• Zodra de zomer aanbreek vertrekken er bussen vol naar kamp Ashville. Een jongeren kamp waar de knappe koppen van het begeleidingsteam de overhand hebben. Voordat de bussen aankomen, komen de jongens van het begeleidingsteam bij een komt het beruchte boek tevoorschijn. Het boek waar heel het kamp om is gaan draaien. De oudste begeleider heeft in dit boek voor iedere jongen een meisje dat op het kamp is opgeschreven en zodra er koppels zijn gevormd, gaat de strijd van start. Elke begeleider moet voor het einde van het zomerkamp het meisje waaraan hij is gekoppeld in bed weten zien te krijgen. Degene die het niet lukken, worden zonder pardon uit het begeleidingsteam gezet. Charmes worden in de strijd gegooid en de jongens doen er alles aan om de namen op de lijst te kunnen afstrepen. Het enige probleem is, dat bijna iedereen op het kamp van het boek weet, omdat het al een eeuwen oude traditie is en iedereen altijd elk jaar terugkomt. De meiden hoeven er alleen achter te komen of ze opeens zoveel aandacht krijgen, omdat ze op de lijst staan of omdat het echte liefde is.
    Ze gaan opzoek naar het boek en besluiten de jongens terug te pakken. Alleen misschien hebben de jongens dit jaar al genoeg problemen, zonder de meiden die hun op de hielen zitten. Echte relatie's die tot stand komen. Verliefd zijn op iemand anders dan waar degene aan gekopeld is. Misschien valt er iemand wel helemaal niet op meisjes.
    Een ding is zeker. Dit jaar word zwaarder dan ooit.


    Rollen
    Uiteraard moeten de jongens en meisjes van het boek gelijk blijven.
    Begeleidingsteam:
    • Matty Trevor Howard -Kellin_Quinn
    • Raphael Finlay Sanders ClintonFrancisB
    • Charles Reed -Coachella
    • Florentin d'Auby -GusWaters
    • Trevor Paul Haynes -Bomer
    • [R] Matthew Roger Stewart -Conaway

    On the list:
    • Lucia Selena McMahon-Murray -901FreeAtLast
    • Brooklyn Melodee Davidson JudithSuzann
    • [R] -The_Glue
    • Hélene Laure Anverd -MeganKM
    • [R] April Woods -EgoTerreo
    • Molly Grace Robertson -Conaway

    kampgasten:
    • [R] -Balloo
    • Kellin Victor Howard -Kellin_Quinn


    Invullen
    Volledige naam •
    Leeftijd •
    Innerlijk •
    Uiterlijk •
    Hoelang komt hij/zij er al en waarom •
    Extra's •


    Regels

    •Minimaal 200 worden.
    •alleen aanmelden als je zeker weet dat je blijft reageren.
    • OOC graag met haakjes; [] {} () - -
    • 16+
    • Geen Mary Sue's of Gary Stu's.
    • Naamsveranderingen doorgeven.
    • Geen personages van anderen besturen.
    • Wees realistisch

    [ bericht aangepast op 3 mei 2015 - 16:53 ]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Voor de jongens heb ik echt begeleiders nodig, anders is heel het verhaal voor niks zeg maar.

    En voor degene die nog niet op de lijst staan, weet ik dus nog niet wat ze willen zijn.

    [ bericht aangepast op 29 april 2015 - 19:52 ]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Ik twijfel een beetje. Wat heb je nodig?


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    PierceTheVeil schreef:
    Voor de jongens heb ik echt begeleiders nodig, anders is heel het verhaal voor niks zeg maar.

    En voor degene die nog niet op de lijst staan, weet ik dus nog niet wat ze willen zijn.


    De mijne is een begeleider


    Bowties were never Cooler

    Coachella schreef:
    Ik twijfel een beetje. Wat heb je nodig?

    Mannelijke begeleiders.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    PierceTheVeil schreef:
    (...)
    Mannelijke begeleiders.


    Hmm, en wat is eigenlijk hun rol in het verhaal? Want ik zie het er niet echt helemaal in (ligt aan mij hoor, ik ben moe :'))


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Coachella schreef:
    (...)

    Hmm, en wat is eigenlijk hun rol in het verhaal? Want ik zie het er niet echt helemaal in (ligt aan mij hoor, ik ben moe :'))

    De begeleiders zijn de jongens van het boek. dus eigenlijk juist heel het verhaal.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    PierceTheVeil schreef:
    (...)
    De begeleiders zijn de jongens van het boek. dus eigenlijk juist heel het verhaal.


