• Once upon a time in a land far away called ‘The enchanted forest’. A beautifull magical land where everyone seems to have an happy ending. Or not everyone?
    An evil queen cursed everyone by sending them to a new world including herself. A world where she would be the one having a happy ending.


    Welkom in Storybrooke, het kleine onbekende stadje waar iedereen elkaar lijkt te kennen. Je hebt er de bibliotheek, De bekende B&B waar iedereen een ontbijtje, lunch en avondmaaltijd weet mee te pikken, de oude anthiekzaak enzovoort. Het lijkt tot nu toe misschien goed en wel, echter heb je enkel dat gehoord wat mensen denken te weten van Storybrooke. Er is namelijk één klein verschil. De tijd staat er stil, en dat niet alleen. De bewoners hier zijn niet de normaalste. Elk persoon komt namelijk uit een sprookje, ja een sprookje, enkel weten ze dat niet van zichzelf. Het klinkt misschien gek, maar dat zijn de feiten.



    x Rollen x
    Rimpelstilskin gereserveerd || Ainigma

    The huntman/wolf gereserveerd || Raccoon
    Red Riding Hood gereserveerd|| Constellation

    Captain Hook geserserveerd || Ainigma
    Peter Pan gereserveerd || The_Glue

    Isabeau Solace || Bontepels || Clarick || [1.1]
    Mulan gereserveerd || BoromirOfGondor
    Ariël gereserveerd || Fortis
    Belle gereserveerd || Little_Liars
    Esmeralda gereserveerd || Wrestler

    Prinses Aurora gereserveerd || Alastor
    Prince Philip gereserveerd || Wrestler

    Snow White gereserveerd || Phxntasia
    Charming gereserveerd || Clarick


    x Rules x

    × Minimaal 150 woorden per post.
    × Ruzie en gescheld mag IC, OOC niet.
    × Voorkom buitensluiten.
    × Geen Gary Stu's en Mary Sue's -perfecte personages-..
    × Enkel ik of Constellation openen de nieuwe topics.
    × Denk goed na of je mee wilt doen.
    × Reservaties blijven 3 dagen staan, uitstel met goede reden mogelijk. Tot wanneer je hebt staat achter je reservatie.
    × We willen het liefst deftige rollen en bepalen zelf of een rol wel of niet volledig af is. Is deze binnen drie dagen nog steeds niet voldoende dan vervalt je rol.
    × Wees creatief, je mag heus de sprookjes omdraaien !
    × Max 3 rollen, gelieve ook beide geslachten
    × Hou jongens en meisjes gelijk !
    × Vragen mogen gesteld worden en vooral heb plezier ! :3

    x Storybrooke Rules x
    - Inwoners kunnen de stad niet verlaten, wie dit wel doet moet te gevolgen dragen
    -Daden die tot criminaliteit behoren zijn niet toegestaan, wie dit toch doet word opgepakt



    Overige topics:
    Rollentopic


    Hier kunnen kan je discussiëren of overleggen over de RPG. NIET op het Rollen- of speeltopic.

    [ bericht aangepast op 20 april 2015 - 19:50 ]


    Geloof niet alles wat je denkt

    Mr. Mise/Rumpel (Dit omdat hij de vloek gecreëerd heeft en zich nog wel alles herinnerd, dit is in overleg met Raccoon gebeurt.)


    x Chiara Jones/Hook x Hook is geen al te beste vriendin van hem, maar dat laat hij Chiara niet merken. Als hook heeft ze zijn leven verwoest door een relatie aan te gaan met zijn echte zoon, die hierdoor later omgekomen is op zee. Dit zal hij Hook nooit vergeven en hier heeft hij ook haar hand voor 'gestolen'. Tegen Chiara doet hij gewoon aardig en hij heeft zelf haar baantje bij de bakker voor haar geregeld.

    x Joshua/The Huntsmanx Joshua is als een zoon voor hem. Joshua woont ook bij hem en Rumpel is zeer beschermend tegenover de jongen, aangezien hij deze niet weer wil verliezen zoals in de sprookjeswereld. Waar hij Darren verloor zodra Darren erachter kwam dat Rumpel niet zijn echte vader was.

