken is, haha :'D

    Wie vindt het leuk om te komen?

    Zeker
    Lisa - BIack

    Misschien
    Yolanda - Palinoia
    Daniela - Manjasang
    Natascha - OakenshieId
    Stefanie - Filiness
    Evi - Homan
    Anna - Starlord
    Scribe
    Beckendorf
    Sarita - Blackthorn
    Cheryl - Nereid
    Julia - Anencephalous
    Sterre - Prim
    Margot - Freckle
    Fae - Ylimielisyys
    Jellanie - Benzo
    Leah - Headey
    Linda - Elros
    Sharon - IamSherlocked
    Crystal - Luckyblue
    Yara - sashafierce
    Leah - Baelor

    Eventuele Locaties
    Lisa - In de buurt van Nijmegen
    Café Yolanda - Roswinkel

    Eventuele Data
    Tussen 23 en 27 augustus?


    [ bericht aangepast op 25 juli 2015 - 23:03 ]


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Mweh, op 24 Augustus begint mijn school weer.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Misschien slim om dit naar de herfstvakantie te verplaatsen of daarom heen ergens aangezien ik niet echt vakantie heb dan? Dan wordt het minder last minute gezien ik nu nog op vakantie ben en nog niet echt iets kan regelen xc


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Ik wil wel meedoen, als ik niet moet werken :)


    What would Emma do?

    BIack schreef:
    Misschien slim om dit naar de herfstvakantie te verplaatsen of daarom heen ergens aangezien ik niet echt vakantie heb dan? Dan wordt het minder last minute gezien ik nu nog op vakantie ben en nog niet echt iets kan regelen xc


    Klinkt mij wel prima. (:


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Benzo > Carlin


    Life is a beautiful struggle

    BIack schreef:
    Misschien slim om dit naar de herfstvakantie te verplaatsen of daarom heen ergens aangezien ik niet echt vakantie heb dan? Dan wordt het minder last minute gezien ik nu nog op vakantie ben en nog niet echt iets kan regelen xc


    Ik vind het prima


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Oewwh, mijn eerste meeting! :D Zet mij maar bij misschien want ik weet nog niet of ik dan iets heb.


    "Just because you've got the emotional range of a teaspoon, doesn't mean that we all have" Hermione Granger

    Luckyblue > Camouflage


    And when I leave, you will finally understand, why storms are named after people.

    Is het erg als ik 13 ben? Van ouders mag het, maar ik weet niet of dit ook voor ''jonkies'' is.
    Als het mag, dan kan ik komen ovb locatie, ik heet Madelon.


    You can't start the next chapter of your life if you keep re-reading the last one.

    Leeftijd is maar een getal. :Y)
    Ik kan me niet voorstellen dat iemand dat een probleem vind.
    Ik ben ook ouder dan het gros en ik heb me tbh niet eens afgevraagd of iemand dat verschrikkelijk vindt. xD


    Every villain is a hero in his own mind.

    Manjasang/Elan --> Eirian


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.