    Ooh, ik dacht dat dat andere jongens waren? Dan wil ik eventueel wel zo'n rol reserveren ^^ Ik maak 'm zo snel mogelijk aan.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Ik maak mijn rol zo snel mogelijk!





    Volledige naam •
    Kellin Victor Howard

    Leeftijd •
    Kellin is tweeëntwintig, en verjaard op 4 maart. Hij is tien minuten ouder dan zijn tweelingbroer Matty.

    Innerlijk •
    Kellin is een jongen apart. Hij ging altijd door het leven als een vrolijke fluiter en nam het leven alles behalve serieus. Het was een echte grappenmaker en samen met zijn tweelingbroer Matty, zetten hij altijd heel de boel op stelten. Maar er is nu maar weinig over van deze drukke, onbezonnen jongen. Zins hij een alleenstaande vader is van een kleine meid van bijna 3, is hij enorm veranderd. Zijn dochtertje Mabel betekend alles voor hem. Ook al was ze een foutje en alles behalve gewenst, ze is nu alles voor hem. Hij is 24/7 een echte vader en heeft zijn verleden van stappen, alcohol en drug achter zich gelaten, zodra hij de zorg voor de kleine meid kreeg. Hij moest zichzelf en iedereen om hem heen bewijzen, dat hij wel degelijk volwassen en verantwoordelijk kan zijn. En dit is hem goed gelukt ook. Mabel is het enige waarvoor Kellin nog leeft en de zorg gaat hem geweldig af. Al word het wel wat zwaar nu de kleine meid nu echt begint op te groeien. Ondanks dat Kellin bijna alleen nog maar oog heeft voor zijn prinsesje, kijkt hij nog wel om zich heen. Ondanks dat hij het druk heeft, probeert hij altijd nog tijd vrij te maken voor zijn vrienden en familie. Al zal Mabel altijd op nummer een staan. En als je op je 19de al zo'n grote verandwoorlijkeheid krijgt, is dat niet niks. Het heeft Kellin totaal veranderd, maar als hij nu naar Mabel kijkt, had hij haar voor geen goud willen missen.

    Uiterlijk •
    Kellin is een niet enorm lange jongen van 1.72. Zijn magere nogal slungelige figuur past hierdoor juist bij hem. En ondanks dat veel mensen zo over hem heen kunnen kijken, valt hij toch wel op. En is het niet door zijn donker bruine lange haren en prachtige groene ogen, is het wel door de inmens veel tatoages die hij heeft. Heel zijn lichaam zit er mee onder. Zijn keldingkast ziet vooral zwart, met hier en daar wat gekleurde shitjes, maar veel val je er niet vinden. Hij draagt standaard veelte strakke skinnyjeans en veelte grote shirts. Zijn te lange haar zit altijd verstopt onder een muts of pet, maar hij draagt het niet graag los. En niet te vergeten heeft hij een tweelingbroer waar hij als twee druppels water op lijkt.

    Hoelang komt hij/zij er al en waarom •
    Kellin gaat al vanaf jongs af aan op kamp en is dus ook al vanaf het begin in gestroomd bij het jongerenkamp. Zodra hij 16 werd, is hij begeleider geworden, maar daar is hij na zijn 19de gelijk mee gestopt. Maar hij komt wel nog altijd terug als normale kampgast en dan neemt hij mabel van zelf sprekend met zich mee.

    Extra's •
    Kellin heeft vanaf zijn 16de bij de begeleiders gezeten, maar het derde jaar ging het mis. Hij was de eerste die zijn meisje in het boek kon afstrepen, maar niet zoals gehoopt. Door de hoop alcohol die er op dat moment door zijn lichaam raasde, was hij vergeten dat zoiets als bescherming wel handig was. Het meisje dat hij op de lijst had afgestreept, werd dan ook 9 maanden later de moeder van zijn dochtertje. Het meisje was nog maar 17 en raakte al snel helemaal de weg kwijt. Ze werd zwaar depressief en heeft na 6 maanden na de geboorten van Mabel zelfmoord gepleegd, waardoor Kellin de zorg op zich kreeg. Hij voelt zich nog altijd elke dag schuldig. Helemaal als hij naar Mabel kijkt, die nu steeds meer op haar moeder begint te lijken. Hij kende het meisje helemaal niet zo goed, maar hij weet wel dat het allemaal zijn schuld is. Daarom probeert hij zichzelf nu ook zo te bewijzen met Mabel.

    [ bericht aangepast op 30 april 2015 - 18:27 ]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Coachella schreef:
    (...)