    x Max Wood/ Peter Pan x Rumpel heeft nog niet het plezier gehad om Peter pan te leren kennen, maar heeft geen problemen met de jongen voor zover hij weet.. Storybrook onbekend.

    x Cordelia/ Red Riding Hood x ?

    x Isabeau Solace/Bontepels x Haar kent hij niet, of haar heeft hij te minste niks mee te maken. Dit houdt hij liever zo in zowel storybrook als de sprookjeswereld.

    x Fa Mei/Mulan x ?

    x Ariël x ?

    x Lillian Bouvier/Belle x Belle is hem dierbaar. Haar vader kwam bij hem terecht en werd door hem gevangen genomen in een deal. Hierna sloot Belle een deal met hem voor haar vaders vrijheid. Dit gebeurde en in ruil voor haar vrijheid, hierna maakte zij dag in dag uit schoon bij hem.Langzaam begon hij om het meisje te geven als een vader. Hij houdt haar in storybrook nog in de gaten en hij helpt haar wanneer zij het nodig heeft, zoals zij hem helpt wanneer hij het nodig heeft.

    x Elle Mera Alda/Esmeralda x In sotrybrook komt ze wel is langs in de antiekwinkel en Rumpel vindt haar een zeer sympathieke meid. Sprookjeswereld onbekend.

    x Lucrezia Rossini/Aurora x Rumpel heeft ooit een deal gemaakt met Aurora. Nog steeds wacht hij op de dag dat het meisje haar eerste kind krijgt, wetend dat dit misschien nooit zal gebeuren nu ze in storybrook vast zitten. Toch houdt hij het meisje scherp in de gaten als Mr. Mise om zeker te zijn dat zij haar schuld afbetaald.

    x Prince Perrault/Prince Philip x Als Perrault kennen de twee elkaar niet echt. De jongen lijkt Rumpel altijd te vermijden. Sprookjeswereld onbekend.

    x Snow White x ?

    x Taylor Daniel Wise/ Charming x

    x Aladin x ?

    x Eleanor/Kida x Kida en hij hebben een belangrijke deal gesloten. Hij zou atlantis redden voor haar als zij hem iets van haar land zou geven wat hij zelf niet kon aanraken. Rumpel was hier erg blij mee, aangezien hij deze plant nodig had voor een elixer. Als Mr. Mise houdt hij haar scherpt in de gaten, maar doet zich voor als gewoon een vriendelijke oude man die erg spraakzaam is.

    x Vivian/Rapunzel x ?

    x Beau/Tinkerbell x ?


    Pls als ik iets mis of iets fout heb zeg het dan ;'). Ik ben zo moe en heb misschien over dingen heen gelezen, dingen verkeerd geïnterpreteerd. Ik doe Chiara zo en ga achter de nog onbekende relaties aan. Iemand al een voorstel?

    [ bericht aangepast op 26 april 2015 - 12:32 ]


    We've lived in the shadows for far too long.

    Cissy schreef:
    (...)

    Ja, dat is goed! Waar komen ze elkaar tegen?


    In de koffieshop? Ik schrijf de eerste post wel


    "Everyone forgets Icarus also flew" - Jack Gilbert

    Wrestler schreef:
    (...)

    Vind ik prima, maar wat is hetgeen dat ze eigenlijk met elkaar om laat gaan dan? c: Of wáárom dat ineens veranderd is...?

    In ieder geval hoop ik dat jullie wat met mijn posts kunnen.


    Misschien omdat ze een deal met rumple heeft gemaakt ooit en hij wacht op haar eerst geborene kind kan zijn dan dat rumple er iets mee te maken heeft?

    Alastor schreef:
    (...)

    Misschien omdat ze een deal met rumple heeft gemaakt ooit en hij wacht op haar eerst geborene kind kan zijn dan dat rumple er iets mee te maken heeft?


    Als Ainigma het daarmee eens is kunnen we daar wel verder over denken. c:


    I'm your little ray of pitch black.

    Wrestler schreef:
    (...)

    Als Ainigma het daarmee eens is kunnen we daar wel verder over denken. c:



    Ik heb gelezen waar jullie het over hadden en ik vind het een idee^^. Rumpel moet dat eerste kind op een manier zien te bemachtigen :3 Mwuhahaha


    We've lived in the shadows for far too long.

