• Once upon a time in a land far away called ‘The enchanted forest’. A beautifull magical land where everyone seems to have an happy ending. Or not everyone?
    An evil queen cursed everyone by sending them to a new world including herself. A world where she would be the one having a happy ending.


    Welkom in Storybrooke, het kleine onbekende stadje waar iedereen elkaar lijkt te kennen. Je hebt er de bibliotheek, De bekende B&B waar iedereen een ontbijtje, lunch en avondmaaltijd weet mee te pikken, de oude anthiekzaak enzovoort. Het lijkt tot nu toe misschien goed en wel, echter heb je enkel dat gehoord wat mensen denken te weten van Storybrooke. Er is namelijk één klein verschil. De tijd staat er stil, en dat niet alleen. De bewoners hier zijn niet de normaalste. Elk persoon komt namelijk uit een sprookje, ja een sprookje, enkel weten ze dat niet van zichzelf. Het klinkt misschien gek, maar dat zijn de feiten.



    x Rollen x
    Rimpelstilskin gereserveerd || Ainigma

    The huntman/wolf gereserveerd || Raccoon
    Red Riding Hood gereserveerd|| Constellation

    Captain Hook geserserveerd || Ainigma
    Peter Pan gereserveerd || The_Glue

    Isabeau Solace || Bontepels || Clarick || [1.1]
    Mulan gereserveerd || BoromirOfGondor
    Ariël gereserveerd || Fortis
    Belle gereserveerd || Little_Liars
    Esmeralda gereserveerd || Wrestler

    Prinses Aurora gereserveerd || Alastor
    Prince Philip gereserveerd || Wrestler

    Snow White gereserveerd || Phxntasia
    Charming gereserveerd || Clarick


    x Rules x

    × Minimaal 150 woorden per post.
    × Ruzie en gescheld mag IC, OOC niet.
    × Voorkom buitensluiten.
    × Geen Gary Stu's en Mary Sue's -perfecte personages-..
    × Enkel ik of Constellation openen de nieuwe topics.
    × Denk goed na of je mee wilt doen.
    × Reservaties blijven 3 dagen staan, uitstel met goede reden mogelijk. Tot wanneer je hebt staat achter je reservatie.
    × We willen het liefst deftige rollen en bepalen zelf of een rol wel of niet volledig af is. Is deze binnen drie dagen nog steeds niet voldoende dan vervalt je rol.
    × Wees creatief, je mag heus de sprookjes omdraaien !
    × Max 3 rollen, gelieve ook beide geslachten
    × Hou jongens en meisjes gelijk !
    × Vragen mogen gesteld worden en vooral heb plezier ! :3

    x Storybrooke Rules x
    - Inwoners kunnen de stad niet verlaten, wie dit wel doet moet te gevolgen dragen
    -Daden die tot criminaliteit behoren zijn niet toegestaan, wie dit toch doet word opgepakt



    Overige topics:
    Rollentopic


    Hier kunnen kan je discussiëren of overleggen over de RPG. NIET op het Rollen- of speeltopic.

    [ bericht aangepast op 20 april 2015 - 19:50 ]


    Geloof niet alles wat je denkt

    Wrestler schreef:
    Elle zal in haar winkel zijn en Prince waarschijnlijk bij de garage, iemand voor hen? c: Ik wil morgen posten.
    `

    Lillian en Prince zouden elkaar kunnen tegen komen dat zij daar zo juist langsloopt?


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Ik reageer morgen maar iemand waar ik ze dan naartoe mag sturen? ^^


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Little_Liars schreef:
    (...)`

    Lillian en Prince zouden elkaar kunnen tegen komen dat zij daar zo juist langsloopt?


    Sounds good!

    Raccoon schreef:
    Ik reageer morgen maar iemand waar ik ze dan naartoe mag sturen? ^^


    Elle is bereid om interactie met hem aan te gaan. ;D

    [ bericht aangepast op 25 april 2015 - 22:11 ]


    I'm your little ray of pitch black.

    Wrestler schreef:
    (...)

    Sounds good!


    Post jij dan nu?


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Ainigma schreef:
    (...)

    Uhu, misschien dat ze vrienden zijn geworden toen Hook iets nodig had en Aurora dat regelde, aangezien ze de prinses Is, dan zeg maar toen Hook nog voor de koning werkte en ze vrienden zijn gebleven?
    Dat met Aurora en Rumpel kan wel. Dat hij nog steeds wacht op bijvoorbeeld een lok van haar haar, of haar eerste kind ofzo. En dan in Storybrook gedraagt hij zich gewoon als een vriendelijke oude man die wel Is een praatje met haar maakt? Gewoon om haar in de gaten te houden, maar dat weet zij dan niet.


    Dat is goed (:

    Alastor schreef:
    (...)

    Dat is goed (:


    @wrestler; wil je trouwens dan philip en aurora in the enchanted forest al getrouwd zijn of nog maar net bij elkaar zijn?

    Alastor schreef:
    (...)

    @wrestler; wil je trouwens dan philip en aurora in the enchanted forest al getrouwd zijn of nog maar net bij elkaar zijn?


    Getrouwd is prima hoor. c: En in Storybrooke, wil je ze daar ook een relatie aan laten gaan?


    I'm your little ray of pitch black.

    Little_Liars schreef:
    (...)

    Post jij dan nu?


    Ik ga nu schrijven inderdaad. c:


    I'm your little ray of pitch black.

    Iemand voor Vivian?
    En wil iemand iets van Vivian zijn xd Ze is zo lonely nu haha


    "I would have followed you, my brother... my captain... my king."

    Wrestler schreef:
    (...)

    Elle is bereid om interactie met hem aan te gaan. ;D


    Okey :3 Maar ik reageer morgen pas want ik ga nu echt mijn bed in hehehe ^^'


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Cissy schreef:
    Iemand voor Vivian?
    En wil iemand iets van Vivian zijn xd Ze is zo lonely nu haha


    Ik heb Isabeau voor Vivian en ze lijken me twee mensen die vrienden zijn, al is het dan een aparte vriendschap.


    "Everyone forgets Icarus also flew" - Jack Gilbert

    Wrestler schreef:
    (...)

    Getrouwd is prima hoor. c: En in Storybrooke, wil je ze daar ook een relatie aan laten gaan?



    Ja is goed. Misschien dat ze elkaar eerst niet 'echt' mogen en later meee naar elkaar toe groeien?

    Iemand voor lucrezia?

    [ bericht aangepast op 25 april 2015 - 22:28 ]

    Clarick schreef:
    (...)

    Ik heb Isabeau voor Vivian en ze lijken me twee mensen die vrienden zijn, al is het dan een aparte vriendschap.


    Ja, dat is goed! Waar komen ze elkaar tegen?


    "I would have followed you, my brother... my captain... my king."

    Alastor schreef:
    (...)


    Ja is goed. Misschien dat ze elkaar eerst niet 'echt' mogen en later meee naar elkaar toe groeien?


    Vind ik prima, maar wat is hetgeen dat ze eigenlijk met elkaar om laat gaan dan? c: Of wáárom dat ineens veranderd is...?

    In ieder geval hoop ik dat jullie wat met mijn posts kunnen.


    I'm your little ray of pitch black.