    Ooh, ik dacht dat dat andere jongens waren? Dan wil ik eventueel wel zo'n rol reserveren ^^ Ik maak 'm zo snel mogelijk aan.

    Nee. het lijstje kampgasten zijn gewoon de overige mensen op het kamp. de begeleiders zijn de jongens van het boek en on the list zijn de meisjes in het boek. Maar dan zal ik je dus op de lijst zetten :3


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''





    Volledige naam •
    Matty Trevor Howard

    Leeftijd •
    Matty is tweeëntwintig, en verjaard op 4 maart. Hij is tien minuten jonger dan zijn tweelingbroer Kellin.

    Innerlijk •
    Matty is misschien 22. Niemand die dat van hem zou zeggen. Het is vaak net een klein kind dat heel de wereld als een grote speelplein ziet. Hij neemt het leven alles behalve serieus en gaat dit hoogstwaarschijnlijk ook nooit doen ook. En dit is alleen maar erger geworden toen hij Kellin kwijtraakte aan Mabel. Kellin was degene waar hij altijd alles mee deed en de twee waren twee handen op een buik. Ze deden werkelijk alles samen, maar dit was van de een op de andere dag gestopt en tone is Matty maar doorgegaan voor hun alle twee. Hij is nog drukker geworden en het enige wat hij heel de dag door doet is klieren en geintjes uithalen. Hij leeft totaal met de dag en geeft geen zier om zijn toekomst. Hij ziet wel waar hij strand. En zo'n insteek moet je ook wel hebben als je niks afmaakt zoals Matty. Het is niet dat hij dom is, zeker niet. Hij heeft alleen alles behalve een goed concentratievermogen en is belabberd in leren. Nadat hij van school af is getrap, omdat hij weer eens te ver was gegaan, is hij helemaal gestopt met school en heeft een fulltime baan gemaakt van mensen opvrolijken en irriteren. Matty kan echt gewoon heel vervelend zijn, maar dat betekend niet dat hij geen hartje van goud heeft. Alles wat hij doet, bedoeld hij goed, hoe irritant hij ook kan zijn. Hij zal nooit iemand opzettelijk willen kwetsen, al gebeurd dit wel regelmatig. Gewoon omdat hij totaal niet nadenkt voordat hij iets doet of zegt. Hij heeft zelf gewoon niet echt door hoe hij is en hoe hij op andere kan overkomen, omdat hij het nooit slecht bedoeld. Hoe goed of slecht hij iemand ook kent. Matty is echt een mensen mens en is super sociaal. Hij kent dan ook totaal geen schaamte en het interesseert hem helemaal niks wat voor eerste indruk hij bij iemand achter laat. Iedereen moet hem maar zo nemen als hij is.

    Uiterlijk •
    Matty is geen enorm lange jongen met zijn 1.75, maar dit gaat goed samen met zijn dunne lichaampje. En ondanks dat veel mensen zo over hem heen kunnen kijken, valt hij toch wel op. En is het niet door zijn donker bruine lange haren en prachtige groene ogen, is het wel door de immens veel tatoeages die hij heeft. Heel zijn lichaam zit er mee onder. Zijn kledingkast ziet vooral zwart en bestaat alleen maar uit Hij draagt standaard veelte strakke skinnyjeans, bandshirts en jacks. Met iets anders zal je hem dan ook nooit zien lopen.
    En niet te vergeten heeft hij een tweelingbroer waar hij als twee druppels water op lijkt.


    Hoelang komt hij/zij er al en waarom •
    Matty gaat al vanaf jongs af aan op kamp en is dus ook al vanaf het begin in gestroomd bij het jongerenkamp. Zodra hij 16 werd, is hij begeleider geworden en dat is die nu nog steeds. Toen Kellin er mee ophield, heeft hij even getwijfeld om ook te stoppen, maar dit heeft hij uiteindelijk toch niet gedaan.

    Extra's •
    Matty doet enkel mee aan het boek om het feit dat hij niet uit het team gegooid wilt worden en omdat hij gewoon fanatiek is in spelletjes. Voor de meisjes doet hij het in elk geval niet wat zijn voorkeur gaat redelijk uit naar mannen. Al is hij eigenlijk in het algemeen niet echt bezig met de liefde. Hij vind al dat gezeik erom heen altijd maar gezeik en hij heeft het prima naar zijn zin als vrij man. Al zou hij het niet tegenhouden mocht er iemand op zijn pad komen, hij is in ieder geval niet op zoek.

    [ bericht aangepast op 30 april 2015 - 18:36 ]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''



    Volledige naam •
    Charles Reed, maar hij luistert ook naar de bijnaam Charlie

    Leeftijd •
    26 maart 1995 is Charles op de wereld gekomen, wat hem momenteel 20 maakt.