    Ainigma schreef:
    (...)


    Ik heb gelezen waar jullie het over hadden en ik vind het een idee^^. Rumpel moet dat eerste kind op een manier zien te bemachtigen :3 Mwuhahaha


    Hahaha, ouwe pervert. ;D


    I'm your little ray of pitch black.

    Das creepy...


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    @Ainigma, in je invullijstje: het is Cordelia.

    Ik haal morgen even wat in. Mijn excuses


    Geloof niet alles wat je denkt

    To be honest, had ik enkel kleine stukjes van Beauty and the Beast gezien en nu ben ik het helemaal aan het kijken :')


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Clarick schreef:
    (...)

    In de koffieshop? Ik schrijf de eerste post wel


    Is goed :-)


    "I would have followed you, my brother... my captain... my king."

    Ainigma schreef:
    Mr. Mise/Rumpel (Dit omdat hij de vloek gecreëerd heeft en zich nog wel alles herinnerd, dit is in overleg met Raccoon gebeurt.)

    x Chiara Jones/Hook x Hook is geen al te beste vriendin van hem, maar dat laat hij Chiara niet merken. Als hook heeft ze zijn leven verwoest door een relatie aan te gaan met zijn echte zoon, die hierdoor later omgekomen is op zee. Dit zal hij Hook nooit vergeven en hier heeft hij ook haar hand voor 'gestolen'. Tegen Chiara doet hij gewoon aardig en hij heeft zelf haar baantje bij de bakker voor haar geregeld.

    x Joshua/The Huntsmanx Joshua is als een zoon voor hem. Joshua woont ook bij hem en Rumpel is zeer beschermend tegenover de jongen, aangezien hij deze niet weer wil verliezen zoals in de sprookjeswereld. Waar hij Darren verloor zodra Darren erachter kwam dat Rumpel niet zijn echte vader was.

    x Max Wood/ Peter Pan x Rumpel heeft nog niet het plezier gehad om Peter pan te leren kennen, maar heeft geen problemen met de jongen voor zover hij weet.. Storybrook onbekend.

    x Cornelia/ Red Riding Hood x ?

    x Isabeau Solace/Bontepels x Haar kent hij niet, of haar heeft hij te minste niks mee te maken. Dit houdt hij liever zo in zowel storybrook als de sprookjeswereld.

    x Fa Mei/Mulan x ?

    x Ariël x ?

    x Lillian Bouvier/Belle x Belle is hem dierbaar. Haar vader kwam bij hem terecht en werd door hem gevangen genomen in een deal. Hierna sloot Belle een deal met hem voor haar vaders vrijheid. Dit gebeurde en in ruil voor haar vrijheid, hierna maakte zij dag in dag uit schoon bij hem.Langzaam begon hij om het meisje te geven als een vader. Hij houdt haar in storybrook nog in de gaten en hij helpt haar wanneer zij het nodig heeft, zoals zij hem helpt wanneer hij het nodig heeft.

    x Elle Mera Alda/Esmeralda x In sotrybrook komt ze wel is langs in de antiekwinkel en Rumpel vindt haar een zeer sympathieke meid. Sprookjeswereld onbekend.

    x Lucrezia Rossini/Aurora x Rumpel heeft ooit een deal gemaakt met Aurora. Nog steeds wacht hij op de dag dat het meisje haar eerste kind krijgt, wetend dat dit misschien nooit zal gebeuren nu ze in storybrook vast zitten. Toch houdt hij het meisje scherp in de gaten als Mr. Mise om zeker te zijn dat zij haar schuld afbetaald.

    x Prince Perrault/Prince Philip x Als Perrault kennen de twee elkaar niet echt. De jongen lijkt Rumpel altijd te vermijden. Sprookjeswereld onbekend.

    x Snow White x ?

    x Taylor Daniel Wise/ Charming x

    x Aladin x ?

    x Eleanor/Kida x Kida en hij hebben een belangrijke deal gesloten. Hij zou atlantis redden voor haar als zij hem iets van haar land zou geven wat hij zelf niet kon aanraken. Rumpel was hier erg blij mee, aangezien hij deze plant nodig had voor een elixer. Als Mr. Mise houdt hij haar scherpt in de gaten, maar doet zich voor als gewoon een vriendelijke oude man die erg spraakzaam is.

    x Vivian/Rapunzel x ?

    x Beau/Tinkerbell x ?


