• Zodra de zomer aanbreek vertrekken er bussen vol naar kamp Ashville. Een jongeren kamp waar de knappe koppen van het begeleidingsteam de overhand hebben. Voordat de bussen aankomen, komen de jongens van het begeleidingsteam bij een komt het beruchte boek tevoorschijn. Het boek waar heel het kamp om is gaan draaien. De oudste begeleider heeft in dit boek voor iedere jongen een meisje dat op het kamp is opgeschreven en zodra er koppels zijn gevormd, gaat de strijd van start. Elke begeleider moet voor het einde van het zomerkamp het meisje waaraan hij is gekoppeld in bed weten zien te krijgen. Degene die het niet lukken, worden zonder pardon uit het begeleidingsteam gezet. Charmes worden in de strijd gegooid en de jongens doen er alles aan om de namen op de lijst te kunnen afstrepen. Het enige probleem is, dat bijna iedereen op het kamp van het boek weet, omdat het al een eeuwen oude traditie is en iedereen altijd elk jaar terugkomt. De meiden hoeven er alleen achter te komen of ze opeens zoveel aandacht krijgen, omdat ze op de lijst staan of omdat het echte liefde is.
    Ze gaan opzoek naar het boek en besluiten de jongens terug te pakken. Alleen misschien hebben de jongens dit jaar al genoeg problemen, zonder de meiden die hun op de hielen zitten. Echte relatie's die tot stand komen. Verliefd zijn op iemand anders dan waar degene aan gekopeld is. Misschien valt er iemand wel helemaal niet op meisjes.
    Een ding is zeker. Dit jaar word zwaarder dan ooit.


    Rollen
    Uiteraard moeten de jongens en meisjes van het boek gelijk blijven.
    Begeleidingsteam:
    • Matty Trevor Howard -Kellin_Quinn
    • Raphael Finlay Sanders ClintonFrancisB
    • Charles Reed -Coachella
    • Florentin d'Auby -GusWaters
    • Trevor Paul Haynes -Bomer
    • [R] Matthew Roger Stewart -Conaway

    On the list:
    • Lucia Selena McMahon-Murray -901FreeAtLast
    • Brooklyn Melodee Davidson JudithSuzann
    • [R] -The_Glue
    • Hélene Laure Anverd -MeganKM
    • [R] April Woods -EgoTerreo
    • Molly Grace Robertson -Conaway

    kampgasten:
    • [R] -Balloo
    • Kellin Victor Howard -Kellin_Quinn


    Invullen
    Volledige naam •
    Leeftijd •
    Innerlijk •
    Uiterlijk •
    Hoelang komt hij/zij er al en waarom •
    Extra's •


    Regels

    •Minimaal 200 worden.
    •alleen aanmelden als je zeker weet dat je blijft reageren.
    • OOC graag met haakjes; [] {} () - -
    • 16+
    • Geen Mary Sue's of Gary Stu's.
    • Naamsveranderingen doorgeven.
    • Geen personages van anderen besturen.
    • Wees realistisch

    [ bericht aangepast op 3 mei 2015 - 16:53 ]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Ik wil ook nog hoor!


    Good people are like candles, they burn themselves up to give others light

    Hecuba schreef:
    ik wil nog wel, als ik mag hehe.


    Sorry dacht dat ik antwoord had gegeven. Tuurlijk mag dat!

    -ik zit nu nogsteeds op stage en kan straks pas naar huis. Daarna zal ik alle rollen enzo aanpassen en het topic open gooien. Met een beetje geluk dan. Want ik ben nu al 12 uur aan het werk en ben een beetje kapot. Maar ik ga mijn best doen!


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    hah yay c:

    Naw, anders gewoon lekker slapen en morgen het topic openen joh.

    - ik ga nu wel deze rol schrijven want als deze snel open gaat wil ik dat gewoon af hebben c: -


    Spinning around, I'm weightless.