    Innerlijk •
    Charlie is wat je noemt, een nonchalant en avontuurlijk persoon, maar hij kent zijn grenzen. Vaak zal hij de eerste zijn om iets voor te stellen, om pret te maken of wat dan ook, maar wanneer het fout loopt, deinst hij er niet voor terug om alle verantwoordelijkheid op zich te nemen. Hij geeft veel om andere mensen, ook al kent hij ze amper. Omdat hij weet dat dit toch wel wat mensen afschrikt, probeert hij tegelijkertijd zijn gevoelens -en hiermee ook zichzelf- af te schermen voor anderen. Charlie ziet zichzelf als een afhankelijk persoon, want hoewel hij probeert enthousiast, vrolijk en optimistisch te zijn, heeft hij vaak goedkeuring nodig van anderen. Verder probeert hij zoveel mogelijk mensen tevriend te houden, aangezien hij graag sociaal overkomt en wel degelijk veel mensen wil leren kennen. Zijn idee is dat ieder persoon hem een ander avontuur kan bezorgen.
    Op het vlak van het andere geslacht is hij dan iets minder zelfzeker. Hij heeft hier en daar al wel eens een flirt gehad, maar echt serieus is hij nog nooit met iemand samengeweest. Hij is een hopeloze romanticus, maar probeert dit zo goed mogelijk te verbergen voor anderen. Dit is een van de redenen waarom hij graag meekomt naar kamp Ashville.

    Uiterlijk • fc Derek Theler
    Charlie is op zich een nette jongen. Hij probeert zo goed mogelijk voor de dag te komen, aangezien hij dat belangrijk vindt als iemand die leiding geeft. Zijn kledingsmaak is casual, meestal bestaande uit een shirt met een al dan niet gescheurde jeans, en zijn immer trouwe Allstars. Zijn warrige bruine haren laat hij enkel knippen wanneer hij ze te lang vindt, en schenkt er voor de rest niet al te veel aandacht aan. Evenmin aan zijn gezichtsbeharing. Het kan best zijn dat hij slechts eenmaal per week zich scheert, en dat is dan al wanneer hij er echt zin in heeft. Meestal zal hij dus rondlopen met een klein stoppelbaardje.
    Met zijn meter negentig is hij redelijk groot, maar hier ziet hij enkel het positieve van in.. In het algemeen is hij redelijk tevreden over zijn uiterlijk. Naast zijn lengte, vallen zijn blauwe ogen, die vaker dan goed voor hem is succes hebben bij het andere geslacht, het meest op.
    Dat Charlie in zijn vrije tijd graag sport, is te merken aan zijn sportieve en redelijk gespierde bouw. Hier is hij best wel trots op, maar dat zal hij niet gauw laten merken.

    Hoelang komt hij er al en waarom •
    Charles is toevallig bij kamp Ashville gekomen door een vriend die hem op zijn zeventiende meesleurde. Deze vriend is slechts een keer meegegaan, maar Charlie is blijven plakken. Dit zou het eerste jaar zijn dat hij in de begeleiding zit, en ergens vindt hij het wel spannend. Het zou namelijk niet zijn enige eerste keer in iets zijn, maar dit houdt hij steevast geheim. Daarom vindt hij het belangrijk dat hij deze stap zet, en eindelijk zijn imago een beetje waarmaakt.

    Extra's • Charlie's hobbies bestaan uit sport -hardlopen, fitness, zwemmen en boksen. Verder heeft hij een jongere zus, Bella, en heeft hij bijna een panische angst voor honden.

    [ bericht aangepast op 29 april 2015 - 22:06 ]


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    PierceTheVeil schreef:
    (...)
    Nee. het lijstje kampgasten zijn gewoon de overige mensen op het kamp. de begeleiders zijn de jongens van het boek en on the list zijn de meisjes in het boek. Maar dan zal ik je dus op de lijst zetten :3


    Ja, ik las het nog eens en toen zag ik het :')
    Ik vul de rest later bij, maar ik postte hem nu al zodat je dat al hebt ^^


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Ik zou graag willen dat mijn jongen een begeleider wordt als dat mag, ik maak mijn rol waarschijnlijk morgen :3

    [ bericht aangepast op 29 april 2015 - 21:13 ]


    "I'm fine with internet communication, it's just the real life I have problems with!" ~ Dan Howell

    Wacht de jongens die niet op de lijst staan, weten die ook af van de lijst of niet?


    Ik wil vrij zijn zoals de wind