    Pls als ik iets mis of iets fout heb zeg het dan ;'). Ik ben zo moe en heb misschien over dingen heen gelezen, dingen verkeerd geïnterpreteerd. Ik doe Chiara zo en ga achter de nog onbekende relaties aan. Iemand al een voorstel?


    Hm, dealtje met Vivian/Rapunzel xd


    "I would have followed you, my brother... my captain... my king."

    Klinkt okay ^^. Iets in gedachte dat Rapunzel nodig zou hebben?


    We've lived in the shadows for far too long.

    Captain Hook/Chiara Jones


    x Mr.Mise/Rumpelstiltskin x Mr.Mise heeft het baantje bij de bakker voor Chiara geregeld. Als Hook heeft ze Rumpel zijn enige echte zoon overgehaald om met haar mee te gaan op een avontuur, waarbij de jongen omkwam. Rumpel heeft hierna Hook haar hand afgepakt als wraak.

    x Joshua/The Huntsmanx

    x Max Wood/ Peter Pan x
    Peter pan en Hook zijn niet de beste vrienden. Hook probeerde de lost boys en Peter van Neverland meer te krijgen en Peter was hier niet al te blij mee. Als Max en Chiara kunnen ze het wel vinden.

    x Cordelia/ Red Riding Hood x ?

    x Isabeau Solace/Bontepels x Als Hook en Bontepels heeft Hook haar ontmoet toen Hook nog voor de koning werkte en de twee konden het wel vinden. In Storybrook zijn ze vrienden en Bontepels helpt Chiara bij de dingen die zij niet met een hand kan.

    x Fa Mei/Mulan x ?

    x Ariël x ?

    x Lillian Bouvier/Belle x Lillian en Chiara zijn vrienden. Chiara probeert Lillian weg te houden van slechts ideeën en Lillian probeer Chiara wat meer uit haar schulp te laten kruipen. Als Hook en Belle kennen ze elkaar alleen omdat de bemanning van Hook Belle een keer lastig viel. Hook vond het meisje te speciaal om zomaar aan haar bemanning over te laten.

    x Elle Mera Alda/Esmeralda x Ellie komt af en toe bij de bakker. Sprookjeswereld onbekend.

    x Lucrezia Rossini/Aurora x Aurora en Hook zijn vrienden, omdat Aurora Hook ooit een dienst bewezen heeft. Storybrooke onbekend.

    x Prince Perrault/Prince Philip x Vrienden in Storybrook. Sprookjeswereld onbekend.

    x Snow White x ?

    x Taylor Daniel Wise/ Charming x

    x Aladin x ?

    x Eleanor/Kida x Eleanor en Chiara zijn vrienden. Als Hook en Kida kennen ze elkaar niet.

    x Vivian/Rapunzel x ?

    x Beau/Tinkerbell x Beau en Chiara zijn goede vrienden. Merendeels omdat Chiara oud brood opspaart wat ze aan Beau geeft, die het weer aan de weeskinderen geeft. Ze vertrouwd Beau en vindt het een aardige jongen. Als Hook en Tinkerbell hebben ze een iets minder goede relatie, omdat Hook the lost boys van Neverland probeerde te lokken met haar 'charme'.


    Ik maak dit vanmiddag als ik thuis kom af^^ En dan zal ik posten. Ook de mensen die nog geen relatie met het meisje hebben zijn vrij om suggesties te plaatsen, anders kijk ik zelf vanmiddag nog even wie ik mis.

    [ bericht aangepast op 26 april 2015 - 17:11 ]


    We've lived in the shadows for far too long.

    Chiara en Lillian waren toch vriendinnen? Dat Chiara tegen alle domme dingen was die Lillian doet/deed?


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Little_Liars schreef:
    Chiara en Lillian waren toch vriendinnen? Dat Chiara tegen alle domme dingen was die Lillian doet/deed?


    Ja^^. Ik zet het er later bij, want ik ga nu naar iemand toe om aan een school project te werken. Maar ik maak het vanmiddag allemaal in orde.


    We've lived in the shadows for far too long.