    Volledige naam •Jessa 'Jess' Grace Wilkinson.
    Leeftijd • 19 jaar.
    Innerlijk •
    Vrolijk: Jessa is die persoon die altijd vrolijk over het kamp huppelt. Het lijkt soms alsof Jess een eindeloze bron van energie heeft, want je ziet haar zelden met een ochtendhumeur en 's avonds kan ze nog lang doorgaan. Slaap haalt ze na het kamp wel weer in, denkt ze dan maar. Toch kan dit soms ook wat vervelend zijn: er zijn dagen waarop je gewoon even geen zin hebt in dat vrolijke gedoe, maar er is een grote kans dat Jessa in een te goede bui is, wat irritant over kan komen.
    Spontaan: Jess vindt het heerlijk om nieuwe mensen te ontmoeten, wat deels de reden is dat ze al jaren met veel plezier naar het kamp gaat. Ze vindt het niet moeilijk om op mensen af te stappen en ze probeert anderen dan ook zoveel mogelijk overal bij te betrekken. Toch kan Julie ook momenten hebben waarop ze alleen wil zijn. Als dit gebeurt zal ze even een rustig stukje opzoeken en de tijd voor zichzelf nemen.
    Waterrat: Jessa is ontzettend gek op water en zwemmen. Als ze in de buurt van een meer of zee komt wordt ze meteen rustig en kan ze haar hoofd even leegmaken, dit omdat ze vroeger veel met haar vader naar een meer ging als het thuis allemaal even te veel werd.
    Creatief: Al haar hele leven lang heeft Jessa veel getekend en foto's gemaakt, en dit is ze later blijven doen. Ook hier vindt ze haar rustige momenten in, en er zullen veel polaroids en schetsboeken te vinden zijn waar Jessa verblijft.
    Betrouwbaar: Hoewel ze veel durft te zeggen, Jessa is nogal een flapuit als het gaat om zichzelf en ze is ook niet bang om een schuine opmerking te maken etc., zal ze wel drie keer nadenken over wat ze over iemand anders zegt. Jessa vindt het niet fijn als mensen over haar roddelen, en wil dit natuurlijk ook niet over anderen doen.
    Rommelig: Jessa is ontzettend onhandig. Niet alleen laat ze haar spullen overal in haar kamer slingeren, ook in haar planning is geen orde te vinden. Er zullen meer dan eens 2 of meer verschillende afspraken tegelijk in haar agenda staan, waar ze vervolgens last-minute achter komt.


    Uiterlijk • Met 1.66 is Jessa zeker niet lang, maar ook niet uitzonderlijk klein. Haar blonde haar is redelijk lang, en haar huid licht getint door de zon. Wat mensen echter het meest opvalt als ze Jessa zien, zijn niet haar helderblauwe kijkers, maar haar tattoos op haar arm. Jessa is namelijk ontzettend gek op tattoos. Dit jaar heeft ze er een aantal laten zetten, en dit is de eerste keer dat ze hier komt met de nieuwe tattoos. Je zal haar vaak in oversized shirts zien, shorts of een croptop zijn ook niet onwaarschijnlijk. Qua makeup gebruikt ze alleen een laag zwarte eyeliner op haar waterlijnen en mascara om haar lange zwarte wimpers meer volume te geven. Jessa is slank gebouwd en doet haar best om dit zo te houden.
    Hoelang komt hij/zij er al en waarom • Jessa komt inmiddels al 6 jaar hier. 13 Jaar klinkt erg jong, maar toen haar ouders overleden waren kwam haar zus hier al lang en heeft ze Jessa maar gewoon meegenomen. Kamp is dus een soort begrip voor haar geworden, een deel van haar leven.
    Extra's •

    [ bericht aangepast op 8 juni 2015 - 22:36 ]


    Spinning around, I'm weightless.

    ik ben zo moe gosh, ik ga het proberen en anders komt ze morgen c:


    Spinning around, I'm weightless.

    Geen probleem. Ik ben nu pas onderweg naar huis en ben echt kapot. ik betwijfel dus dat als ik thuis ben, nog iets anders ga doen dan douche en slapen.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Zo goed als af, alleen extra nog. Lekker slapen jij!


    Spinning around, I'm weightless.

    duuuuus


    Spinning around, I'm weightless.